در اینستای چهره های ورزشی دنیا چه خبره؟

در اینستای چهره های ورزشی دنیا چه خبره؟

روزیاتو: مجله با چهره های روزیاتو ، نیز نگاهی داشته به خبرهای داغی از سبک زندگی دیجیتالی مشهورترین چهره های ورزشی جهان تا همراهان همیشگی سرویس چهره ها را با برنامه های این روزهای سلبریتی های دنیای ورزش آشنا کند. با ما همراه باشید.

23-w600-h600

(نیمار، مسی و رونالدو، در زمره پر مخاطب ترین و فعال ترین چهره های ورزشی امروز دنیا در فضای مجازی به خصوص در اینستاگرام به شمار می روند)

چهره های ورزشی معروف دنیا امروز به مدد شبکه های اجتماعی به خصوص فیس بوک و اینستاگرام، بسیار خبر ساز شده اند و رسانه ایی به نام سلفی و هشتگ بازی نیز، در حاشیه ساز شدن رویدادهای مختلف زندگی آنان تاثیر گذار بوده است. گزارش ۵ شنبه های سرویس چهره های پرتال خبری روزیاتو، نگاهی دارد به حضور دیجیتالی ده ها چهره ورزشی و باشگاه مطرح ورزشی دنیا تا آخرین رویدادهای ورزشی و سبک زندگی آنان را در قاب سرزمین اینستاگرام، جست و جو کند. در این گزارش از گردش های آخر هفته ماریا شاراپووا تا سلفی های گروهی بازیکنان باشگاه جنجالی الهلال عربستان تا گشتی در زندگی خصوصی بازیکنان منچستر و آرسنال، مطالب جدیدی خواهیم خواند.

و اما وقتی صحبت از یک چهره ورزشی مطرح روزگار ما می شود، ناخودآگاه ذهن ها به سمت بارسلونا و اسطوره فوتبال دنیا یعنی لیونل مسی از دیار آرژانتین و دیه گو مارادونا می رود. مسی را اکنون یکی از فعال ترین سلبریتی های ورزشی در فضای مجازی می دانند که بر خلاف نیمار، خیلی اهل سلفی بازی نیست.

نیمار سلفی باز

قبلا در سرویس چهره ها درباره سلفی بازهای نیمار مطلب مفصلی نوشتیم. نیمار اخیرا تصویری از خود را با هد ست منتشر کرده که وی را در حال گوش دادن یک اهنگ خاص برزیلی نشان می دهد. وی زیر این عکس که جدیدا در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده نوشته :‌stay strong. تصویری که بیش از ۱ میلیون لایک به همراه داشت.

22-w600-h600

نیمار و تصویر جدیدش در اینترنت

 

جرارد پیکه و شکیرا

جرارد پیکه و شکیرا، زوج هنرمند و ورزشکار خبرساز این روزها، با انتشار عکسی از دیدار مارک زوکربرگ، خالق فیس بوک و همسرش از باشگاه بارسلونا، خبر ساز شد.

21-w600-h600

(تصویر دیدار جرارد پیکه با مارک زوکربرگ ، موسس فیس بوک و همسرش در باشگاه بارسلونا اسپانیا)

راجر فدرر

راجر فدرر سوئیسی که در یک دهه اخیر، از مطرح ترین و موفق ترین تنیسورهای جهان به شمار می رود، اخیرا به ساحلی صخره ای رفته تا یک سلفی بهاری را به دوستانش تقدیم کند. بزودی در سرویس چهره های روزیاتو، نگاهی خواهیم داشت به سلفی ها و برنامه های تبلیغاتی این اسطوره تنیس مردان جهان.

20-w600-h600

(راجر فدرر و سلفی با ساحلی زیبا)

زلاتان ابراهیموویچ

زلاتان،کاپیتان اسبق بارسلونا و تیم ملی سوئد، این روزها با پاری سن ژرمن خبر ساز شده و در جدیدترین تصویرش در اینستاگرام، به حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۶ اشاره کرد و مصاحبه با یک نشریه فرانسوی به زبان انگلیسی. تصویری که وی از دوران کودکی فوبتالیش منتشر کرد، استقبال زیادی را به همراه داشت.

19-w600-h600

تصویر دوران کودکی زلاتان ابراهیموویچ فوتبالیست سرشنای سوئدی

زین الدین زیدان

کاپیتان اسبق رئال مادرید و تیم ملی فرانسه که این روزها با رئال،روزهای خوبی را سپری می کند و به فکر فتح لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۶ میلادی هست، تصویری از خود و خانواده اش در فضای مجازی منتشر کرد.

18-w600-h600

آقای ZZ  و خانواده خندان

ایگر کاسیاس

کاسیاس، دروازه بان اسبق تیم ملی اسپانیا و حال حاصر رئال  مادرید، ۲ تصویر از دوران بازیگری خود منتشر کرد که بااستقبال طرفداران اسپانیولی وی مواجه شده است.

17-w600-h600

کاسیاس در ۲ قاب

یورگن کلینزمن

کاپیتان و سرمربی سابق ژرمن ها،یکی از پر افتخارترین بازیکنان مستطیل سبز در چند دهه اخیر بوده است. اخیرا خبرهایی مبنی بر حضور کلیزمن بر روی صندلی مربی گری باشگاه آتلانتا یونایتد به گوش می  خورد. در روزهای آینده درباره سلفی و سبک زندگی آقای کلینزمن، در روزیاتو بیشتر خواهیم گفت. وی سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا هست و دشمنی هایش با MLS را رد کرده است.

16-w600-h600

خبر جدید از کلینزمن که در راه مربی گری تیم آتلانتا یونایتد است

رونالدینهو

بازیکن سرشناس برزیلی که به واسطه چهره خاص اش، مشهور است، این روزها خبرهایی درباره حضور وی در لیگ فوتبال آمریکا به گوش می خورد. وی اخیرا به توییتر بازی نیز علاقه خاصی نشان داده و خبرهای مختلفی از زندگی  خصوصی و ورزشی اش را در این شبکه منتشر می کند. برای اطلاعات بیش تر به صفحه توییتر به آدرس                                                   https://twitter.com/10Ronaldinho مراجعه کنید.

15-w600-h600

رونالدینهو در زمان بازی در بارسلونا

کریستیانو رونالدو

رونالدو، کاپیتان خوش شانس و موفق این روزهای باشگاه کهکشانی رئال مادرید،، تصویر جدیدی از خود را در حال بدنسازی روبروی یک آینه تمام قد نشان می دهد که تلاشی برای نشان دادن ورزیدگی عضلات پای ستاره رئال است. او این روزها، سخت مشغول انجام کارهای تبلیغاتی و البته خیرخواهانه در قاره سبز نیز می باشد.

photo_2016-06-14_14-35-44-w600-h600

کریستیانو رونالدو

آرین روبن

آرین روبن، کاپیتان بایرن مونیخ و تیم ملی هلند، یکی از سرشناس های مستطیل سبز در سال های اخیر به شمار می رود که تصویر دراغوش گرفتنش توسط پاپ گواردیولا، در رسانه ها بازتاب پیدا کرده است. روبن مانند فرانک ریبری و برخی از بازیکنان فرانسوی و آلمانی، فعالیت خاص در شبکه های اجتماعی ندارد.

14-w600-h600

آرین روبن در آغوش گواردیولا

وین رونی

وین رونی، کاپیتان شیاطین سرخ منچستر، این روزها روزگار موفق را در باشگاهی گه در زمان سرمربی گری آلکس فرگوسن، در اوج موفقیت قرار داشت سپری نمی کند. وی پس از پیروزی در بازی اخیر منچستر یونایتد و کسب سه امتیاز، تصویری از فرزندانش در اینستاگرام منتشر کرد.

13-w600-h600

تصویر وین رونی و فرزندانش

هکتور بلرین

هکتور بلرین، بازیگر سرشناس آرسنالی ها که سفیر بنیاد خیریه Heat4More نیز محسوب می شود، یکی از فعال ترین بازیکنان این تیم در فضای مجازی محسوب می شود. وی اخیرا تصویری از بازی های اخیر و سلفی با همسرش را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

photo_2016-06-14_14-37-04-w600-h600

جدیدترین تصاویر هکتور بلرین و همسرش

پیتر چک

پیتر چک نام آشنایی در مستطیل سبز هست. دروازه بان موفق آرسنال، این روزها در فضای مجازی بسیار فعال هست. وی جدیدا تصویری با کت و شلوار و جایزه ای که کسب کرده، در اختیار مخاطبانش قرار داده است. پیتر چک را در اینستاگرام به نشانی اینترنتی به آدرس: https://www.instagram.com/petrcech دنبال کنید.

12-w600-h600

صویر جدید پیتر چک دروازه بان باشگاه فوتبال آرسنال

کالوم چمبرز

کالوم چمبرز، یکی دیگر از ورزشکاران فعال در دنیای مجازی هست که اخیرا در باشگاه فوتبال آرسنال انگلیس، حضور موفقی را تجربه می کند. وی را در اینستاگرام به نشانی https://www.instagram.com/calumchambers95 دنبال کنید. کالوم علاقه زیادی به انتشار سبک زندگی خصوصی اش در اینستا دارد. مخصوصا فایل های ویدئویی آشپزی اش!

11-w600-h600

تصویر جدیدی از اینستاگرام کالوم چمبرز

دیوید اوسپینا

دیوید اوسپینا، یکی از دروازه بان های اینترنت باز دنیا هست که بیش از ۱ میلیون فالوور دارد. این دروازه بان موفق آرسنالی ها، ظرف ۱ سال اخیر تقریبا هر روز، یک پست در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده که با استقبال طرفداران دیوید رو به رو شده است. تصویر جدید دیوید مربوط می شود به تبلیغ یک محصول بهداشتی برای آقایان که با حضور دیوید، معرفی می شود. محصول Arden، توسط دیوید این روزها در انگلیس معرفی شده است.

صفحه وی در اینستاگرام را https://www.instagram.com/d_ospina1 دنبال کنید.

10-w600-h600

تصویر جدید از دروازه بان آرسنال جهت تبلیغ یک اسپری مردانه

9-w600-h600

دیوید علاقه زیادی به دستکشی دارد که نامش روی آن حک شده است

الکس چمبرلین

الکس، یکی دیگر از آرسنالی های اینستاگرام باز سال های اخیر به شمار می رود که قریب به ۱.۵ میلیون مخاطب دارد و بیش از ۲۵۰ پست از سبک زندگی دیجیتالی اش را به اشتراک گذاشته است. خیابان گردی در یک روز آفتابی با یکی از دوستان، تصویر جدیدی از الکس در فضای مجازی هست که با کامنت های متعددی از طرفداران تیم های ورزشی مختلف انگلیس به خصوص منچستر ستی که خواهان جذب وی برای فصل آینده هستند، همراه شده است. الکس را در اینستا به نشانی https://www.instagram.com/alexoxchamberlain دنبال کنید.

8-w600-h600

تصویری جدید از بازیکن معروف آرسنال الکس چمبرلین

مسعود اوزیل

مسعود اوزیل، یکی از اینستا باز های حرفه ای در میان فوتبالیست های جهان هست. اما بر خلاف نیمار برزیلی، عشق سلفی بازی و شکلک درآوردن نیست. ولی بیش از ۶.۵ میلیون مخاطب او که با بیش از ۶۳۰ پست همراه شده است، نشان دهنده اهمیت سبک زندگی دیجیتالی برای بازیکن معروف آرسنال به شمار می رود. سلفی داخل خودرو شخصی، جدیدترین تصویری هست که جناب اوزیل از خود به اشتراک گذاشته است.

 

7-w600-h600

مسعود اوزیل

دیدار مجازی با شیاطین سرخ

شیاطین سرخ یا همان منچستر یونایتد انگلستان، یکی از فعال ترین باشگاه های ورزشی در اینترنت هست که ظرف ۳ سال اخیر بیش از ۴۲۰۰ پست از فعالیت های باشگاه و بازیکنان منتشر کرده. در جدیدترین پست، تصویری از اولدترافورد و حضور کیمبرلی در این تیم را در زوایای مختلف به اشتراک  گذاشته که جالب توجه به نظر می آید. شیاطین سرخ را همواره در نشانی اینترنتی به آدرس:‌ https://www.instagram.com/manchesterunited/?hl=en دنبال کنید.

6-w600-h600

تصویر جدید باشگاه منچستر یونایتد از حضور کیمبرلی و طرفداران دو آتیشه باشگاه شیاطین سرخ در اولدترافورد

آث میلان دیجیتالی

باشگاه متمول AC MILAN‌ ایتالیا که همواره در رقابت های فوتبالی این کشور و اروپا افتخارات زیادی کسب کرده است، در فضای مجازی به اندازه منچستری ها فعال نیست و با ۱۴۰۰ پست، حدود ۲.۵ میلیون مخاطب را با خود همراه کرد. این باشگاه را در نشانی https://www.instagram.com/acmilan دنبال کنید. در جدید ترین تصویر، چهل و چهارمین سالگرد تولید ریوالدو برزیلی که مدت ها در این باشگاه توپ زنی میکرد، منتشر شد.

5-w600-h600

تصویر جدید باشگاه آث میلان در فضای مجازی

چلسی در یک کلیک

چلسی در اینستا، حضور فعالی دارد و این را می شود از ۱۸۷۷ پستی که منتشر کرده و بیش از ۶ میلیون مخاطب را با خود همراه کرده متوجه شد. چلسی را در نشانی اینترنتی به آدرس https://www.instagram.com/chelseafc/?hl=en دنبال کنید. قهرمانی تیم جوانان چلسی در رقابت های یوفا، عنوان تصویر جدیدی هست که چلسی در اینترنت به اشتراک گذاشت.

4-w600-h600

تصویر جدید باشگاه چلسی در اینترنت

بایرن مونیخ و جناب پپ

بابرن مونیخ این روزها در اینترنت خیلی فعال است. موفقیت های چند سال اخیر این تیم مونیخی سبب شده تا کاربران اینترنت، به رویدادها و اخبار باشگاه و بازیگنان و به خصوص سرمبی معروفش، علاقه زیادی در صفحه شخصی باشگاه در اینستاگرام و توییتر داشته باشد. بیش از ۶ میلیون مخاطب، نشان دهنده اهمیت بایرن برای میلیون ها طرفدارش در سراسر جهان به شمار می آید. تصویر جدیدی که بابرین مونیخ در صفحه خود منتشر کرده، از علاقمندان میخواهد که بازی های این تیم را در لیگ آلمان پیش بینی کنند.

بایرن را در نشانی اینترنتی به ادرس:‌ https://www.instagram.com/fcbayern/?hl=en دنبال کنید.

3-w600-h600

تصویر جدید باشگاه فوتبال بایرن مونیخ آلمان در اینستاگرام

دیداری اینترنتی با الهلال عربستان

بله! الهلال عربستان که تیم نام آشنایی برای فوتبال دوستان ایرانی به شمار می رود، حضور فعالی در فضای مجازی دارد و بیش از ۱ میلیون مخاطب را با خود همراه کرده است. الهلال عربستان، باشگاهی متمول است که در جریان رقابت های باشگاهی قهرمانی آسیا در سال ۹۵، با تیم های ایرانی نیز هم گروه شده است. بیش از ۱۰ هزار پست این باشگاه در اینستا به اشتراک گذاشته است. تصویر جدیدی که الهلال منتشر کرده، تصویر سلفی بازیکنانش در زمان تمرین است که بین عرب ها بازتاب زیادی پیدا کرد. الهلال را در نشانی https://www.instagram.com/alhilal.f.c دنبال کنید.

2-w600-h600

تصویر سلفی گروهی بازیکنان الهال عربستان در زمان تمرین

 

آسمان خراش های شیکاگو بولز در اینستا

شیکاگو بولز، نام آشنایی برای بسکتبال دوستان جهان هست. باشگاهی که تا کنون توانسته ۶ بار قهرمان رقابت های لیگ NBA شده و نام آورانی همچون مایکل جردن را به ورزش دنیا معرفی کند. شیکاگو بولزی ها بیش از ۲ میلیون فالوور دارند  و ۲ هزار پست در اینترنت به اشتراک گذاشته اند.  وی تصویر جدیدی از یکی از بازیکنانش به نام جرمی کیلرت را به اشتراک گذاشته که در واقع یک کار هنری آبرنگ است و با استقبال طرفداران آسمان خراش های شیکاگو مواجه شد. این باشگاه را در اینترنت به نشانی https://www.instagram.com/chicagobulls دنبال کنید.

1-w600-h600

تصویر جدید آبرنگ بر روی صفحه تیم بسکتبال شیکاپو بولز آمریکا

 

در مجله ۵ شنبه های هر ماه، تلاش میکنیم تا ضمن معرفی جدیدترین رویدادها و تصاویر مربوط به زندگی خصوصی ورزشکاران مطرح دنیا در قاب اینستاگرام، به معرفی برخی از باشگاه ها و بازیکنان و صفحه اینترنتی آن نیز بپردازیم تا مخاطبان این صفحه، با چهره های ورزشی مختلف دنیا آشنا شوند. همواره جدیدترین خبرها از دنیای دیجیتالی سلبریتی های ورزشی امروز جهان را در سرویس چهره های پرتال روزیاتو دنبال کنید  ونظرات و پیشنهادات خود را برای بهبود مطالب به بخش ارتباط با ما سایت ارسال کنید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود