تام کروز در تونل زمان؛ وقتی که بازیگر هالیوود وارد دنیای فیلم های مشهور دیگر می شود [تماشا کنید]

تام کروز در تونل زمان؛ وقتی که بازیگر هالیوود وارد دنیای فیلم های مشهور دیگر می شود [تماشا کنید]

سینما هنری است که می تواند رویاهای ما را به واقعیت تبدیل کند. فیلم سازان هالیوود قادرند با استفاده از جلوه های ویژه بصری و به کارگیری تکنیک های مختلف، به هر چیزی رنگ واقعیت ببخشند. البته بازیگران نیز باید خودشان را با پیشرفت های امروزی تطبیق دهند و توانایی خود برای بازی در صحنه های خیالی را بالا ببرند. یکی از کسانی که در این زمینه تبحر زیادی دارد، تام کروز ستاره سرشناس هالیوود است.

تام کروز تا به حال در آثار سینمایی متعددی به ایفای نقش پرداخته که از جمله سرشناس ترین آن ها می توانیم به مجموعه «بالاتر از خطر» اشاره کنیم. نکته ای که در تمامی کارهای این هنرپیشه دیده می شود، وجود جلوه های کامپیوتری حیرت انگیز است. فیلم جدید او به نام «مومیایی» نیز این مسئله را اثبات می کند. فیلم های علمی-تخیلی او باعث شده که برخی ها با تام کروز به شوخی بپردازند و او را در آثار ابر قهرمانی دیگر جا دهند.

ویدیویی که در ادامه خواهید دید، توسط کانال یوتوب «DrMachakil» تهیه شده و صحنه های جالب را به نمایش می گذارد. در شروع آن، تام کروز را مشاهده می کنیم که در فیلم «آسمان وانیلی» (Vanilla Sky) خودش را به پایین می اندازد. سپس او وارد دنیای عجیب دیگر فیلم ها می شود.

تام کروز از کنار بالروگ – همان موجود اهریمنی در ارباب حلقه های یک – عبور می کند، سپس در دنیای «حمله کلون ها» (Attack of the Clones) پا می گذارد و بعد از آن نیز با «انتقام جویان» ملاقات می کند. دست آخر نیز شاهد سقوط وی بر روی ماشین خودش هستیم. پیشنهاد می دهیم ویدیوی جذاب زیر را از دست ندهید و به تماشای آن بنشینید.

منبع: gizmodo
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود