گزارش روزیاتو از پر بیننده های اینستاگرام ایرانیان

گزارش روزیاتو از پر بیننده های اینستاگرام ایرانیان

روزیاتو همواره تلاش کرده تا جدید ترین پست هایی که در صفحات پر بیننده ایرانیان در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شوند را در گزارش هفتگی اش در اختیار مخاطبان محترم قرار دهد. گزارش این هفته اینستاگردی با سلبریتی های ایرانی، نگاهی دارد به ده ها صفحه پر بیننده اینستاگرام ایرانیان تا در جریان سبک زندگی دیجیتالی چهره های شاخص هنری، ورزشی، اجتماعی و فرهنگی کشور قرار بگیریم.

با ما در گزارش اینستاگردی این هفته همراه باشید.

هم چون روال هفته های قبل، خبر نخست را به اینستاگرام یکی از بلند قامتان تیم ملی والیبال پر افتخار کشورمان اختصاص می دهیم.

از فرهاد قائمی په خبر؟

q2

فرهاد قائمی که یکی از پر افتخارهای والیبال ایران از خطه گنبد کاووس است، نقش زیای در موفقیت ایران در المپیک ۲۰۱۶ ریو داشت و اکنون فرصت کرده تا هر از گاهی،‌سبک زندگی دیجیتالی خود را از طریق اینستاگرام ۲۴۵ هزار نفریش اطلاع رسانی کند.

اگر می خواهید جدید ترین تصاویر آقا فرهاد را در کنار هم تیمی هایش ببینید، او را در ۶ قاب زیر مشاهده کنید.

q-2
فرهاد قائمی در این نشانی در دسترس است. وی تا کنون بیش از ۱۲۰ پست به اشتراک گذاشته که اکثرشان به تصاویری از همراهی با تیم ملی و خانه زیبایش در گنبدکاوس استان سرسبز گلستان اختصاص دارد.

بهنوش بختیاری و اکران فیلم هایش در اینستاگرام

q3

بهنوش بختیاری این روز ها همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، چند فیلم روی اکران سینماها دارد و به همین خاطر به شهرهای مختلف کشور سفر می کند تا به همراه مردم، به تماشای این فیلم ها مشغول شود. اگر به صفحه او مراجعه کنید، گوشه هایی از فیلم هایی که در این سفرها گرفته را ملاحظه خواهید کرد. گفتنی است، بهنوش بختیاری، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، این روزها دوران شلوغی را هم در دنیای مجازی و هم کار صحنه ای پیش می برد .

او اکنون با ۱۷۵۱ پست، شمار فالوورهایش از مرز ۴.۸ میلیون مخاطب فراتر رفته و هم چنان پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام ایرانیان را در اختیار دارد که از آن به عنوان ارتش بهنوشی ها یاد می کند.

بهنوش را در این آدرس دنبال نمایید.

پای درس اینستا نوشته های پرویز خان

q4

پرویز پرستویی، سبک زندگی دیجیتالی خاص خود را دارد و اینستا نوشته هایش، با استقبال میلیونی کاربران ایرانی در فضای مجازی همراه شده است. او در جدید ترین اینستا نوشته خود درباره فرهنگ زود قضاوتی بعضی ها گفته و خاطره جالب و تامل برانگیزی را این هفته منتشر کرده:

«وقتی که مرد، حتی یک نفر هم توی محل ما ناراحت نشد. بچه های محل اسمش رو گذاشته بودند مرفه بی درد و بی کس البته از نوع نردبونی!!! و این لقب هم چقدر به او می آمد نه زن داشت نه بچه و نه کس و کاردرستی. شنیده بودیم که چند تایی برادرزاده و خواهر زاده دارد که انها هم وقتی دیده بودند آبی از اجاق عمو جان برایشان گرم نمی شود تنهایش گذاشته بودند.

وقتی که مرد من و سه چهار تا از بچه های محل که می دانستیم ثروت عظیم و بی کرانش بی صاحب می ماند بدون اینکه بگذاریم کسی از همسایه ها بفهمد شب اول با ترس و لرز زیاد وارد خانه اش شدیم و هر چه پول نقد داشت بلند کردیم بعد هم با خود کنار امدیم که: این که دزدی نیست تازه او به این پولها دیگر هیچ احتیاجی هم ندارد.

تازه می توانیم کمی هم از این پولها رو از طرفش صرف کار خیر کنیم تا هم خودش سود برده باشه و هم ماها!!!!! اما دو روز بعد در مراسم خاکسپاری اش که با همت ریش سفید های محل به بهشت زهرا رفتیم من و بچه ها چقدر خجالت کشیدیم.

موقعی که ١۵٠ بچه یتیم از بهزیستی آمدند بالای سرش و فهمیدیم مرفه بی درد خرج سرپرستی همه آنها را می داده، بچه های یتیم را دیدیم که اشک می ریختند و انگار پدری مهربان را از دست داده اند از خودمان پرسیدیم: او تنها بود یا ما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ روزگار غریبی است.»

او در اینستا نوشته زیبای دیگری هم گفت:

«در دنیایی که دائم در حال رخ دادن است بدانیم و بیاموزیم، زیبا زندگی کردن تنها سپری کردن زمان و پرداختن به دیگران به جای پرداختن به خود نیست.

درون انسانها سرشار از باور ها وانگیزه ها و آرزوها و اعمال انهاست و تو هرگز از بطن آن آگاه نیستی. پیرامون ما مملو از مردمانی ست که برای هر مسئله ای از زندگی دیگران در پی توضیح وچرایی آن در ذهن خود هستند و آنچنان خود را کامل می بینند که نقطه ضعفی در خود مشاهده نمی کنند وب ا حسی کاذب از برتر بودن، اجازه نقد دیگران را به خود می دهند.

اگر با فکر واندیشه ی پاک به زندگی و طرز نگاهت به دیگران، انرژی خوب بخشیدی، گاهی تامل کردی و دنیا از چشم دیگران نیز تماشا کردی، و از تمام هستی برای بهتر زندگی کردن و تلفیق شادی و حقیقت یاری گرفتی؛ نه تنها دیگری را به قضاوت نمی نشینی، بلکه کاستی ها و عیوب خود در برابر دیدگانت پر رنگ تر می شود، و درک می کنی که قضاوت تنها در حوزه مسئولیت خداست وجز او کسی از نیت وآینده دیگران با خبر نیست و ما اجازه نداریم با معیار وملاک ذهنی خود درباره ی دیگران نظر بدهیم…»

اینستا نوشته های پرویز خان را قبلا در مقاله ای  تحلیل کردیم.

پرویز خان را در این آدرس دنبال کنید. او بیش از ۴۰۰ پست منتشر کرده است.

علی لاریجانی و منا

q5
علی لاریجانی، یکی از سران قوا، فعالیت زیادی در اینستاگرام ندارد اما هر از گاهی،‌ بخشی از دیدارها و پیام هایش را در این صفحه در اختیار مخاطبان قرار می دهد. همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، آقای لاریجانی درباره منا و فجایع آن، تصاویری منتشر کرده و درباره اش نوشته است:

نخستین سالگرد شهدای فاجعه تلخ و غمبار منا و استقبال از عید قربان را در حالی برگزار می کنیم که مردم ایران اسلامی و مسلمانان جهان و وجدان های آگاه بشری همچنان در سوگ غمنامه هزاران تن از قربانیان بی گناه این حادثه دلخراش به سر می برند و این در حالی است که در سرزمین مقدسی که باید مکان “امن و آرامش” برای مسلمانان و مومنان جهت انجام مناسک عبادی حج باشد شاهد فاجعه کشتار زائران حرم امن الهی بودیم. این حقیقت تلخ نشانی بزرگ از بی کفایتی کارگزاران حج در عربستان سعودی و بی مسولیتی حاکمان این کشور در اداره مناسک حج است.

آقای لاریجانی از ظرفیت سایبر دیپلماسی اینستاگرامش استفاده کرده و بیش از ۵۳ هزار مخاطب دارد. او را در این نشانی دنبال کنید.

نمایشگاه عکس سحر دولتشاهی

q6

سحر دولتشاهی از بازیگران سینما و تلویزیون، حضور فعالی در اینستاگرام دارد و شمار فالوور هایش از مرز ۱.۲ میلیون مخاطب فرارتر رفته است و همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید،‌ اخیرا یک سلفی از فیلم در حال اکرانش (بارکد) منتشر کرده.

سحر دولتشاهی را در این نشانی دنبال کنید. وی بیش از ۱۴۰ پست منتشر کرده است.

پژمان بازغی و داستان بارکد

q7
پژمان بازغی ، بازیگر سینما و تلویزیون، در چند ماه اخیر فعالیت های زیادی در اینستاگرام داشت که تا حدودی به موضوعات فیلم بارکد باز می گشت. او همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، باز هم از این فیلم پر مخاطب روی اکران گفته است. گویا داستان بارکد و اینستاگرام و پژمان، حالا حالا ها ادامه دارد.

پژمان بازغی شمار فالوور هایش از ۸۳۶ هزار نفر هم فرار تر رفت. او فقط صفحه همسرش، مستانه مهاجر، که تدوین گر سینما است را فالو کرده و البته در این نشانی در دسترس خواهد بود.

رامبد جوان و دو پست جدید

q8
رامبد جوان که دو سالی است که با برنامه طنز خندوانه در شبکه نسیم، مخاطبان زیادی را دست و پا کرده، در اینستاگرام نیز بسیار فعال بوده و بیش از ۱۲۹۰ پست را به اشتراک گذاشت که ۳.۸ میلیون فالوور برای ایشان به همراه آورد. رامبد همواره تصاویر یا فیلم هایی از خنداونه را منتشر می کند که این هفته نیز همان طور که در بالا مشاهده می کنید، مربوط به مهمان های جدیدش است.

گویا وی قصد دارد تا از سیامند رحمان، وزنه بردار فوق سنگین طلایی ایران در بازی های پارالیمپیک ریو نیز بزودی دربرنامه اش دعوت کند.

وی به مناسبت عید قربان نیز، تصویر جالب زیر را منتشر کرد که ۲۰۰ هزار لایک را به همراه داشت.

q9

رامبد را در این نشانی دنبال کنید.

محمد رضا گلزار و ساعت جدید

q10

محمد رضا گلزار، بازیگر سینما، این هفته جز تصویر بالا، پست دیگری را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام به اشتراک نگذاشت. این تصویر هم مربوط به تبلیغ لاندویل است که از برند های معروف ساعت در این روزها محسوب می شود.

گویا تبلیغات در اینستا، به بخشی از سبک زندگی دیجیتالی برخی از سلبریتی ها از جمله آقای گلزار تبدیل شده است.

عکسی که در بالا مشاهده می کنید، ۱۲۵ هزار لایک و ۴ هزار کامنت به دنبال داشت که متاسفانه اکثر این کامنت ها، تبلیغات بی سر و تهی است که شماری کاربر نمای فارسی زبان،‌ زیر پست های چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام منتشر می کنند.

به هر حال، محمد رضا گلزار را در این نشانی دنبال کنید. گلزار بیش از ۳.۴ میلیون فالوور دارد. صفحه رسمی رستوران ایشان که شمار مخاطبانش از ۱۲ هزار فالوور فرار تر رفته را در این نشانی دنبال کنید.

کمی از دنیای هنرپیشه های سینما موقتا دور می شویم و به عالم بزرگان مستطیل سبز می رویم که خبر بعدی را از جادوگر فوتبال آسیا شروع می کنیم.

بهاره رهنما و توسعه پایدار

q14

بهاره رهنما، یکی از بازیگران فعال سینما تئاتر و تلویزیون، از جمله سلبریتی های بیش از ۲.۱ میلیون فالوور دار در اینستاگرام به شمار می رود که فعالیت زیادی در این شبکه از خود نشان داده است. وی با انتشار تصویر بالا نوشت:

«با گری لوئیس، هماهنگ کننده مقیم نظام ملل متحد در ایران، خانم ماریا دوتسنکو، رییس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران، جلسه مطبوعاتی آرمان های هفده گانه توسعه پایدار.»

او فیلمی از این جلسه هم گرفته که در این نشانی قابل مشاهده است.

وی به جشن تولد یک دوست رفته و نوشت:

«امشب تولد یک آرتیست واقعی و یک انسان دوست داشتنی است، “پارسا پیروزفر” که این روزها در همسایگی هم هر روز به اجرا می رویم، براش آرزوی سلامتی و شادی دارم و مانایی هنرش رو از خداوند خواستارم، توصیه میکنم نمایش تک نفره ایشون رو که بازی بسیار متفاوتی در چندین نقش در اون ایفا کرده رو از دست ندید. . .»

q140

بهار رهنما را در این نشانی دنبال کنید.

سحر قریشی و بانو میلانی

q15

سحر قریشی این هفته نیز در اینستای خود که به مرز ۴.۲ میلیون فالوور رسیده است فعال بود. وی اخیرا با تهمینه میلانی عکسی گرفته و زیر آن نوشته: «در کنار بهترین بهترین ها، تهمینه میلانی عزیزم.»

جالب است که او هشتگ هایی مانند celebrity و cinema و film را برای این پست انتخاب کرد.

سحر قریشی را در این نشانی دنبال کنید.

رضا عطاران و آب نبات چوبی

q16

رضا عطاران هنرپیشه طنز سینمای ایران، این روزها خیلی فرصت نمی کند به اینستاگرام سر بزند، او در جدید ترین پست خود، تصویری از یکی از سکانس های فیلم آب نبات چوبی که این روزها روی پرده نقره ای سینما های کشور دارد،‌ به اشتراک گذاشت و از دوستانش خواست که به پردیس ملت بروند.

رضا عطاران، بیش از ۱.۹ میلیون فالوور دارد. اخیرا عطاران در فیس بوک هم فعال شده است. او را در این نشانی دنبال کنید. آقا رضا، عادت دارد که به همراه برخی از هوادارانش به تماشای فیلم های روی اکرانش در سراسر کشور برود.

الناز شاکردوست و لیندا کیانی

q18
الناز شاکر دوست، بازیگر سینمای ایران، جدید ترین پست خود را به گردش در گالری لیندا کیانی اختصاص داده است و زیر این عکس نوشت:‌ در کنار لیندا کیانی عزیز در اختتامیه مادام باتر فلای.

الناز خانم پس از بهنوش بختیاری،‌ دومین صفحه پر بیننده ایرانیان در اینستاگرام را در اختیار دارد که ۴.۶ میلیون نفر آن را فالو می کنند.

الناز شاکردوست هم چون پژمان بازغی، ادل و بیانسه، هیچ صفحه ای را فالوو نکرده است.

رضا یزدانی و استوری بوردهایش

q19

رضا یزدانی، خواننده نوستالژی پاپ که اخیرا در برنامه دورهمی مهران مدیری در شبکه نسیم حضور یافته بود، را که به خاطر دارید. وی از استوری بورد های جدیدش با تصویر بالا رونمایی کرد و گفت:‌

«روز ملى سینما مبارک… . این تصاویر هم استورى بوردهاى ویدیوهاست .. . پیشاپیش عیدتونم مبارک… . عاشقتونم… . دنیا شبیه سینماست از وقتی چشم باز میکنی رو به یه پرده ی سفید فقط تماشا می کنی میآن و میرن آدما نقش اونا عوض میشه

یه روز تماشاچی نو

یه روز دیگه هنرپیشه

یه روز حمید هامونن

اسیر شک فلسفی

یه روز رضا مارمولکن

در میرن از هر طرفی

بعضی ها زیر پوست شهر

درگیر خون بازی میشن

مثل علی سنتورین ب

به مرگشون رازی میشن

خیلی ها تا آخر عمر

فقط سیاهی لشگرن

تو بازی نقشی ندارن

نه میبازن نه میبرن

توی درام زندگی بگو

که نقش ما چیه؟

کی آخرین کات رو میگه

سناریو دست کیه . . .»

او بیش از ۳۲۸ هزار فالوور دارد. رضا یزدانی را در این نشانی دنبال کنید.

مهناز افشار و پستی جدید

q20

مهناز افشار، بازیگر فعال سینمای ایران، اخیرا تصویر بالا را منتشر کرده است. مهناز افشار در اینستاگرام ۴.۴ میلیون مخاطب دارد. وی را در این نشانی دنبال کنید.

لیلای ورزش ایران و یک سلفی جدید

q21
لیلا رجبی، یانوی ایرانی پرتاب وزنه در رقابت های المپیک ریو ۲۰۱۶، پست بالا را اخیرا منتشر کرده که توضیحی زیر آن ارائه نشده بود. او در ۲ هفته، شمار فالوورهایش از ۸۷ هزار نفر به ۱۳۸ هزار نفر رسید.

لیلا رجبی را در این نشانی دنبال کنید.

چه خبر از پر افتخارترین کشتی گیر ایران

q22

حمید سوریان، اسطوره کشتی ایران و جهان و البته ناک المپیک ریو ۲۰۱۶، مدتیست که به جمع کشتی گیر های اینستا باز پیوسته و بخش هایی از سبک زندگی دیجیتالیش را با ۱۲۰ هزار هوادار به اشتراک می گذارد. تصویر بالا، حمید را در ۳ قاب نشان می دهد.

وی در جدید ترین اینستا نوشته خود گفت:

«گاهی نمی خواهی ولی می شود گاهی نمی شود که نمی شود گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است گاهی نگفته قرعه فال به نام تو می شود.»

«گاهی گدای گدایی و بخت نیست گاهی تمام شهر، گدای تو می شود گاهی گمان نمی کنی و می شود، گاهی نمی شود که نمی شود…!!»

«خطاب به مردم پر مهر کشورم می گویم که با تمام وجود خواستم که دلهای عزیزتان را شاد کنم؛ اما نشد که نشد! در شادی هایم مشت هایتان را گره کردید و عشقتان را به سمت و سویم روانه؛ و حالا که ناخواسته مسبب تلخکامی تان شده ام، بر خود می دانم که وظیفه ام را در حقتان ادا کنم و خواستار آن باشم که عذرم را پذیرا باشید. ضمنا از دوستانی که بنام بنده صفحه درست کردند در فضای اینستاگرام خیلی ممنونم زیرا احتمالا از روی محبت چنین کاری کردند؛ اما این صفحه، تنها صفحه رسمی حقیر است.»

وی را در این نشانی دنبال کنید.

خانم مجری و اینستا نوشته هایش

q23

سودابه حسنی دخت، مجری توانمند شبکه خبر را که به خاطر دارید؟ ایشان در اینستاگرام اخیرا فعالیت خود را آغاز کرده و بیش از ۱۵ هزار مخاطب دارد. وی در تصویر بالا، از دغدغه هایش درباره محیط زیست می گوید.

وی را در این نشانی دنبال کنید.

رضا رفیع و اینستا نوشته اش

q24

رضا رفیع، مجری برنامه های طنز به خصوص قن دو پهلوی شبکه آموزش را که به خاطر دارید؟ او در اینستا فعالیت هایی دارد و اخیرا به حضور خواننده های پاپ و سنتی کشور رفته و نوشت:

«قند افتخاری تا شیرینی گلریز جمله بالا تبلیغ کالا نیست. نه آقای افتخاری کارخانه قند دارد و نه جناب گلریز، شیرینی فروشی!… هر کدام هم در دو زمان و مکان جدا با من بوده اند.

با آقای افتخاری در شب عید قربان در پشت صحنه برنامه دهه ولایت شبکه سه بودم که ضبطش حسابی سه شد و تا نصف شب به طول انجامید. با جناب گلریز هم در پشت صحنه جشن بنیاد شهید در سالن اندیشه حوزه هنری. با هر دو بزرگوار خب خاطراتی دارم و جا نمی شود که تعریف کنم.

با صدای آقای گلریز از دهه شصت خاطره دارم. سرود “این پیروزی خجسته باد” اش را هنوز هم هر وقت می شنوم، خیال می‌کنم خدای نکرده دوباره جنگ شده است. جنگ خانمانسوزی که چه عزیرانی را از ما گرفت و چه خانواده هایی را که داغدار کرد. یادش به خیر؛

سال گذشته بود که با آقای گلریز و امیراحمدی مجری، از اصفهان نصف شبی ماشین گرفتیم و راهی تهران شدیم. بس که تاخیرهای چندباره هواپیما حوصله مان را سر برده بود. آقای گلریز در راه چرتش گرفته بود. تا می آمد بخوابد، می زدم زیر آواز: “از صلابت ملت و ارتش و سپاه ما/جاودانه شد از فروغ سحر، پگاه ما/صبح آرزو دمیده از کرانه ها/شاخه های زندگی زده جوانه ها/این پیروزی خجسته باد این پیروزی…

آقای گلریز از خواب می پرید و لبخند می زد. منم می خندیدم و می گفتم: “سالها شما خواندید و ما شنیدیم و دم نزدیم.حالا یک شب ما هوس کردیم بخوانیم. ببینم تحمل می کنید؟!”…

با آقای افتخاری آن شب قربان، صحبت از آوازسنتی و صدای بنان شد. گوشی شان را در آوردند و فایل صوتی یکی از تصنیف های باحال و مخملی مرحوم غلامحسین بنان را گذاشتند. جالب بود. با آقای علیرضا افتخاری، داشتیم آواز بنان گوش می دادیم!…

حال می کرد آقای افتخاری. گفتم یادتان است در اصفهان، مهمان ما در برنامه زنده رود بودید و چون از روابط شما با خانمتان پرسیدیم که مثلا آیا شما هم با همسرتان بحثتان می شود و کل کل می کنید؟ گفتید خب بله، ما هم گاهی با هم حرفمان می شود و خانمم قهر می‌کند، می رود توی اتاق و در را می بندد.

تا این مطلب را گفتید؛ خندیدم و بداهه گفتم: و لابد شما هم می روید پشت در اتاق و می زنید زیر آواز که: گل من چندین، منشین غمگین/ شام محنت به سر آمد…(و تقریبا با آواز خواندم)؛ و شما خنده تان گرفت. آقای افتخاری گفت: ولی من نمیرم پشت در اتاق!..(آن روز این را روی آنتن نگفتند!). خب چون با این دو خواننده عزیز صحبت از قندپهلوی ما هم می شد، یک چای قندپهلو و شیرینی پهلو هم خوردیم. . .»

این مجری طنز پرداز را در این نشانی دنبال کنید.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • آیدا ایرانمنش مهر ۶, ۱۳۹۵

    من خیلی این گزارشاتونو دوست دارم. خیلی با حال می نویسید. کاش اینها هر روز بود.
    عاشق رضا یزدانی و پرویز پرستویی هستم. لیلا رجبی با حال بود. خوشم اومد
    مرسی

  • محسن اشراقی مهر ۷, ۱۳۹۵

    سلام
    جالبه. طوری نوشتین که ادم جذب میشه.
    خیلی خوبه که هر روز باشه. منم دوستدارم هر روز از این جماعت پست ببینم.
    باتشکر فراوان از مطالب خوبتون که این قدر تصویر و گلچین خوب داره.