بهترین تور جام‌جهانی روسیه ۲۰۱۸ را از کجا بخریم؟ [رپورتاژ آگهی]

بهترین تور جام‌جهانی روسیه ۲۰۱۸ را از کجا بخریم؟ [رپورتاژ آگهی]

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

روسیه کشوری که خیلی از ایران دور نیست، امسال تابستان یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری ایرانی‌ها است که می‌توانند برای اولین‌بار بازی‌های جهانی تیم‌ملی خود را به سادگی در ورزشگاه‌های مدرن روسیه ببینند .

تماشای بازی کردن فوتبالیست‌های ایرانی با چهره‌های بزرگ فوتبال دنیا از نزدیک، طعم شیرینی دارد که آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان تلاش کرده با  تور جام جهانی روسیه  ۲۰۱۸ این طعم را برای شما علاقمندان به این سفر ماندگارتر کند.

کارشناس‌های این آژانس با برنامه‌ریزی مناسب بسته‌هایی با امکانات متفاوت را تنظیم کرده‌اند که دوستداران ورزش، بتوانند بهترین سفر تابستانی خود را در میان شلوغی آن روزهای روسیه تجربه کنند.

چند سالی است که بهتر شدن شرایط اخذ ویزا از سفارت روسیه برای شهروندان ایرانی امکانی را فراهم کرده است تا بتوانید برای تماشای بازی‌های جذاب تیم ملی فوتبال ایران برنامه‌ریزی کنید و همراه تورهای جام‌جهانی ۲۰۱۸ باشید.

اگر شما هم از دوستداران این رویداد بزرگ ورزشی هستید، بهتر است بدانید پیش‌فروش تورهای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ابتدای دی‌ماه شروع شده و فقط تا زمانی که ظرفیت‌‌ها تکمیل نشده باشد، ادامه دارد.

بهترین تور جام‌جهانی روسیه 2018 را از کجا بخریم؟

آژانس مقتدر سیر از برگزارکنندگان اصلی تور روسیه

بیش از دو سال است که روابط دیپلماتیک میان ایران و روسیه راه را برای دریافت ویزای توریستی گردشگران دو کشور ساده کرده است، به همین منظور از آن زمان تورهای روسیه با استقبال خوبی مواجه شد  و تاکنون، آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان توانسته تورهای منظم روسیه را در فصل‌های مناسب به صورت هفتگی برگزار کند.

کیفیت مناسب برگزاری تورها و ارائه خدمات مناسب به گردشگران نام این آژانس را در فهرست پیشگامان سفرهای روسیه و به عنوان یکی از مجریان اصلی و برگزارکننده‌ها‌ی تور مستقیم روسیه در این سال‌ها درخشان کرد.

به گزارش ویرلن؛ کارشناس‌های گردشگری آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان تاکنون بیش از ۱۰۰ تور موفق روسیه را برگزار کرده‌اند و توانسته‌اند نام خود را در میان ۵ شرکت برتر از مهم‌ترین عرضه‌کنندگان تورهای روسیه نگه دارند.

تاکنون برنامه‌ریزی برگزاری این‌تورها به این شکل بوده که تورها به صورت ترکیبی و با پروازهای چارتری روسی و لیدرهای فارسی زبان در هتل‌هایی با کلاس‌ها و رده‌های مختلف انجام شده است.

اما امسال به‌دلیل هم‌زمانی فصل مناسب سفر به روسیه با مسابقات جام جهانی کمی برنامه‌ریزی‌ها فرق کرده و برای همین برنامه‌های ویژه‌ای برای تور روسیه جام جهانی در تابستان آینده تدوین شده است.

مشخصات تورهای ویژه جام‌جهانی روسیه

تغییر برنامه‌‌ی تورهای مقصد روسیه، اما از ویژگی‌های تورهایی که برای این رویداد بزرگ ورزشی برگزار می‌کنند کم نکرده است و آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان تلاش کرده تا بهترین برنامه را مطابق با گروه انتخابی تیم ملی ایران (گروه B) تدوین کند.

برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ی کارشناس‌های آژانس، این امکان را به مسافران می‌دهد که هم از جاذبه‌های دیدنی و دلربای روسیه دیدن کنند و هم با آرامش و در بهترین ساعت وارد ورزشگاه‌ها شوند و بازی تیم ملی کشورمان را تماشا کنند.

ایران- مراکش: اولین بازی درست یک‌روز پس از رسیدن تورهای جام‌جهانی به روسیه یعنی ۲۴ خردادماه  در سن‌پترزبورگ و در ورزشگاه زنیت آرنا برگزار می‌شود.

با اینکه یک‌روز بعد از اقامت، مسافران راهی ورزشگاه می‌شوند، اما در چهار روز آینده به همراه لیدر فارسی‌زبان و محلی فرصت کافی دارند تا بهترین دیدنی‌های این شهر زیبا را ببینند و از تابستان تعریفی روسیه لذت ببرند.

ایران- اسپانیا: در پایان روز چهارم اقامت در سن‌پترزبورگ، این شهر را به سوی کازان ترک می‌کنند.بعد از استراحت، دو روز فرصت دارند که به خوبی شهر زیبا و تاریخی کازان و یا قازان را بگردند و از دیدنی‌های آن لذت ببرند و در روز ۳۰ خرداد ماه به همراه ترانسفر آژانس به صورت رایگان عازم یکی از زیباترین ورزشگاه‌های روسیه شوند و بازی رویایی ملی‌پوشان ایرانی را از نزدیک ببینند.

ایران- پرتغال: یک‌روز بعد از مسابقه با اسپانیا، مسافران به سارانسک می‌رسند تا آخرین بازی تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی را ببینند.
بازی البته در ۴ تیرماه برگزار می‌شود و گردشگران سه‌روز فرصت دارند که به‌خوبی همه‌ی جاذبه‌های گردشگری این شهر را ببینند و اتفاقا از بازارهای محلی سارانسک خرید کنند.

این کار قطعا جذاب و ساده است، چرا که در همه‌ی لحظات با همراهی لیدر فارسی به سادگی امکان‌پذیر و دلچسب است.

حالا دیگر چمدان سوغاتی‌ها تکمیل است و همه آماده‌اند که بعد از لذت تماشای بازی در ورزشگاه به سوی ایران پرواز کنند.

مسافران یک روز بعد از تماشای این بازی، سارانسک را به مقصد تهران ترک می‌کنند و با خاطره‌ای هیجان‌انگیز  از جام‌جهانی ۲۰۱۸ وارد ایران می‌شوند.

بهترین تور جام‌جهانی روسیه 2018 را از کجا بخریم؟

برتری تورهای جام‌جهانی روسیه

آنچه تور جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان را از دیگر تورهای مشابه متمایز می‌کند خدمات منحصر به‌ فردی است که برای رفاه مسافران در نظر گرفته شده است.

در این برنامه‌ها لذت، آرامش و آسایش مسافران اصل بوده و تلاش شده به بهترین نحو این هدف فراهم شود. به همین دلیل متخصصان تورهای روسیه در این آژانس، با شناختی که سال‌ها به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین چارترکنندگان خط هوایی Nordwind  از کیفیت و خدمات این پروازها داشته‌اند برای سفرهای جام جهانی هم خط هوایی Nordwind ، یکی از بهترین خط‌های هوایی روسیه را انتخاب کرده‌اند .

البته فقط کیفیت خدمات گزینه‌ی انتخابی این خط‌هوایی نبوده و تجهیزات خط هوایی هم مورد توجه بوده است، ناوگان هواپیماهای بوئینگ ۷۷۷ مدرن Nordwind شرایط مناسب سفر را برای مسیرهای طولانی فراهم می‌کند و برای  همین مسافران از تهران به سن‌پترزبورگ و بالعکس می‌تواند در پروازی آرام و آسوده سفر کنند.

برای گردشگران این تورها، خدمات ویزا، بیمه مسافرتی و ترانسفر بین هتل و ورزشگاه محل بازی‌ها به‌صورت رایگان انجام می‌شودو در تمام مدت لیدر فارسی زبان و لیدر محلی آشنا به منطقه همراه آنهاست.

صبحانه‌ رایگان در همه‌ی هتل‌های پذیرای میهمانان مقتدر سیر تابان و همچنین یک گشت شهری همراه با صرف رایگان ناهار نیز از ویژگی‌های خاص این تورهاست.

اما ویژگی جدی که این برنامه را پرطرفدارتر از برنامه‌ی آژانس‌های دیگر می‌کند ترانسفرهای بین شهری با هواپیما است، مطابق این برنامه‌ریزی همه‌ی مسافران بدون هیچ خستگی و با پروازهای داخلی خط هوایی Nordwind توسط هواپیماهای ایرباس و بوئینگ داخلی از شهری به شهر بعدی منتقل می‌شوند و به محل اقامت خود می‌رسند.

این خدمات فقط به دلیل شناخته شده بودن نام مقتدر سیر به عنوان چارترکننده‌ی اصلی پرواز این خط روسی است، چرا که در دیگر برنامه‌های تور جام‌جهانی روسیه، ترانسفر مسافر در میان شهرها با خودرو  و از طریق زمینی انجام می‌شود.

بهترین تور جام‌جهانی روسیه 2018 را از کجا بخریم؟

قیمت و شرایط خرید تور جام جهانی روسیه

برای تصمیم‌گیری ساده علاقمندان به این سفرها در حال حاضر مقتدر سیر ۲ بسته‌ برای سفرهای جام‌جهانی پیش‌بینی کرده است. یکی از بسته‌ها هر ۳ بازی ایران در جام جهانی و بسته‌ی دیگر صرفاً دو بازی اول ایران که در شهرهای سن‌پترزبورگ و کازان برگزار می‌شود را پوشش می‌دهد.

در بسته‌ی اول شما با  ۱۲ شب و ۱۳ روز اقامت، می‌توانید از رقم ۲۸۰۰ دلار (شروع هزینه‌ی تور) همراه برنامه شوید که البته درجه‌ی هتل درخواستی قیمت‌های تور را کمی متفاوت می‌کند.

در بسته‌ی دوم شما با ۸ شب و ۹ روز اقامت می‌توانید از رقم ۲۳۵۰ دلار مسافر تور شوید که البته قیمت این تور هم با توجه به درجه‌ی هتل‌ها رقم بیشتری خواهد داشت.

این را باید در نظر داشته باشید که این رقم‌ها  همه‌ی خدمات ویژه‌ی آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان در تورهای جام جهانی ۲۰۱۸ را شامل می‌شود و فقط در زمان پیش‌فروش معتبر است و به‌طور طبیعی هر قدر به زمان برگزاری تورهای جام‌جهانی نزدیک شویم قیمت تورها بالاتر می‌رود.

پس تعلل نکنید و  برای خرید آسان و مناسب این تورها و دریافت راهنمایی و مشاوره، با آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید و از کانترهای فروش مخصوص خرید تور جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ راهنمایی بگیرید.

انواع بلیت‌ بازی‌های ایران در جام‌جهانی روسیه

فیفا دو دسته‌ بلیت VIP و اقتصادی برای این دوره بازی‌ها تعریف کرده است که هر کدام از آنها هم با کلاس‌بندی متفاوت ارائه شده‌اند.

بلیت‌های VIP در دو دسته  Match Exprience و Match Club و هر کدام به قیمت  ۵۹۵ و ۸۵۰ دلار عرضه شده‌اند.

بلیت‌های اقتصادی هم در ۳ دسته به ترتیب با قیمت‌های ۲۱۰, ۱۶۵ و ۱۰۵ دلار ارائه شده است.

این تقسیم‌بندی‌ها با توجه به نقشه‌ی هر ورزشگاه و جایگاه‌های متناسب با آن کلاس‌ها قیمت‌گذاری شده‌اند  که شما می‌توانیدبا مراجعه به سایت مقتدر سیر جزئیات کامل، نقشه و محل قرار گرفتن صندلی‌ها را مشاهده کنید.

اگر انتخاب این بلیت‌ها و خرید آنها برای شما سخت است، نگران نباشید؛ آژانس مقتدر سیر برای آسایش شما، بلیت مورد نظرتان را در بازی‌های ایران خریداری می‌کند .

حضور در دیگر بازی‌های جام جهانی

واقعیت این است که بازی‌های دیدنی جام‌جهانی فقط به بازی‌های ایران ختم نمی‌شود، به علاقمندانی که مایل به حضور در بازی‌های دیگر تیم‌های ملی هستند توصیه می‌کنیم با اعتماد به توانایی آژانس مقتدر سیر در برگزاری ویژه‌ی تور روسیه  ، مسافر این تور شوند.

البته این‌ تورها برخلاف تورهای جام‌جهانی پیش‌فروش ندارد و فروش آنها از اوایل خرداد ماه آغاز می‌شود، که مشتاقان به سفر می‌توانند همراه پکیج‌های هفتگی تور روسیه شوند و به بازی‌های جام‌جهانی بنشینند.

آژانس مقتدر سیر به عنوان یکی از معدود ارائه‌دهندگان مستقیم تور جام‌جهانی روسیه تلاش کرده تا با برنامه‌ریزی‌های ویژه رویای علاقه‌مندان ورزش فوتبال و گردشگران تابستانی را واقعی کند و سفری دل‌انگیز و منحصر به فرد را پیش‌روی آنها بگذارد تا خاطره‌ای  تکرار نشدنی برای خود ثبت کنند.

دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • saeed بهمن ۱۱, ۱۳۹۶

    خیلی خوبه. قیمتاش هم خوبه کاش میشد و پول جور میکردیم میرفتیم