دنیا فنی زاده عروسک گردان کلاه قرمزی صبح امروز درگذشت [مجدداً به روز رسانی شد]

دنیا فنی زاده عروسک گردان کلاه قرمزی صبح امروز درگذشت [مجدداً به روز رسانی شد]

دنیا فنی زاده هنرمند مشهوری که عروسک گردانی کلاه قرمزی، خاله قورباغه و برخی عروسک های شهر موش ها را بر عهده داشت، صبح امروز بر اثر بیماری سرطان جان به جان آفرین تسلیم کرد. نزدیکان وی صحت این خبر را تایید کرده و از درگذشت او در بیمارستان خبر داده اند.

خانم فنی زاده قبلا در مصاحبه ای در پاسخ به عدم حضورش در برنامه کلاه قرمزی گفته بود: ” دو نوع نبودن داریم؛ یکی آن که من کلا نباشم که تنها خداوند از آن آگاه است، و یا آن که دیگر من عروسک گردان کلاه قرمزی نباشم که در این صورت بسیار ناراحت می شوم. با این حال اگر گروه این چنین تشخیص دهد، می پذیرم و تنها خواهشم از آن ها این است که بگذارند در این مجموعه حضور داشته باشم.”

فیلم های سینمایی «گربه آواز خوان»، «نخودی» و سری «کلاه قرمزی» و مجموعه های «بز زنگوله پا»، «هادی و هدی»، «خاله عنکبوت»، «موش نمکی»، «جقجقه و فرفره» و «جینگیل و فینگیل»، از جمله کارهای انجام شده توسط مرحوم فنی زاده هستند.

به روز رسانیمادر دنیا فنی زاده در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها، این خبر را تکذیب کرده و از مداوای دخترش در یکی از بیمارستان ها خبر داده است. وی گفته: “تنها کسانی که از دنیا خبر دارند، من و خواهرش هستیم و هیچ کس دیگری اطلاعات دقیقی درباره او ندارد. مدت ها پیش این شایعات درباره پدرش مطرح شد و اکنون نیز این چیزها درباره دنیا مطرح می گردد.”

به روز رسانی ۲: لحظاتی پیش خبرگزاری ایلنا که ابتدا و به نقل از مادر دنیا فنی زاده خبر درگذشت او را تکذیب کرده بود در پستی آورده: مشخص شده است که نزدیکان دنیا فنی زاده قبل از آنکه خبر را به خانواده وی بدهند آن را به خبرگزاری ها داده‌اند و خانم غیوری، مادر دنیا فنی زاده، از طریق خبر خبرگزاری‌ها از فوت وی مطلع شده.

منبع: isna
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود