باکس آفیس هفته منتهی به ۱۲ آذر؛ «کوکو» همچنان بی رقیب می تازد

باکس آفیس هفته منتهی به ۱۲ آذر؛ «کوکو» همچنان بی رقیب می تازد

این هفته نیز با توجه به این که فیلم قابل توجه جدیدی اکران نشد، فیلم هایی که در هفته های اخیر صدر جدول را در اختیار داشتند باز هم در صدر باقی ماندند. همانند هفته گذشته، انیمیشن «کوکو» (Coco) با ۲۶.۱ میلیون دلار فروش، علی رغم کاهش ۴۸.۶ درصدی تماشاگرانش همچنان در صدر باکس آفیس هفته باقی ماند که برای یک انیمیشن موفقیت بسیار بزرگی است. این فیلم از تبلیغات شخص به شخص سود برده که باعث شده موفقیت تجاری فیلم نیز تضمین گردد.

آخرین شاهکار استودیو پیکسار در دو هفته اکران خود در سینماهای داخلی ایالات متحده ۱۰۸.۶ میلیون دلار فروش داشته و فروش کلی بین المللی خود را نیز به رقم خیره کننده ۲۷۹.۹ میلیون دلار رسانده و موفقیتی دیگر را برای این استودیو رقم زده است. به نظر می رسد که فروش خوب این انیمیشن در هفته های آتی و تا زمان اکران فیلم «جنگ ستارگان: آخرین جدای» (Star Wars: The Last Jedi) همچنان ادامه داشته باشد.

در رتبه ی دوم باکس آفیس هفته فیلم «لیگ عدالت» (Justice League) قرار دارد که ۱۶.۵ میلیون دلار فروش داشته و با فروش ۱۹۷.۳ میلیون دلار در داخل و ۵۰۸.۳ میلیون دلار در سطح بین المللی، رفته رفته به هزینه ی سرسام آور ۶۰۰ میلیون خود نزدیک می شود. به نظر می رسد که امید کمپانی برادران وارنر در حال حاضر تنها جبران هزینه ها بوده و به نظر نمی رسد که سودی از این فیلم عاید سازندگان شود. بدون شک این فیلم یک شکست تجاری بزرگ برای سازندگان بوده که تاثیر زیادی در ادامه این فرانچایز خواهد داشت.

فیلم «شگفتی» (Wonder) نیز با ۱۲.۵ میلیون فروش در هفته ی سوم اکران در رتبه ی سوم باکس آفیس هفته قرار گرفته و فروش کلی داخلی خود را به ۸۸ میلیون دلار رسانده است.

در مکان چهارم باکس آفیس هفته نیز فیلم «ثور:رگناروک» (Thor: Ragnarok) قرار دارد که در هفته ی چهارم اکران خود به ۹.۶ میلیون دلار فروش دست یافته است. این فیلم تاکنون در سینماهای داخلی ایالات متحده ۲۹۱.۴ میلیون دلار فروش داشته و به یکی از ده فیلم پرفروش دنیای فیلم های ام سی یو تبدیل گردیده است.

فیلم کمدی خانوادگی «خانه پدر ۲» (Daddy’s Home 2) با ۷.۵ میلیون دلار فروش در رتبه ی پنجم باکس آفیس هفته قرار گرفته و فروش کلی داخلی خود را به ۸۲.۸ میلیون دلار افزایش داده است.

در حالی که در ترتیب فیلم های اول تا پنجم باکس آفیس این هفته نسبت به هفته گذشته تغییری ایجاد نشد، فیلم جنایی رازآلود «قتل در قطار سریع السیر شرقی» (Murder on the Orient Express) با ۶.۷ میلیون دلار فروش در رتبه ی ششم باکس آفیس هفته قرار گرفته و فروش کلی داخلی خود را به ۸۴.۷ میلیون دلار افزایش داد.

فیلم تحسین شده «لیدی بِرد» (Lady Bird) که یکی از شانس های اصلی جوایز اسکار در نظر گرفته می شود نیز با افزایش تعداد سالن های نمایش خود، با فروش ۴.۵ میلیون دلاری در رتبه ی هفتم باکس آفیس هفته قرار گرفته است. این فیلم تاکنون ۱۷ میلیون دلار در سینماهای داخلی ایالات متحده فروش داشته است.

فیلم «سه بیلبورد خارج از ابینگ، میسوری» (Three Billboards Outside Ebbing, Missouri) که یکی دیگر از فیلم های امیدوار به مراسم اسکار است با ۴.۳ میلیون دلار فروش هفتگی خود توانسته در رتبه ی هشتم باکس آفیس هفته قرار بگیرد. این کمدی سیاه با توجه به اکران محدود خود عملکرد ایل قبولی داشته و فروش کلی داخلی خود را به ۱۳.۶ میلیون دلار رسانده است.

در مکان نهم باکس آفیس هفته نیز انیمیشن «ستاره» (The Star) قرار دارد که در هفته سوم اکران خود ۴ میلیون دلار فروش داشته و فروش کلی داخلی خود را به ۲۷.۲ میلیون دلار رسانده است.

دنباله کمدی «کریسمس مادران بد» (A Bad Moms Christmas) نیز با ۳.۴ میلیون دلار فروش در رتبه ی دهم باکس آفیس هفته قرار گرفته و فروش کلی داخلی خود را به ۶۴.۸ میلیون دلار رسانده است.

منبع: screenrant
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود