محو شده در سایه ایوانکا؛ «تیفانی ترامپ»، دختر کوچک و مرموز رئیس جمهور منتخب آمریکا چگونه زندگی اش را می گذراند؟

محو شده در سایه ایوانکا؛ «تیفانی ترامپ»، دختر کوچک و مرموز رئیس جمهور منتخب آمریکا چگونه زندگی اش را می گذراند؟

به نظر می رسد حواشی پیرامون دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا تمامی نداشته باشد. یکی از مسائلی که اخیرا پیرامون وی مطرح شده، کمتر دیده شدن یکی از اعضای خانواده اوست. همانطور که احتمالا حدس زده اید، ما درباره «تیفانی ترامپ» کوچکترین عضو خانواده رئیس جمهور جدید آمریکا صحبت می کنیم.

با وجود آن که دیگر فرزندان آقای ترامپ مرتبا در کمپین های انتخاباتی او دیده شده اند، اما تیفانی به ندرت جلوی دوربین ها ظاهر گشته است. ما در این مقاله قصد داریم وی را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

او در شهر کلیولند و در کمپین انتخباتی پدرش، به سخنرانی پرداخت و آقای ترامپ را ستایش کرد. اگر این رویداد را نادیده بگیریم، تیفانی که دانش آموخته دانشگاه پنسیلوانیا است، مقداری ناشناخته به نظر می رسد. به همین دلیل، معمولا از او با نام «ترامپ ناشناخته» یاد می شود. به نظر می رسد وی زیر سایه برادران و خواهران نا تنی خود قرار داشته باشد.

تیفانی حاصل رابطه آقای ترامپ با مارلا میپلز هنرپیشه آمریکایی است.

160719-tiffany-trump-mdl_bab495424c167567480b1b21bd87942a-nbcnews-fp-1200-800

برخی ها ادعا می کنند که آقای ترامپ قصد داشته خانم میپلز را به سقط جنین تشویق کند. اما رئیس جمهور آمریکا این مسئله را قویا تکذیب کرده است. چند ماه بعد از به دنیا آمدن تیفانی، وی و مارلا با یکدیگر ازدواج کردند. رابطه آن ها تا ۶ سال دیگر نیز ادامه داشت، اما سرانجام این زوج از هم طلاق گرفتند.

تیفانی در سال ۱۹۹۹ و در همان روزهایی که طلاق در حال نهایی شدن بود، همراه با مادر خود به کالیفرنیا رفت.

tiffany-trump-just-spoke-at-the-rnc-heres-what-we-know-about-her-w700

این فرضیه وجود دارد که پدر و دختر سرشناس آمریکایی رابطه خوبی با یکدیگر ندارند. تیفانی در سال ۲۰۱۱ گفته بود که رابطه بسیار نزدیکی با مادر خود دارد. با وجود آن که او در بیشتر زندگی از خواهران و برادرانش دور بوده، اما رابطه اش با ایوانکا روز به روز نزدیک تر می شود.

ایوانکا در کتابی به نام «کارت ترامپ: موفقیت در کار و زندگی»، تیفانی را در مقایسه با دیگر فرزندان خانواده، فردی منزوی خوانده بود، زیرا وی در شهر کالیفرنیا و به دور از آن ها بزرگ شد.

160719_vod_orig_tiffanytrump_16x9_992

با وجود آن که ایوانکا و دیگر بچه ها همراه با پدرشان در نیویورک زندگی می کردند، هیچ گاه رئیس جمهور آینده آمریکا را به چشم یک بانک سیار نمی دیدند. پشتوانه اقتصادی برای آن ها مایه دلگرمی بود و آن ها از سخاوت مالی پدرشان بهره می بردند. اما در مورد تیفانی مسئله کمی تفاوت داشت.

او در غرب آمریکا، همانند دیگر فرزندان به ثروت و یا کارت اعتباری دسترسی نداشت. بر اساس گفته های ایوانکا، تنها چیزی که دختر کوچکتر آقای ترامپ می خواسته، تفریح و خوش گذرانی همراه با دوستانش بوده است. بعد از راه یابی تیفانی به دانشگاه، ایوانکا پدرش را متقاعد کرده که مقداری پول به او بدهد.

ایوانکا در این رابطه می گوید: من به او چیزی نگفتم، اما پدرم را در جریان قرار دادم و از او دخواست کردم که برای کریسمس، یک کارت اعتباری به تیفانی هدیه بدهد. پدر این کار را انجام داد و تیفانی نیز بسیار هیجان زده و خوشحال شد.”

آقای ترامپ برای دخترش ماهانه ۵۰۰ دلار در نظر گرفته بود و حتی یک پنی هم بیشتر به او پول نمی داد. به همین دلیل هنگامی که وی با دوستان خود به رستوران می رفت، حتی سنت ها را نیز مورد محاسبه قرار می داد. با این حال، عکس های دیده شده در فضای مجازی از زندگی راحت دختر ترامپ حکایت دارد.

تیفانی ترامپ اکنون در چه شرایطی به سر می برد؟

زندگی او در شبکه های اجتماعی شرایط کاملا متفاوتی را نشان می دهد. حساب اینستاگرام وی ۵۱۴ هزار فالوور دارد و عکس هایش نیز هزاران لایک دریافت می کنند. در میان دوستان دختر ترامپ، چهره های سرشناسی مانند کایرا کندی دختر رابرت کندی جونیور، بارون هیلتون و پیتر برانت دیده می شوند.

tiffany-trump-3-w700

او همواره لباس های گران قیمت به تن دارد و گاهی اوقات نیز در سواحل باهاما دیده می شود. تصاویری که وی از خود منتشر می کند، چندان با دیگر هم سن هایش تفاوت ندارد و اثری از دختر ترامپ بودن در آن ها مشاهده نمی گردد.

capture-2

دونالد ترامپ بعد از انتخابات، به شکل جالبی تیفانی را مورد ستایش قرار داد و اظهار داشت: “من به فرزندان خود بسیار افتخار می کنم. من دون، اریک و ایوانکا را بسیار دوست دارم. و اما در مورد تیفانی، باید بگویم او نیز بسیار فوق العاده است.”

این نوع صحبت کردن سر و صدای زیادی به پا کرد و نشریات مختلف درباره آن تیتر زدند.

بعید به نظر می رسد که تیفانی همانند خواهران و برادران خود، بخشی از تجارت پدرش را به دست بگیرد. او تنها فرزند ترامپ است که در کارزار های او دخالتی ندارد و به نظر می رسد هیچ علاقه ای به این گونه مسائل نداشته باشد. تیفانی تا چند هفته پیش در کمپین رئیس جمهور آینده آمریکا حضور نداشت و هیچ گاه کار هایی که ایوانکا برای پدرش انجام داد را دنبال نکرد.

در حال حاضر، او در شهر نیویورک نزدیک به برج آقای ترامپ زندگی می کند و در زمینه حقوق به فعالیتش ادامه می دهد. تیفانی تلاش می کند هویت و شخصیت خود را خارج از خانواده بسازد.

منبع: thesun
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۳ نظر

ورود

  • Parsa دی ۶, ۱۳۹۵

    همه کامنتا اینستاش فارسیه.آبرو نمونده برامون

  • saeed ghodoosi دی ۷, ۱۳۹۵

    تیفانی کوچکترین دختر ترامپ هست نه کوچکترین فرزند! یه پسر کوچکتر هم داره.

  • mamad دی ۷, ۱۳۹۵

    عجب دافیه???