تریلر جدیدی از فیلم «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه» منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر جدیدی از فیلم «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه» منتشر شد [تماشا کنید]

بسیاری از شما با مجموعه فیلم های تبدیل شوندگان آشنایی دارید و آن ها را دنبال می کنید. تا به حال ۴ قسمت از این مجموعه به نمایش درآمده است. تبدیل شوندگان توانسته با جلوه های ویژه شگفت انگیز و مسحور کننده، رضایت بسیاری از تماشا گران را به دست بیاورد و تا کنون نیز میلیاردها دلار برای تهیه کنندگان درآمد داشته است.

حدودا دو ماه پیش تریلر قسمت جدید به نام «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه» منتشر شد و اکنون نیز شرکت پارامونت تریلری جدید را به نمایش گذاشته است. در این ویدیو نه تنها مسائل آینده و نبرد اتوبات ها به چشم می خورد، بلکه آینده ای غم انگیز برای تمامی افراد درگیر در مسئله نشان داده می شود. تی وی اسپات (تیزر) این فیلم فردا از تلویزیون ها پخش خواهد شد و سرنوشت ناراحت کننده زمینی ها و تبدیل شوندگان به نمایش در خواهد آمد.

شخصیتی با بازی هنر پیشه مشهور «آنتونی هاپکینز» نیز در فیلم حضور دارد و نقش آن بسیار اسرار آمیز به نظر می رسد. ظاهرا او اطلاعاتی درباره ربات های تبدیل شونده بیگانه دارد و دلیل اصلی حضور سایبرترون ها در زمین را می داند. قسمت جدید تبدیل شوندگان ۲۳ ژوئن سال میلادی جاری در سینما ها اکران خواهد شد. از شما دعوت می کنیم تریلر منتشر شده را ببینید تا داستان برایتان روشن گردد.

منبع: gizmodo
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود