ملانیا ترامپ با کت ۵۱۵۰۰ دلاری خود به دیدار همسران وزرای گروه هفت رفت

ملانیا ترامپ با کت ۵۱۵۰۰ دلاری خود به دیدار همسران وزرای گروه هفت رفت

کشور ایتالیا، طی روزهای پنجم و ششم خرداد ماه میزبان نشست رهبران هفت قدرت صنعتی جهان موسوم به «جی ۷» است. از جمله مهم ترین موضوعاتی که رهبران اتحادیه اروپا و دونالد ترامپ بر سر آن ها اختلاف نظرهای عمیقی دارد و امیدوار هستند در جریان گفتگوها، باورهایش به هم نزدیک تر شود، حمایت های اقتصادی در مقابل تجارت آزاد، تهدیدات روسیه، تغییرات آب و هوایی و موضوع مهاجرت است.

اما فارغ از این مسائل، شاید برایتان جالب باشد بدانید که بانوی اول کاخ سفید، برای دیدار با همسران وزیران اقتصادی هفت کشور صنعتی جهان، کتی با گل های برجسته پوشیده بود که به برند دولچه اند گابانا تعلق داشته و ۵۱۵۰۰ دلار قیمت دارد.

1

این کت که سوژه بسیاری از خبرگزاری ها و کاربران شده است، طراحی برجسته دارد و همانند بیشتر طراحی های برند یاد شده مملو از رنگ های شاد است. دولچه اند گابانا، یک خانه مد لوکسِ ایتالیایی است که دفتر مرکزی آن در شهر میلان واقع شده است.

2

در آخر هم شاید بد نباشد بدانید که بر اساس آمار منتشره، متوسط درآمد خانواده های آمریکایی در سال ۲۰۱۵ میلادی، برابر با ۵۵۷۷۵ دلار بوده، یعنی فقط ۴۰۰۰ دلار بیشتر از ارزش کتی که همسر رئیس جمهوری ایالت متحده آمریکا آن را به تن کرده است.

4

منبع: mashable
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود