استقبال فوق العاده زیاد چینی ها از مجسمه خروسی که شبیه دونالد ترامپ ساخته شده

استقبال فوق العاده زیاد چینی ها از مجسمه خروسی که شبیه دونالد ترامپ ساخته شده

حواشی پیرامون دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا پایان ندارد. این مساله به ویژه در چین بسیار مورد توجه قرار گرفته به طوری که در جدیدترین اقدامات مردم این کشور در رابطه با ترامپ می توان به ساخت و عرضه مجسمه های خروس دونالد ترامپ اشاره کرد.

در تقویم چینی ها، امسال سال خروس است و آن ها با الهام از رئیس جمهور منتخب ایالات متحده، مجسمه ای طراحی کرده اند که مدل موها و دست های ترامپ را دارد. یک نمونه غول پیکر از این خروس در محوطه مرکز خریدی در تایوآن در شمال استان شانکسی در کشور اژدهای سرخ تعبیه شده است.

161228101615-02-donald-trump-rooster-exlarge-169

Cao Mingliang، معاون برنامه ریزی های این مجسمه بیان داشته که این طرح توسط کمپانی مالک پاساژ ارائه و ساخته شده است و نسخه المثنی آن نیز به زودی ساخته خواهد شد. همچنین بیان شده که نمونه های کوچک تر هم به زودی در فروشگاه ها عرضه خواهند شد. این در حالی است که تعدادی از آن ها در Taobao – نسخه چینی علی بابا در کشور اژدهای سرخ – به فروش رفته است.

در حال حاضر ۴ فروشگاه خروس های شبیه دونالد ترامپ را در چین می فروشند. قیمت این مجسمه ها از ۵۷ تا ۱۷۳۹ دلار برای اندازه ۱۰ متری متغیر است.

capture

چینی ها قبلا هم تصاویر یک قرقاول که شباهت ظاهری زیادی با دونالد ترامپ داشت را منتشر کرده بودند که با استقبال بسیار زیادی از طرف مردم مواجه شده بود.

منبع: cnn
بدون نظر

ورود