دونالد ترامپ علیه ترمیناتور؛ رئیس جمهور آمریکا و آرنولد شوارتزنگر باز هم درگیری لفظی پیدا کردند

دونالد ترامپ علیه ترمیناتور؛ رئیس جمهور آمریکا و آرنولد شوارتزنگر باز هم درگیری لفظی پیدا کردند

روزی نیست که کارهای جنجالی دونالد ترامپ خبرساز نشود. چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا هر ساعت توییتی جدید منتشر نموده و هر روز جنجالی جدید به پا می کند. او پس از امضای فرمان منع ورود اتباع ۷ کشور با اکثریت مسلمان (از جمله ایران) به آمریکا، تحت شدید ترین حملات قرار گرفته و معترضان در سراسر جهان را به خیابان ها کشانده است.

آقای ترامپ تنها با مردم درگیر نشده و بازیگران را نیز وارد جنجال های خود کرده است. وی به تازگی با آرنولد شوارتزنگر درگیر شده و از مردم خواسته برای او دعا کنند. تا پایان مطلب همراه باشید تا به جزئیات ماجرا پی ببرید.

دونالد ترامپ در مراسم رسمی و ملی نیایش صبحگاهی، سخنانش را با حمله به بازیگر ترمیناتور آغاز کرد و از نمایندگان کنگره، مقامات خارجی و رهبران مذهبی درخواست نمود که برای او دعا کنند. ظاهرا درگیری و اختلاف آن ها بر سر تصمیم های اخیر آقای ترامپ و جایگزین شدن آرنولد به جای او در برنامه «کارآموز» شکل گرفته است.

ویدیوی زیر سخنرانی رئیس جمهور آمریکا را به شما نشان خواهد داد:

او این سخنان را بر زبان می آورد:

هنگامی که برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد شدم، ناگزیر بودم برنامه «کارآموز» را ترک کنم. عوامل برنامه ستاره بسیار بزرگ هالیوود یعنی آرنولد شوارتزنگر را به جای من آوردند. همه ما می دانیم که این انتخاب چه پیامدهایی در بر داشته است. ریتینگ (رتبه بندی) برنامه به شدت افت کرده و نتیجه این کار فاجعه بار بوده است. من در اینجا قصد دارم بگویم که همه برای آرنولد و ریتینگ برنامه اش دعا کنیم.

هنگامی که دونالد ترامپ مجری برنامه «کارآموز» شد، توانست ۱۱ میلیون نفر را پای تلویزیون بنشاند. این در حالی است که تنها نزدیک به ۵ میلیون نفر از فصل جدید با مجری گری آرنولد استقبال کرده اند. البته آقای شوارتزنگر هم بیکار ننشسته و پاسخ رئیس جمهور آمریکا را به این شکل داده است:

هی دونالد، من ایده خوبی دارم. به نظر من بهتر است ما جای خود را با هم عوض کنیم. تو به تلویزیون برگرد، زیرا استاد جذب تماشاگر و بالا بردن ریتینگ هستی، من هم شغل تو را بر عهده می گیرم تا مردم بتوانند دوباره راحت بخوابند.”

این نخستین باری نیست که دو چهره سرشناس آمریکا با یکدیگر درگیری لفظی پیدا می کنند. آقای ترامپ در توییت های دیگری نیز مجری گری آرنولد را به سخره گرفته است.

وی نخستین فصل برنامه با اجرای خودش را با چهاردهمین فصل با اجرای آرنولد مقایسه کرده و سعی داشته آرنولد را زیر سوال ببرد. آقای شوارتزنگر نیز بیکار ننشسته و در پاسخ گفته امیدوار است همانطور که وی برای رتبه بندی برنامه اش می جنگید، برای مردم آمریکا نیز کار کند. آرنلود چند روز پیش نیز فرمان ضد مهاجرتی ترامپ را اشتباه خوانده بود.

منبع: buzzfeed
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود