روش های کاربردی برای پرپشت نشان دادن موهای نازک

روش های کاربردی برای پرپشت نشان دادن موهای نازک

اگر از آن دسته خانم هایی هستید که موهای نازک و کم پشت دارند، شاید یکی از دغدغه های هر روزتان، حجم موها و اینکه چگونه آنها را پرپشت تر نشان دهید، باشد.

اگر این طور است که احتمالا تاکنون روش های گوناگونی برای رفع این معضل را امتحان کرده اید. ما هم در این مطلب، گزینه های کاربردی و آسان را برایتان شرح داده ایم که تا حد زیادی کمک کننده محسوب می شوند.

تغییر اندازه موها

1

بسیاری از متخصصان آرایشگری اعتقاد دارند که موهای نازک نباید بلندتر از شانه های فرد باشند. با کوتاه کردن موها می توانید آنها را حجیم تر از حالت واقعی نمایش دهید. حالت دادن به این مدل موها هم آسان تر از موی بلند است.

موها را طبقه ای کوتاه کنید

2

برای پر حجم نشان دادن موهای نازک، یکی از بهترین روش ها، کوتاهی به روش چند لایه است. خوبی این مدل در این است که با هر ترکیب صورتی تناسب دارد.

رنگ کردن

3

نه تنها کوتاهی، بلکه رنگ هم در پُر یا خالی دیده شدن موها موثر است. برای اینکه موهایتان پرپشت تر دیده شوند، آنها را به چند رنگ گوناگون از یک خانواده رنگ کنید.

شستن به روش صحیح

کار ساده ای همانند شست‌وشوی موها می تواند در حجم آنها تاثیر گذار باشد. برای این منظور بهتر است مراحل زیر را اجرا کنید:

  • شامپو را فقط به ریشه موهای خود بزنید و به تدریج کف را به ساقه ها بمالید. حواستان باشد که انتهای موها بسیار شکننده و خشک هستند و نباید آنها را خیلی مالش دهید.
  • نرم کننده یا ماسک مو را فقط روی ساقه ها بمالید. همچنین بد نیست بدانید که استفاده از شامپوهای مرطوب کننده هم فقط اگر روی ریشه زده شود، موجب سنگینی مو و چسبیدن آن به کف سر می شود.
  • کف سر خود را به حالت دایره ای چنگ بزنید تا جریان خون زیر پوست آن بیشتر شده و سلول های مرده از بین بروند.
  • موهای خود را هر روز نشوئید زیرا موجب از بین رفتن لایه محافظ ریشه موها شده و در نتیجه موها ضعیف تر و نازک تر خواهند شد. بهتر است از شامپوهای خشک برای چنین موهایی استفاده شود.

پوشاندن ریشه های مو

5

برای این منظور انواع اسپری های مخصوص در بازار وجود دارد، اما اگر خیلی به این امر تمایل ندارید، می توانید وقتی موها خیس هستند، با استفاده از سنجاق های سر موئی، موها را طوری حالت دهید که ریشه و کف سر را بپوشانند. سپس پس از خشک شدن مو، سنجاق ها را بیرون آورده و کنار بگذارید.

خیلی کم از کف ها و موس های حالت دهنده استفاده کنید

6

وقتی مقدار زیادی موس روی موهای خود بمالید، موجب سنگینی آنها شده و حجم مورد نظرتان را ایجاد نمی کند. بنابراین بهتر است مثلا برای موهای کوتاه، به اندازه یک گردو، کف دست خود کف ریخته و به تمامی سطح موها بمالید. برای موهای متوسط، به اندازه یک تخم مرغ و برای موهای بلند، به اندازه یک توپ تنیس کافی خواهد بود.

آشفتگی ایجاد کنید

7

موهایی که خیلی صاف شانه شده باشند، کم پشت تر و خالی تر دیده می شوند. بنابراین، بهتر این است که نوعی آشفتگی و بی نظمی در موهای خود ایجاد کنید تا به این واسطه موجب حجیم دیده شدن موها بشوید. برای این منظور می توانید موها را موج دار کرده و ادامه آن را از پشت با کش مو جمع کنید.

از شامپوی خشک استفاده کنید

8

مزیت این شامپوها در این است که علاوه بر تمیز کردن چربی ها از ریشه مو، به آنها حجم بیشتری هم می دهد و باعث می شود برای مدت طولانی تری تمیز بماند.

موها را از پائین خشک کنید

با استفاده از سشوار هم می توانید به موهای خود حجم بیشتری ببخشید. برای این منظور فقط کافیست سرتان را خم کرده و از پشت موها و از ریشه به ساقه، موها را با باد گرم خشک کنید.

فرق کج باز کنید

10

اگر عادت دارید همیشه موهای خود را از وسط فرق باز کنید، توصیه می کنیم از فرق های کج یا زیگزاگ استفاده کنید تا موها پرپشت تر به نظر برسند.

دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • نیما شهریور ۱۷, ۱۴۰۰

    ببخشید فقط زنها آدم هستن مردم نمیخان موهاشون پرشت نشان داده بشه
    بابا شماها شور فمینیستی رو در آوردین ایول بهتون ….
    یدونه روش برای پسرها هم دارید …. نه

  • Mohadede فروردین ۳۰, ۱۴۰۳

    مفید و کاربردی 👏