نخستین واکنش رابرت دنیرو به برنده شدن ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

نخستین واکنش رابرت دنیرو به برنده شدن ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

تقریبا یک ماه پیش بود که رابرت دنیرو هنرپیشه سرشناس هالیوود، در اظهاراتی جنجالی، به شدت از دونالد ترامپ گزینه جمهوری خواهان برای ریاست جمهوری انتقاد کرده بود. وی با کلماتی مانند سگ و خوک از آقای ترامپ یاد کرد و آن را یک احمق به تمام معنا دانست. با وجود تمام مبارزات، دونالد ترامپ توانست به کاخ سفید راه یابد و رئیس جمهور آمریکا شود. حالا آقای دنیرو به این مسئله واکنش داده و نظر خود را بیان داشته است.

یکی از از مواردی که بازیگر هالیوودی قصد انجام آن را داشت، مشت زدن به صورت ترامپ بود. وی به شدت این موضوع را مورد تاکید قرار می داد و به گونه ای رفتار می کرد که گویی واقعا دلش می خواهد این کار را انجام دهد. حالا آقای دنیرو می گوید:

“من نمی توانم به صورت او مشت بزنم. او اکنون رئیس جمهور آمریکاست و باید به جایگاه آن احترام گذاشت. اگرچه همه ما نسبت به وی شناخت داریم، اما من منتظرم عملکرد و مواضع ترامپ را در قبال مسائل مختلف ببینم. همانطور که همه شاهد هستیم، مردم زیادی از انتخاب ترامپ ناامید هستند و در خیابان ها اعتراض می کنند.”

5823ddc11800002e005032eb-w700

رابرت دنیرو همراه با مجری شوی تلویزیونی جیمی کیمل، به بحث وتبادل نظر در رابطه با تظاهرات مردم پرداختند. در این برنامه، سخنان اخیر باراک اوباما مورد تاکید قرار گرفت. رئیس جمهور فعلی آمریکا، در اظهاراتی بیان داشته بود که مردم این کشور فارغ از دیدگاه های سیاسی، باید نتایج انتخابات را قبول کرده و ترامپ را به عنوان رئیس جمهور خود بپذیرند.

مجری برنامه در این رابطه گفته است: “من اطمینان دارم که آقای اوباما از دیدگاه تجربه خود این سخنان را به زبان آورده، به هر حال همه ما یک تیم هستیم.” آقای دنیرو نیز در پاسخ گفت: “شاید حرف های گفته شده به خاطر دیدار دو جانبه آن ها باشد.”

منبع: huffingtonpost
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود