از دونالد ترامپ تا ولادیمیر پوتین؛ شمع های مبتکرانه ای که بوی سیاستمداران را می دهند

از دونالد ترامپ تا ولادیمیر پوتین؛ شمع های مبتکرانه ای که بوی سیاستمداران را می دهند

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که اخیرا برگزار گشت، در تاریخ این کشور بی سابقه بود. همه پیش بینی ها غلط از آب درآمدند و سرانجام دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان توانست به کاخ سفید راه یابد. آقای ترامپ شخصیتی جنجالی به شمار می رود و هر کسی در هر زمینه ای به وی و شیوه زندگی اش می پردازد. از جمله مسائلی که در رابطه با ظاهر وی مطرح شد، رنگ پوست عجیب و مدل موهای جالب چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا بود.

بسیاری از افراد، این گونه مسائل را با شیوه خود پررنگ کرده و ابتکارات جالبی در این زمینه به خرج داده اند. یکی از کارهای خلاقانه ای که در این زمینه انجام گرفته، شبیه سازی خلق و خوی آقای ترامپ توسط عطر و بوهای مختلف است. فروشگاه «etsy» تصمیم گرفته شمع هایی شبیه به شخصیت دونالد ترامپ بسازد و به این شکل رئیس جمهوری بعدی آمریکا را نشان دهد.

img_5447

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، مدل موهای مشهور آقای ترامپ نیز در ساخت این شمع به کار رفته که آن را بسیار جالب جلوه می دهد. این فروشگاه اظهار داشته: “ما تمام بوهای ویژه و درجه یک را با یکدیگر ترکیب نمودیم تا عطری بسیار عالی به دست بیاید.” این شمع ها از نظر اندازه کاملا مناسب هستند و نباید نگران این مسئله باشید. آن ها فروش جهانی نیز دارند.

شمع های ساخته شده، تنها به دونالد ترامپ محدود نمی شوند و شخصیت های دیگری را نیز در بر می گیرند. اگر شما در روسیه زندگی می کنید و با به این کشور علاقه دارید، می توانید مدل مربوط به ولادیمیر پوتین را تهیه کنید. شمع مخصوص آقای پوتین؛ رایحه کاج، زمین و دود سرزمین های دشمن را با یکدیگر ترکیب کرده و عطری ویژه را پدید آورده است.

اگر همچنان به دنبال شخصیت های بیشتر هستید، می توانید مدل مربوط به نخست وزیر کانادا هم سفارش دهید. این شمع عطر غلیظ چای دارد، زیرا «جاستین ترودو» به مصرف این نوشیدنی علاقه مند است. این شمع های خلاقانه، ۷۰ هزار تومان قیمت دارند. در ادامه می توانید تصاویری از آن ها را مشاهده کنید.

il_570xn-891648099_kexb

il_570xn-1091236965_9xcf

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود