تست هوش: ۶ سوالی که سن مغزی و ضریب هوشی شما را فاش خواهند کرد

تست هوش: ۶ سوالی که سن مغزی و ضریب هوشی شما را فاش خواهند کرد

سن مغزی یک عدد نسبی است که به هیچ وجه نمی توان رقم دقیق و درستی برای آن در نظر گرفت. این عدد درست مانند سن روح شما می تواند با سن بیولوژیکی شما مطابقت نداشته باشد. از شما دعوت می کنیم که تست های جالب و مفرح زیر را انجام داده و تیزهوشی و خلاقیت و کارآیی مغزی خود را بسنجید. تنها کاری که باید بکنید این است که در سریع ترین زمان ممکن به این سوالات پاسخ دهید و جواب را در ادامه ی مطلب نگاه کنید تا ببینید که سن مغزی شما چه تفاوتی با سن بیولوژیکی تان دارد.

۶- چه اشتباهی در دو تصویر زیر مشترک است؟

۵- این تی شرت چند سوراخ دارد؟

۴- این درخت را چه خواهید نامید؟

۳- آیا می توانید جواب این سوال را در ۵ ثانیه بدهید؟

۲- آیا بچه را در این تصویر می بینید؟

۱- می توانید مایک وازوفسکی را در این تصویر پیدا نمایید؟

پاسخ سوالات:

۶- اگر هنوز جواب سوال را پیدا نکرده اید بهتر است تصاویر را برعکس کرده و با وحشت روبرو شوید. چشم ها و لب های هر دو زن واژگون هستند اما مغز انسان این موضوع را به سرعت تشخیص نخواهد داد. این موضوع بدان دلیل است که مغز عادت کرده این بخش های صورت را در جایگاه دقیقشان ببیند.

۵- سوال مشخص نکرده کدام سوراخ ها مد نظر است بنابراین جواب ۸ خواهد بود. این هشت سوراخ عبارتند از سوراخ گردن، آستین ها، پایین تی شرت و دو سوراخی که در تی شرت وجود داشته و در هر دو طرف تی شرت ایجاد شده اند.

۴- اگر متوجه یک پرنده استتار کرده روی ساقه ی درخت شده باشید شما این چالش را با موفقیت حل کرده اید. اگر هم متوجه نشده و هنوز دنبال اسمی برای درخت می گردید بهتر است با دقت بیشتری به این درخت نگاه کنید.

۳- اشتباه این است که واژه ی «spot» دو بار تکرار شده است.

۲- اگر شاخه های نازک درخت را تعقیب کنید می توانید خطوط اطراف بدن کودک را پیدا کنید که در حالت جنین قرار داشته و پاها و انگشت های پایش در سمت راست تصویر،  دست ها در وسط و سرش نیز در قسمت چپ تصویر واقع شده است.

۱- مایک وازوفسکی را در این عکس می بینید.

نتایج تست:

.

.

.

.

  • اگر برای هر تست کمتر از ۲۰ ثانیه زمان نیاز داشته اید مغز شما نسبتاً جوان بوده و می تواند از یک موقعیت به موقعیت دیگر تغییر جهت داده و هر موضوعی را از جهات مختلف مورد بررسی قرار دهد.
  • اگر برای جواب دادن به هر تستی به بیش از ۲۰ ثانیه زمان نیاز داشته باشید یا نتوانید به همه ی تست ها پاسخ دهید بدین معنا خواهد بود که شما مغز یک انسان بالغ و نسبتاً پیر را خواهید داشت. برای چنین فردی سخت است که ذهنش را از دیدن چیزهایی که واضح هستند دور سازد و تغییر را به راحتی تحمل نخواهد کرد.
  • اگر به هر سوال در کمتر از ۵ ثانیه پاسخ درست دهید، مغزتان به اندازه ی یک کودک نوپا جوان خواهد بود که نتیجه ای بسیار عالی خواهد بود. شما در سریع ترین زمان ممکن متوجه کوچک ترین جزییات خواهید شد و خیلی سریع با شرایط جدید وفق پیدا خواهید کرد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۶ نظر

ورود

  • بابک شهریور ۱۴, ۱۳۹۶

    با سوال ۳ موافق نیستم اگ عدد ۶با ۸ جاش عوض بشه ترکیب رنگ د۳تا اولی و ۳تای اخری یکجور و ۳تای وسطی متفاوت این تستا زیاد ملاک خوبی نیست همونجور که قبلا گفتن روانشناسا خودشون اکثرا ملنگ و مشکل دار هستند

  • امیرحسام خرداد ۱۹, ۱۳۹۸

    اینترنت کتابخانه

  • سوگند اسفند ۶, ۱۳۹۹

    من تقریبا تو بیست ثانیه تونستم سوالا رو حل کنم
    به جز سوال آخری چون نمیدونستم مایک وازوفسکی کیه

    • AR اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۰

      عالی بود منم ترکوندم

  • محمد فخری اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۰

    iq =۱۳۷