مشخص شدن جزئیات تازه در تریلر جدید فیلم «یک سرکش: داستانی از جنگ ستارگان» [تماشا کنید]

مشخص شدن جزئیات تازه در تریلر جدید فیلم «یک سرکش: داستانی از جنگ ستارگان» [تماشا کنید]

تریلر جدید فیلم «یک سرکش» منتشر شد و علاقه مندان اکنون می توانند ارتباط بیشتری با فیلم برقرار کنند. این کلیپ کوتاه، شخصیت «دارت ویدر» را نشان می دهد و علت نامگذاری «یک سرکش» برای فیلم را نمایان می کند. بر اساس گفته های کارگردان فیلم، این اسم معنای «نشانه ای برای تماس نظامی» را منتقل می کند. بهتر است اول نگاهی کلی به مشخصات فیلم داشته باشیم.

فیلم «یک سرکش: داستانی از جنگ ستارگان» قرار است ۱۶ دسامبر سال میلادی جاری اکران شود. کارگردانی این فیلم را «گَرِت ادواردز» بر عهده خواهد داشت و داستان آن نیز بر اساس روایتی از «جان نال» توسط «کریس وِتز» و «تونی گیلوری» نوشته شده است. بازیگرانی مانند «فِلیسیتی جونز»، «دیِگو لونا»، «بِن مِندِلسون» و «دونی یِن» در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

این تریلر بیشترین جزئیات ممکن دریاره فیلم را در اختیار ما قرار می دهد. در این کلیپ به گذشته شخصیت «جین» (Jyn) پرداخته می شود و ما شاهد نخستین حضور رسمی «گالِن اِرسو» هستیم. به علاوه، کار کردن وی بر روی اسلحه مرگبار «death star superlaser» نیز مورد تایید قرار می گیرد. پیشنهاد می دهیم تریلر فیلم را تماشا کنید تا بیشتر با جرئیات آشنا گردید.

تمرکز بر روی علت اهمیت شخصیت «جین اِرسو»- فراتر از ارتباط با پدرش- و ایجاد امید توسط وی هنگامی که همه چیز از دست رفته، به خوبی نشان داده می شود. او به آن ها یادآوری می کند که برای چه جیزی می جنگند و می توانند ۱۰ مرد را همانند هزار نفر جلوه دهند. او تلاش می کند هر نکته الهام بخشی را جمع آوری کند تا قدرت کامل امپراتوری کهکشانی نمایان گردد.

منبع: gizmodo
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود