خودداری رابرت دنیرو از گرفتن عکس با آرنولد؛ علت چه بود؟

خودداری رابرت دنیرو از گرفتن عکس با آرنولد؛ علت چه بود؟

تب انتخابات آمریکا فراگیر شده و به بازیگران هم رسیده است. این موضوع به قدری اهمیت دارد که روابط آن ها را نیز تحت تاثیر قرار داده است.رابرت دنیرو بازیگر سرشناس هالیوود و آرنولد شوارتزنگر هنرپیشه فیلم های اکشن، با یکدیگر بر سر مسئله انتخابات به مشکل برخورده اند. ظاهرا اقای دنیرو دوست نداشته با آرنولد عکس بگیرد، زیرا وی هنوز مشخص نکرده در انتخابات به چه کسی رای خواهد داد.

این ماجرا روز سه شنبه طی مراسمی در هتل بورلی هیلتون کالیفرنیا اتفاق افتاده است. دنیرو ابتدا از شوارتزنگر سوال پرسیده که آیا او از دونالد ترامپ حمایت می کند یا خیر. سپس به وی گفته است که اگر می خواهد به نامزد جمهوری خواهان رای دهد، هیچ کاری با او نخواهد داشت.

nintchdbpict000280657243-w700

nintchdbpict000280657249-e1478515804764-w700

آرنولد ماه گذشته در یک موضع گیری رسمی اعلام کرده بود که برای نخستین بار از سال ۱۹۸۳، به نامزد جمهوری خواهان رای نخواهد داد. با این وجود، وی نظر خود را به طور صریح بیان ننموده و اظهار داشته هنوز نوع شرکتش در انتخابات مشخص نیست. با این که آرنولد به جمهوری خواه بودنش افتخار می کند، اما هنوز کاملا مشخص نکرده به چه کسی رای خواهد داد.

رابرت دنیرو همواره تمایلش به هیلاری کلینتون را نشان داده است. وی حتی سال گذشته نیز از نامزد دموکرات ها حمایت کرده بود. آقای دنیرو چندی پیش در اظهاراتی جنجالی به شدت از دونالد ترامپ انتقاد کرد.

منبع: thesun
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود