اینستاگردی روزیاتو: وقتی الناز شاکردوست از شمعدانی هایش می ­گوید

گشتی زمستانی در صفحات پر بیننده اینستاگرام ایرانیان

اینستاگردی روزیاتو: وقتی الناز شاکردوست از شمعدانی هایش می ­گوید

ماه های پایانی سال ۹۵ را سپری می کنیم و برخی از صفحات اینستاگرام ایرانیان، رکورد ۵ میلیون مخاطب را در کارنامه دارند که بهنوش بختیاری، مهناز افشار و الناز شاکردوست، جزو آن ها هستند.

اینستا گردی روزیاتو، معمولا همه طیف ها از ورزشکار و بازیگر و خواننده تا سیاست مداران را شامل می شود تا با نظرات مختلف ایرانیان معروف در این شبکه اجتماعی پر مخاطب آشنا شویم.

همچون هفته گذشته، نخستین خبر را به اینستا نوشته های پر بیننده سفیر جدید ایران در لندن اختصاص می دهیم  که کالسکه گردی های هفته های اخیرش در کاخ باکینگهام، بازتاب های بسیاری پیدا کرد و یکی از صفحات پر مخاطب رسانه های داخلی و خارجی در چند ماه اخیر بوده است.

اینستانوشته آقای سفیر به مناسبت سال ۲۰۱۷ میلادی

i1

حمید بعیدی نژاد، به مناسبت آغاز سال نو میلادی، تحلیل اینستا نوشته­ ای خود را از سال ۲۰۱۷ ارائه کرد:‌

در سال ۲۰۱۷ که فراروی ماست تحولات مهمی در صحنه جهانی بوقوع می پیوندند که بر سرنوشت کشورها و زندگی مردم جهان تاثیر گذار است و روابط بین المللی را دستخوش تحولات مهمی می کند.

سردبیران مهم روزنامه فایننشال تایمز به پیش بینی مهم ترین تحولات سال ۲۰۱۷ پرداخته اند که اهم آنها بدین شرح است:

۱- آیا در سه ماهه اول سال آینده میلادی، انگلیس اجرای روند خروج از اتحادیه اروپا را آغاز خواهد کرد؟ -بله. با بالاتر رفتن انتظارات داخلی و به نتیجه رسیدن بررسی های دولت، تا انتهای ماه مارس آینده دولت فرآیند خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را آغاز می نماید.

٢- آیا ماری لوپن ( سیاستمدار دست راستی) برنده انتخابات ریاست جمهوری فرانسه خواهد بود؟ -نه. این احتمال صفر نیست ولی بنظر نمی رسد با شرایط اقتصادی فرانسه شعار جایگزینی یورو با فرانک، پول ملی، طرفداران پروپا قرصی داشته باشد.

٣- آیا آنگلا مرکل برنده انتخابات آلمان خواهد شد؟ -بله. البته رأی او کاهش خواهد داشت ولی مخالفین او با حربه انتقاد از سیاست های مهاجرتی او حتی با وجود اقدام تروریستی برلین نیز نتوانسته اند مردم را به مخالفت کامل با او ترغیب نمایند.

۴- آیا تفاهم هسته ای با ایران کنار گذاشته خواهد شد؟ -نه. ترامپ به خروج آمریکا از این توافق تهدید کرده است اما گفتن این حرف از عمل کردن به آن خیلی ساده تر است. حتی اگر آمریکا از این توافق کنار بکشد، این توافق که به تصویب شورای امنیت رسیده است و با حمایت اتحادیه اروپا، انگلیس، فرانسه، آلمان، روسیه و چین امضا شده اعتبار خود را حفظ خواهد کرد و همه تلاش خواهند نمود که مخاطرات احتمال اقدام آمریکا و اثرات آنرا کاهش دهند.

۵- آیا ترامپ و پوتین در خصوص سوریه به توافق خواهند رسید؟ -بله. ترامپ که اهرمی در سوریه در اختیار ندارد، در صد روز اول ریاست جمهوری خود با روسیه برای مقابله با گروه های تروریستی به توافق می رسد.

۶- آیا ترامپ دیوار مرزی با مکزیک را خواهد ساخت؟ -بله اما نه همه ی آن را. دیوار برای مرز سه هزار کیلومتری کار ساده ای نیست. او در مواضع آخر خود اعلام کرده که حداقل بخش هایی از دیوار را بصورت فنس خواهد ساخت. بنابراین حداقل بصورت سمبلیک هم شده او موانع موجود را که یک سوم مرز را می پوشاند تکمیل می کند.

آقای سفیر را در این نشانی دنبال کنید که مطالب و نوشته های روزانه اش از لندن گردی ها را به اشتراک می گذارد و تنها سفیر ایران در اروپا هستند که به طور منظم در این شبکه فعال  هستند. امیدواریم سایبر دیپلماسی کشورمان در همه عرصه های سیاسی و مدیریتی کشور مشاهده شود.

بهنوش بختیاری و سلفی با عمو پوررنگ

i2

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، بهنوش با عمو پوررنگ سلفی گرفته و خبر از اجرای جدید برنامه محله گل و بلبل را می دهد که هر شب ساعت ۶:۵۰ دقیقه از شبکه دو سیما برای کودکان و نوجوانان پخش می شود.

i3

در راستای فعالیت های تبلیغاتی و بازاریابی خود برای برندها، سفیر تبلیغاتی ماهان دکور که یکی از فعالان صنعت مبلمان کشور است شده و پستی که تصویرش را در بالا مشاهده می کنید، به اشتراک گذاشت.

وی در زیر این عکس نوشت:

همراه با مدیر عامل محترم..اقای مهندس رضایی و مهندس آراسته عزیز…در بازدید از ماهان دکور…که قبول زحمت فرمودن و برای مرکز نگهداری از نوجوانان بی سرپرست یا بدسرپرست مبلمان و میز تحریر و دکوراسیون شیک و مدرنی تهیه کردن…و جالبه که برای تهیه تمام دکوراسیون…هیچ چوبی به کار نرفته و کار این کمپانی در جهت حفاظت از محیط زیست و منابع جنگلی به طور صد درصد است….

به هر حال، ارتش بهنوشی ها را در این نشانی دنبال کنید. بد نیست بدانید، فیلم سینمایی «ماجان» جدیدترین کار بهنوش است که برای جشنواره فجر آماده می شود.

گلزار و کریسمس و عاشقانه جدید

i4

گلزار که این روزها به خاطر سلام بمبئی و بازی در مقابل دیا میرزا، هنرپیشه هندی فیلم، عکس روی جلد خیلی از مجلات فارسی زبان شده، در ادامه تایلند گردی های خود با رضا یزدانی، به مناسبت سال نو، تصویری با درخت کریسمس در جنوب شرق آسیا گرفت.

در اینستانوشته جدید، از سریال عاشقانه که بزودی در شبکه خانگی توزیع می شود خبر داد. این سریال که توسط منوچهر هادی ساخته شده است را در صفحه اینستاگرام ۱۳ هزار نفریش دنبال کنید.

صفحه اینستاگرام محمد رضا گلزار، هنرپیشه سرشناس سینمای ایران که اخیراً با فیلم میلیاردی سلام بمبئی، روزهای داغی را برای اکران پاییزی به ارمغان آورده، از مرز ۴ میلیون فالوئر گذشت.

ماه پیش پیش گفتیم که شماری از هودارانش، کیکی با شمایل لوگو اینستاگرام برایش ترتیب دادند که وی، فیلم ۳۰ ثانیه ای آن را در این نشانی منتشر کرد.

برای آگاهی از جدید ترین فعالیت های هنری و خبری این سوپر استار به  این نشانی مراجعه کنید.

الناز ۵ میلیونی در سوگ دنیا

i7

درگذشت دنیا فنی زاده، عروسک گردان کلاه قرمزی سبب شد تا الناز شاکردوست اینستا نوشته ای در سوگ دنیا منتشر کند که عکس آن را در بالا مشاهده می کنید:

دنیا فنى زاده امروز صبح از میان ما رفت ، آنچه که عمیقاً مرا متاثر کرد علت فوت شان بود، سرطان دست ، درست همان دستى که سال ها با گرداندن عروسک کلاه قرمزى لبخنـد بر لب هاى همه ما نشاند!

i8

الناز که علاقه زیادی به اینستا نوشته­ های چند خطی دارد، این هفته نیز با پستی یک خطی و تصویری رمانتیک، به جمع هوادارانش آمد:

شهری مه گرفته و گلدان شمعدانی و من.

اینکه آیا الناز شاکردوست، رکورد بهنوش بختیاری را می شکند یا خیر، به نظر می رسد تا پایان سال جاری،  به هر حال تکلیفش معلوم می شود.

الناز شاکردوست را در این نشانی دنبال کنید.

اینستا نوشته ای از عروس سینما ایران

i9

جدید ترین اینستا نوشته نیکی کریمی به بریده روزنامه­ های متعلق به دهه هفتاد باز می گردد که در آن، خبر از استقبال میلیونی از فیلم عروس می دهد و تصویرش را در بالا مشاهده می کنید. او زیر عکس نوشت:

یک دوست عزیز، امروز اینو برام فرستاد و کلی خاطره رو برام زنده کرد.

i10

او با انتشار سلفی بالا نوشت:

دیروز با فرشته طایر پور عزیزم که خودش یک فرشته است، سلفی با مردم مهربان و مهمان نواز بم گرفتیم.

عکس بالا با ۱۰۰ هزار لایک و ۲ هزار کامنت همراه شد.

نیکی کریمی را این نشانی دنبال کنید.

سحر دولتشاهی و وارونگی

i11

سحر دولتشاهی بخش هایی از فیلم وارونگی را منتشر کرد که تصویرش را در بالا مشاهده می کنید. این فیلم با حضور وی و علی مصفا و با هنرمندی بهنام بهزادی و ستاره پسیانی اکران شده است.

سحر دولتشاهی اخیرا با همکاری صابر ابر، هنرپیشه جوان کشورمان، از پروژه ای به نام مادر بزرگ ها خبر داد که جزییات بیشتر را در این نشانی مشاهده کنید.

سحر دولتشاهی را در این لینک دنبال کنید که ۱.۴ میلیون طرفدار دارد.

از بهرام رادان چه خبر؟

i12

بهرام رادان نیز اخیرا تصویر بالا را منتشر کرد و زیرش نوشت:

این عکس رو چند روز پیش، دوستی برام فرستاد، پرت شدم به بیشتر از ۲۰ سال پیش. بچه های برهان و موسی بن جعفر.

او با انتشار عکس جدیدی نوشت:

i13

خبرهای خوبی در راه است . . .

سلفی جدید در کنار رودخانه، جدید ترین پست آقا بهرام است که زیرش نوشت:

i14

آخرین سلفی سال ۲۰۱۶

تصویری که ۱۵۵ هزار لایک و ۲ هزار کامنت به همراه داشت و به هر حال، خیلی ها را به خود مشغول کرد.

او را در این لینک دنبال کنید.

اینستاگردی با رضا یزدانی

i15

رضا یزدانی، خواننده ترانه های نوستالژیک در سال های اخیر، نخستین پست سال جدید میلادی خود را به تصویر بالا اختصاص داد که مربوط به برگزاری کنسرت داغش در استیج سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران بود که قبلا در استیج گردی روزیاتو به آن اشاره کردیم.

رضا یزدانی را در این نشانی دنبال کنید.

 همراه با اینستا نوشته های پرویز پرستوئی

وی در جدید ترین پست این هفته نوشت:

ده سالم بود از طرف مدرسه انتخاب شده بودم برای مسابقات دو و میدانی استان مسابقه شروع شده بود از همان اول از رقیب هایم جلو تر بودم هر‌چه می‌گذشت فاصله ام با دیگران بیشتر می شد دور آخر بود مطمئن بودم که اول می شوم سرعتم را کم کرده بودم.

چند متر آخر را آهسته تر می دویدم یک نفر آمد از کنارم مثل باد گذشت باورم نمی شد دیگر فرصتی برای جبران باقی نمانده بود دوم شدم در مسابقه ای که می‌توانستم اول شوم از شدت ناراحتی‌روی زمین افتاده بودم معلم ورزش و مدیر مدرسه آمدند بالای سرم و گفتند اشکال نداره .

خدا نخواست ، قسمت نبود اول شوی هیچکس به من نگفت چرا بیشتر تلاش نکردی … همه گفتند خدا نخواست _ چند ماه به کنکور مانده بود بیش تر از یک سال وقت گذاشته بودم تا به هدفم برسم آماده ی آماده بودم ولی روز کنکور مثل همیشه نبودم استرس داشت دیوانه ام می‌کرد.

وسط جلسه روحیه ام را باخته ام انگار آلزایمر گرفته باشم … هیچ چیز‌ یادم نبود تمام شد نتایج آن‌چیزی که می‌ خواستم نبود رشته ی تحصیلی که می‌خواستم قبول نشدم و رشته ی دیگری را انتخاب کردم همه گفتند اشکال نداره، خدا نخواست، قسمت نبود آن رشته را قبول شوی هیچکس به من نگفت برای هدفت بجنگ و حقت را بگیر … همه گفتند خدا نخواست.

داستان ما برای دیگران افسانه ای شده بود مگر امکان داشت کسی از ما خوشبخت تر باشد شده بودیم الگوی لیلی و مجنون انگار دست های ما را هزاران سال قبل در دست های هم گذاشته باشند ما نیمه ی پیدا شده ی هم بودیم هیچکس نفهمید چه شد چه شد که با یک اشتباهِ ما، همه ی افسانه ها تمام شد.

چه شد که از ما خوشبخت تر هم‌پیدا شد چه شد که گره ی کور دستهایمان باز شد چه شد که همه چیز تمام شد دوست و رفیق و آشنا وقتی من را می‌دیدند می‌گفتند اشکال نداره، خدا نخواست، قسمت نبود به هم برسید هیچکس به من نگفت اشتباه کردی، همه گفتند خدا نخواست می ترسم از آن دنیا.

نه برای مرگ می‌ترسم بروم کنار خدا بایستم … با چشم های پر از آب نگاهش کنم و بپرسم چرا نخواستی؟! در آغوشم بکشد و بگوید من بیشتر از تو می خواستم … تو نخواستی … تو تلاش نکردی … تو نجنگیدی … تو اشتباه کردی می‌ترسم از آن دنیا … می‌ترسم از این جواب.

و در جایی دیگر نیز گفت:

قهوه خوشمزه است… خوشمزگی اش ، به همان تلخ بودنش است.

وقتی می خوریم تلخی اش را تحویل نمی گیریم، اما می گوییم چسبید …

زندگی هم روزهای تلخش بد نیست، مثل قهوه می ماند …! تلخ است….اما….. لذت بخش …

تلخی هایش را تحویل نگیر … بخند و بگو عجب طعمـــی ! عاشق اگر می شوید، عاشق رفتار آدم ها نشوید. آدم ها گاهی حالشان خوب است، گاهی بد.

رفتارشان متأثر از حالشان است. عاشق افکارشان شوید. افکار حتی در بدترین حال آدم ها.

پرویز خان را در این نشانی دنبال کنید.

چه خبر از سلطان قرمزها؟

i16

علی پروین، اخیراً تصویر بالا را منتشر کرد و از ارائه توضیحات درباره آن خودداری کرد. مشخص نیست که این پسر بچه کیست!

علی آقا را در این نشانی دنبال کنید که ۵۳۹ هزار مخاطب دارد.

تقدیر علی دایی از فاطمه حمامی

i17

بالاخره نقاشی فاطمه حمامی، دختر معلولی که با انگشتان پا نقاشی می کند، به دست علی دایی رسید.

علی دایی زیر این عکس نوشت:

فرصتی شد تا امروز با دختر مهربون سرکار خانم فاطمه حمامی دیداری داشته باشم. دختری که با ۸۵ درصد معلولیت، نقاشی من را به زیبایی به تصویر کشید. یادمان باشد که معلولیت محدودیت نیست. یک دنیا تشکر دختر عزیز و مهربانم.

تصویر بالا به محض انتشار، با ۲۳۰ هزار لایک و هزاران پیام همراه شد. حتی روی کانال های خبری و اطلاع رسانی فارسی مانند کانال خبری معاونت زنان ریاست جمهوری نیز بازتاب یافت.

وی را در این نشانی دنبال کنید که ۱.۸ میلیون مخاطب دارد. علی دایی، اکنون فینالیست جام جذفی ۹۵ با تیم صنعت نفت تهران است.

از جادوگر آسیا چه خبر؟

i18

یکی دیگر از اسطوره های قرمز پوش های پایتخت، علی کریمی است که این روزها در اینستاگرام، فعالیت زیادی دارد و جدید ترین پست خود را به عکس بالا اختصاص داد و همچون دفعات قبلی، چیزی زیر آن ننوشت.

علی آقا را در این نشانی دنبال کنید.

زانیار و پست زمستانی

i19

زانیار خسروی زیر این پست نوشت: ممنونم، این حالمو به تو مدیونم، بی تو سرگشته و حیرونم. تولدت مبارکه

او را در این نشانی دنبال کنید.

کافه وی

i20

کافه وی، با انتشار عکسی که در بالا مشاهده می کنید نوشت:

آخر هفته خوبی داشته باشید.

کافه وی را در این نشانی دنبال کنید که هر روز به قسمت های مختلف شهر تهران سر میزند.

سید محمد موسوی

i21

تصویر بالا ، یکی از جدید ترین پست های اینستاگرامی آقا سید است که زیرش نوشت:

@lukaszzygadlo take the ball high, when u want to set back

محمد آقا را در این نشانی دنبال کنید.

ما در حال کار هستیم!

i22

پژمان بازغی که به تازگی از سفر سوئد بازگشته است،  جدید ترین پست سال ۲۰۱۷ میلادی را با طعم سلفی اغاز کرده است و زیرش نوشت:

ما در حال کار هستیم.

وی را در این نشانی دنبال کنید.

رییس مجلس

i23

رییس مجلس شورای اسلامی همچنان فعالیت های خود را در اینستاگرام به پیش می برد و شمار مخاطبانش از مرز ۶۷ هزار نفر فرا تر رفت.

تصویری که در بالا مشاهده می کنید، مربوط به دیدار دکتر لاریجانی با مرحوم باطبی است

دکتر لاریجانی را در این نشانی دنبال کنید.

مهناز افشار

i24

مهناز افشار در جدید ترین پست خود از فیلم سینمایی گیلدا صحبت می کند و زیر این عکس نوشت:

افتخار داشتم که در مقابل دوربین عکاسی مدیر فیلمبرداری گیلدا، جناب آقای پور صمدی عزیز قرار بگیرم.

او را در این لینک دنبال کنید.

رضا عطاران

i25

رضا عطاران در جدید ترین پست زمستانی اش، درگذشت دنیا فنی زاده را یک کلمه تسلیت گفت:

تسلیت…

وی را در این لینک دنبال کنید.

همراهان همیشگی

یادتان باشد که اعتیاد به اینستاگرام، می تواند یکی از عوامل ابتلا به بیماری خاموش قرن (دیابت) باشد!

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۶ نظر

ورود

  • کیمیا دی ۱۸, ۱۳۹۵

    عروسسسس
    نازی
    با حال بود

  • راحله دی ۱۸, ۱۳۹۵

    من این گشت ها رو دوست دارم. ترکیبش جالبه.
    الناز واقعا جذابه. نوشته های پرستویی رو همیشه میخونم. مرسی که میارید در متن.

  • بهرام کیانی دی ۱۹, ۱۳۹۵

    رضا امسال جشنواره نیست . حیف شد نهنگ عنبر نیومد

  • ریحانه دی ۱۹, ۱۳۹۵

    چقدر قشنگ پرویز پرستویی درباره قهوه گفت
    واقعا نوشته هاشو دوست دارم
    مرسی راحله جان از لینک . نمیدونستم مهناز دوباره برگشته به اینستا

  • رویا دی ۲۰, ۱۳۹۵

    من عاشق النازم
    اینستاگردی ها رو دوست دارم که میزارید. جذابه.

  • یگی ایرانی دی ۲۰, ۱۳۹۵

    الناز خیلی نازه. دوسش دارم
    یه سیمرغ بهش بدهکاره جشنواره