باکس آفیس هفته منتهی به ۶ فروردین؛ صدر نشینی دوباره «دیو و دلبر»

باکس آفیس هفته منتهی به ۶ فروردین؛ صدر نشینی دوباره «دیو و دلبر»

با وجود اکران فیلم های جدید و پرقدرت، محصول جدید والت دیزنی باز هم توانسته صدر باکس آفیس را از آن خود کند. «دیو و دلبر» در دومین هفته اکران خود، ۸۸.۳ میلیون دلار فروش داشته؛ رقمی که در مقایسه با هفته نخست تنها ۴۹.۴ درصد کاهش نشان می دهد و از این حکایت دارد که فیلم توانسته قدرتمند ظاهر شود.

فیلم جدید اما واتسون در مجموع ۳۱۶.۹ میلیون دلار فروخته و تا همین جا نیز به راحتی سود ده بودن اثر را تضمین می کند. «دیو و دلبر» اکنون پرفروش ترین فیلم سال ۲۰۱۷ لقب گرفته است. اوضاع فروش جهانی نیز بسیار خوب جلوه می کند؛ جایی که فیلم دیزنی ۶۹۰.۲ میلیون دلار درآمد داشته و ظاهرا به راحتی رقم ۱ میلیارد دلار را پشت سر خواهد گذاشت.

«پاور رنجرز» فیلم تازه وارد و ابرقهرمانی که یادآور سری مشهور دهه ۱۹۹۰ میلادی است، با فروش ۴۰.۵ میلیونی در سه روز نخست، در جایگاه دوم باکس آفیس قرار می گیرد.

این رقم از پیشبینی های اولیه مقداری بالاتر است و به نظر می رسد آینده روشنی در انتظار اثر خواهد بود. علی رقم آن که منقدان واکنش های مثبت و منفی متعددی داشته اند، اما ژانر فیلم و آشنا بودن نام آن برای مخاطبان، باعث شده که چنین شروع قدرتمندی رقم بخورد. فروش جهانی «پاور رنجرز» تنها ۵۹.۲ میلیون دلار بوده و با بودجه ۱۰۰ میلیونی آن فاصله زیادی دارد، با این حال کمپانی تولید کننده یعنی «لاینزگیت» می تواند به آینده امیدوار باشد.

تماشای رقابت «پاور رنجرز» با فیلم های دیگر لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود. هفته آینده فیلم پر سر و صدای «شبه در پوسته» به نمایش در خواهد آمد و توجه طیف وسیعی از مخاطبان را به خود جلب خواهد کرد. علی رغم آن که «پاور رنجرز» تا اینجا موفق عمل کرده، اما بعید است که آمار و ارقام به نفع آن پیش برود. بهتر است عوامل به دنبال گسترش بازارهای جهانی مانند اکران تابستانی ژاپن باشند.

«کونگ: جزیره جمجمه» فیلم هیولایی که نگاهی نو به داستان قدیمی هالیوود داشته، با فروش هفتگی و مجموع ۱۴.۴ و ۱۳۳.۵ میلیون دلاری، سومین رتبه باکس آفیس را به خود اختصاص داده است.

fca4ab935f2482cb596911e3a01e9f6f92c4853fd176f12f0269ac3a94cd1f43

فیلم تخیلی-ترسناک «زندگی» توانسته با فروش هفتگی ۱۲.۴ میلیون دلاری، در جایگاه چهارم بایستد. این اثر نمی تواند در میان بزرگان قرار بگیرد، اما با در نظر گرفتن واکنش های مثبت و حضور چهره های سرشناسی مانند رایان رینولدز و جیک جیلنهال، قادر است در حد خودش موفق ظاهر شود.

«لوگان» دیگر فیلم ابرقهرمانی که در هفته های گذشته بسیار خوب عمل کرده، توانسته ۱۰.۱ میلیون دلار بفروشد و با درآمد مجموع ۲۰۱.۴ میلیون دلاری، پنجمین رتبه باکس آفیس را به خود اختصاص دهد. این اثر سینمایی در حال حاضر پنجمین فیلم پرفروش در سری مردان ایکس است و به نظر می رسد با عبور از مرز ۲۱۴.۹ میلیون دلار، «X2» در این مجموعه را پشت سر خواهد گذاشت.

«فرار کن» سورپرایز ترسناک سال ۲۰۱۷، باز هم هفته موفقی را پشت سر گذاشته است. این اثر سینمایی که ساخت آن تنها ۴.۵ میلیون دلار هزینه داشته، در هفته گذشته ۸.۶ میلیون فروخته و با درآمد مجموع ۱۴۷.۴ میلیون دلاری، رتبه ششم را از آن خود کرده است.

فیلم «چیپس» «CHIPS» اثر الهام گرفته شده از سریالی تلویزیونی، نخستین هفته اکران را با قرار گرفتن در جایگاه هفتم به پایان رسانده است. نقدهای منفی متعدد و عدم استقبال تماشاگران، باعث شده که اثر یاد شده در سه روز نخست تنها ۷.۶ میلیون دلار بفروشد. «برادران وارنر» تنها می تواند به این نکته دل خوش کند که ساخت فیلم فقط ۲۵ میلیون دلار هزینه داشته است. بنابراین احتمال رسیدن به این رقم وجود دارد.

Michael-Pena-Dax-Shepard-and-Vincent-DOnofrio-in-CHIPS

«کلبه» فیلم درام این روزهای سینما، با فروش هفتگی و مجموع ۳.۷ و ۴۹ میلیون دلاری، در جایگاه هشتم قرار باکس آفیس قرار می گیرد. «بتمن لگویی» نهمین فیلم جدول نیز ۱.۹ میلیون دیگر فروخته تا مجموع درآمدهای خود را به ۱۷۰.۸ میلیون دلار برساند. اثر ترسناک «آزمایش بلکو» نیز با درآمد هفتگی و مجموع ۱.۸ و ۷.۵ میلیون دلار، آخرین فیلم لقب گرفته است.

منبع: screenrant
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود