قاتلین سریالی قبل از اعدام چه خوراکی هایی سفارش می دهند؟

غذا هایی خوشمزه که قبل از مرگ به دست آن ها می رسیده

قاتلین سریالی قبل از اعدام چه خوراکی هایی سفارش می دهند؟

تا به حال به این مسئله فکر کرده اید که اگر تنها یک انتخاب داشتید، کدام خوراکی را انتخاب می کردید؟ در برخی موارد پاسخ این سوال می تواند بسیار مهم و حیاتی باشد. در این مقاله قصد داریم آخرین خوراکی هایی که قاتلین قبل از اعدام خود سفارش می دادند را بررسی نماییم.

ویکتور فیگر

composite-death-row-16-w600

«ویکتور فیگر» که در ایالت «آیوا» (Iowa) به اعدام محکوم شده بود، تصمیم گرفت برای آخرین وعده غذایی خود یک عدد زیتون سفارش دهد. وی امیدوار بود با این کار درخت زیتونی رشد کند و به نماد صلح تبدیل گردد.

جان وِین گِیسی

composite-death-row-7kfc-w600

در پرونده این جنایت کار و متجاوز سریالی، حداقل ۳۳ مورد قتل مردان و پسران جوان به چشم می خورد. وی تصمیم گرفت ۱۲ میگوی سرخ شده، یک بسته مرغ سوخاری «کی اف سی» همراه با چیپس و تعدادی توت فرنگی را نوش جان کند و سپس راهی دنیای دیگر شود. جالب این جاست که آقای گیسی قبل از جرائمش به مدیریت سه شعبه برند «کی اف سی» مشغول بوده است.

تیموتی مَک وِی

composite-death-row-15-w600

این تروریست مشهور در سال ۱۹۹۵ میلادی با انفجار کامیونی مملو از مواد منفجره، ۱۶۸ نفر از مردم اوکلوهاما را به قتل رساند. وی قبل از آن که با تزریقی وحشتناک اعدام شود، برای شام خود مقداری بستنی شکلاتی سفارش داد.

ریکی رِی رِکتور

composite-death-row-9-w600

این شخص بعد از به قتل رساندن یک افسر پلیس در ایالت «آرکانزاس» آمریکا به اعدام محکوم شد. وی استیک، مرغ سوخاری و پای گردو را برای آخرین وعده غذایی خود سفارش داد.

استفان اندرسون

composite-death-row-12-w600

فرار از زندان و دزدی مسلحانه همراه با ۷ فقره قتل در پرونده این شخص دیده می شود. وی تعدادی ساندویچ پنیر گریل شده، پای هلو، بستنی شکلاتی، ذرت و تربچه میل نمود و سپس به استقبال مرگ رفت.

تِد باندی

composite-death-row-13-w600

وی قاتل و متجاوزی بد نام بود که در سال ۱۹۷۰ زن های زیادی را به قتل رساند. آقای باندی نوعی استیک، تخم مرغ، سیب زمینی تنوری، کره، مربا، یک لیوان شیر و یک لیوان آب پرتقال را برای آخرین وعده غذایی خود انتخاب نمود.

آنخل نیوِس دیاز

composite-death-row-4tray-w600

وی به خاطر قتل مدیر یک باشگاه در سال ۱۹۷۹ میلادی، به اعدام با استفاده از تزریق محکوم شده بود. این شخص نه تنها هنگام مرگ خود چیزی سفارش نداد، بلکه از خوردن غذای معمول یک زندانی هم امتناع می کرد.

رونی لی گاردنِر

composite-death-row-10-w600

وی نخستین بار به جرم انجام یک قتل بازداشت شده بود، اما بعد ها هنگام تلاش برای فرار، یک وکیل همراه با یک زندانی را نیز به قتل رساند. دم خرچنگ، استیک، پای سیب و بستنی وانیلی خوراکی هایی بودند که این شخص برای آخرین وعدع غذایی خود در نظر گرفته بود.

آلن لی دیویس

composite-death-row-3shrimp-w600

این فرد بعد از قتل وحشیانه یک زن باردار همراه با دو دخترش به اعدام محکوم شد. در آخرین بشقاب غذای وی دم لابستر، سیب زمینی و میگوی سرخ شده، گوشت صدف و نان سیر به چشم می خورد.

تِرِسا لوییس

composite-death-row-14-w600

این زن به خاطر قتل شوهر و پسر خوانده اش در زندان به سر می بُرد. وی مرغ سوخاری، نخود فرنگی و پای سیب را برای آخرین وعده خود سفارش داد.

فردیناندو نیکولا ساکو و بارتولومِئو وانسِتی

composite-death-row-6soup1-w600

این دو فرد که اصالتا ایتالیایی بودند، به جرم قتل یک نگهبان و یک مامور قرار بود اعدام شوند. سوپ، گوشت، نان تست و چای آخرین وعده غذایی آن ها را تشکیل می داد.

رونی ترِدگیل

composite-death-row-11-w600

وی پسری را هنگام دزدیدن ماشین کشته بود و به همین دلیل اعدام انتظارش را می کشید. این فرد تصمیم گرفت مرغ پخته، پوره سیب زمینی همراه با سس، سبزیجات، نخود فرنگی، نان، چای و آب را به عنوان آخرین خوراکی های خود سفارش دهد. در سال ۲۰۱۱ ایالت تگزاس قانون سفارش آخرین غذا برای زندانی را لغو کرد و بنابراین آقای تِرِدگیل مجبور شد همان غذای معمول زندانیان را نوش جان کند.

آیلین وُرنوس

composite-death-row-2coffee-w600

این زن به جرم کشتن ۷ نفر با استفاده از اسلحه به زندان افتاده بود. وی از سفارش غذا امتناع می نمود، اما بعد از آن تصمیم گرفت همبرگر، اسنک و یک فنجان قهوه سفارش دهد.

composite-death-row-5burger-w600

وی به خاطر تصادف با یک زن و امتناع از کمک، به قتل محکوم شده بود. دو چیزبرگر بیکن، بستنی شکلاتی و دو نوشابه خوراکی هایی بودند که این فرد برای آخرین وعده غذایی خود در نظر گرفته بود.

جوزف میشل پارسونز

composite-death-row-8sweets-w600

وی به خاطر قتل یک نفر محکوم به اعدام شده بود. سه همبرگر بزرگ از برگر کینگ، دو بسته چیپس، شیک شکلات، بستنی شکلاتی و آب نبات، آخرین وعده غذایی او را تشکیل می دادند. آقای پارسونز تمام این خوراکی ها را با برادر و پسر عمویش تقسیم نمود.

جان دیوید دیوتی

composite-death-row-1dog-w600

قتل، تجاوز، سرقت و تیر اندازی جرم هایی بودند که وی مرتکب شده و به خاطرشان به زندان افتاده بود. این فرد برای آخرین وعده غذایی اش تصمیم گرفت دو عدد چیزبرگر دوبل، یک عدد هات داگ با پنیر، لیموناد و شیک موز سفارش دهد.

منبع: thesun
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود