جرج مایکل خواننده سرشناس انگلیسی در سن ۵۳ سالگی درگذشت

جرج مایکل خواننده سرشناس انگلیسی در سن ۵۳ سالگی درگذشت

«جرج مایکل» ستاره موسیقی انگلستان، در حالی که تنها ۵۳ سال داشت، به طور ناباورانه ای درگذشت. بر اساس گفته های مدیر برنامه های وی، این خواننده سرشناس در منزل خود و در کمال آرامش این دنیا را ترک گفته است.

جرج مایکل یکی از موفق ترین خوانندگان دنیا به شمار می رفت و توانسته بود در طول دوران حرفه ای خود، ۹ آلبوم انگلیسی و ۲ آلبوم آمریکایی منتشر کند. بدون شک شاخص ترین کار وی را می توان آهنگ «نجوای بی پروا» (Careless Whispers) دانست.

او در دهه ۸۰ میلادی، دوران حرفه ایش را به گروه «وَم» آغاز نمود و توانست به شهرت دست یابد. جرج مایکل بعدها به صورت مستقل کار خود را ادامه داد و موفق شد ۱۰۰ میلیون نسخه از آثارش را به فروش برساند.

بعد از منتشر شدن این خبر، خانواده جرج مایکل از رسانه ها درخواست کردند که موقعیت پیش آمده را درک کنند و به حریم خصوصی آن ها احترام بگذارند. آن ها در بیانیه ای گفته اند: “با کمال تاسف، خبر درگذشت پسر، برادر و دوست عزیزمان جرج را اعلام می کنیم. وی در روز کریسمس و در نهایت آرامش فوت کرد.”

این خواننده اهل لندن، دچار عفونت ریوی بود و ۵ سال پیش نیز در همین رابطه مورد عمل جراحی قرار گرفت. «آخرین کریسمس» به عنوان یکی دیگر از آثار مشهور او شناخته می شود.

منبع: businessinsider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود