امضای دونالد ترامپ چه چیزهایی را در مورد ویژگی های شخصیتی او فاش می سازد؟

امضای دونالد ترامپ چه چیزهایی را در مورد ویژگی های شخصیتی او فاش می سازد؟

دونالد ترامپ به تازگی رئیس جمهور آمریکا شده و به همین دلیل، بسیاری از مسائل زندگی وی، مورد توجه رسانه هاست. از جمله این موارد می توان به امضای وی اشاره نمود. دست خط و امضا، دو مورد مهمی هستند که به خوبی شخصیت و ویژگی های درونی یک فرد را نشان می دهند و خط شناسان می توانند از این موضوع، برای شناخت بهتر افراد مختلف استفاده کنند. به همین دلیل است که آقای ترامپ یکی از قویترین امضاها در جهان را در اختیار دارد.

flat800x800075f-u2-w700

«تریسی تراسل» یکی از اعضای موسسه خط شناسی بریتانیا، امضای رئیس جمهور آینده ایالات متحده را مورد بررسی قرار داده تا برخی از ویژگی های درونی وی را شناسایی کند. درشت نوشتن، شیب عمودی زیاد و بلند بودن حروف، تمام نشانه های شخصیتی ترامپ را برملا می کنند. خانم تراسل در این رابطه می گوید: “امضای وی، جاه طلبی های زیاد، پویایی، شجاعت و نترس بودن ترامپ را نشان می دهد. او تشنه قدرت است و عزم و اراده زیادی برای رسیدن به آن دارد.”

trumpmuslims-w700

این کارشناس اعتقاد دارد که ژست های رسانه ای ترامپ، علاوه بر نشان دادن طبیعت قدرتمند، رویکرد محافظه کارانه به خصوص در قبال خانواده اش را به خوبی نشان می دهند. بر اساس تجزیه و تحلیل های انجام گرفته، چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا چندان شنونده خوبی نیست و به سختی می توان با آن مذاکره نمود. وی با صریح و قدرتمندانه سخن گفتن، برتری خودش را تثبیت می کند.

همه ما طبیعت جسور آقای ترامپ را در موضع گیری های سیاسی وی دیده ایم. ساخت دیوار میان مکزیک و آمریکا، جلوگیری از ورود مسلمانان و زندانی کردن هیلاری کلینتون، از جمله اظهارات او در دوران رقابت های انتخاباتی بوده اند.

علاوه بر مواردی که مطرح شد، این امضا نکات جالب دیگری را نیز در بر دارد. آقای ترامپ به خاطر مواضع سرسختانه اش مشهور است، اما دست خط وی نشان می دهد که می توان بر روی انعطاف پذیر بودن او نیز حساب کرد. حروف بلندی که وی در نوشتن استفاده می کند، این مسئله را به خوبی آشکار می نماید. به هر حال باید صبر کنیم و ببینیم این مسائل در واقعیت چگونه به نظر می رسند.

منبع: independent
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود