چرا پوست دونالد ترامپ تا این حد نارنجی رنگ است؟

چرا پوست دونالد ترامپ تا این حد نارنجی رنگ است؟

دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه آمریکا، از زمانی که پا به عرصه انتخابات گذاشته، جنجال های زیادی به پا کرده است. در میان این حواشی و سرو صداها، نکته ای وجود دارد که ما قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم.

سوالی که رسانه ها و افکار عمومی مطرح می کنند این است که چرا رنگ پوست آقای ترامپ تا این حد نارنجی به نظر می رسد و به گونه ایست که انگار مقدار زیادی هویج نوش جان کرده. حالا که بحث انتخابات پیش آمده، این مسئله بیش از پیش خود را نشان می دهد.

هیچ کس علت دقیق آن را نمی داند. بسیاری از متخصصان گریم و کارشناسان خبره، «پوست مصنوعی یا رنگ شده» را ریشه آن عنوان می کنند. «جیسون کلی» گریموری که برای کنوانسیون ملی جمهوری خواهان در سال ۲۰۱۶ استخدام شده بود، در این رابطه می گوید: “او از سولاریوم یا اسپری استفاده می کند و شما می توانید جای عینک محافظ را در اطراف چشم ها ببینید.”

این که وی از اسپری استفاده نموده و یا این که در سولاریوم خوابیده، به سختی قابل تشخیص است؛ زیرا در هر دو مورد از عینک محافظ استفاده می شود و هردوی آن ها نیز بر روی صورت جا می اندازند. بیشتر کارشناسان اعتقاد دارند که ترامپ از دستگاه ها و لوازم به درستی استفاده ننموده و به اصطلاح خودش را بد گریم کرده است.

یکی دیگر از کارشناسان در این زمینه می گوید: “استفاده شخصی از دستگاه ها برای گریم کردن و تغییر دادن ظاهر، به مهارت بالایی نیاز دارد و اگر این کار را به اشتباه انجام دهید، نتایج ناامید کننده ای خواهید گرفت. ترامپ از سایه درستی استفاده نکرده و لوازم را اشتباه استفاده می کند.”

نور دوربین های تلویزیونی رنگ طبیعی پوست را تغییر داده و مشکل را تشدید می کنند. راه حل های ساده ای برای جلوگیری از این مسئله وجود دارد. رنگی را انتخاب کنید که به رنگ پوست شما نزدیک باشد، برای جلوگیری از نارنجی شدن، پوست را لایه برداری کنید و همواره برای این کار به فردی مجرب مراجعه نمایید.

منبع: businessinsider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود