ساخت تیزر تبلیغاتی برای آئودی؛ وقتی مدل ۱۲۰ هزار تومانی جایگزین خودروی ۱۹۰ میلیون تومانی می شود [تماشا کنید]

ساخت تیزر تبلیغاتی برای آئودی؛ وقتی مدل ۱۲۰ هزار تومانی جایگزین خودروی ۱۹۰ میلیون تومانی می شود [تماشا کنید]

عکاسی هنری است که می توان به وسیله آن کارهای عجیب و شگفت انگیزی انجام داد. کسانی که در این رشته مهارت دارند، می توانند با توانایی های خود غیر ممکن ها را به ممکن تبدیل نمایند. عکاسی به نام فلیکس هرناندز نیز چنین کاری را انجام داده است.

ظاهرا ماجرا از این قرار بوده که شرکت آئودی به وی سفارش عکس گرفتن از یک ماشین ۵۰ هزار دلاری را می دهد. اما او با توجه به استعداد و توانایی های خود، از یک خودروی اسباب بازی ۳۲ دلاری استفاده کرده و به جای رفتن به خاورمیانه، در استودیو یک صحرای کوچک درست می نماید.

اگرچه وی در زمینه یاد شده مهارت بالایی دارد و قبلا نیز چنین کارهایی را انجام داده، اما این پروژه برای او به چالشی بزرگ تبدیل گشت. فلیکس در این رابطه اظهار داشته: ” من معمولا با مدل هایی در مقیاس ۱/۱۸ کار خود را انجام می دهم، اما پروژه آخر به گونه ای پیش رفت که دستور داشتم مقیاس را به ۱/۴۳ کاهش دهم و این نخستین باری بود که با چنین اندازه ای کار کردم.”

فلیکس برای انجام این کار از فوم، ال ای دی و کاغذ سنباده استفاده نمود تا بتواند جاده را بسازد. وی تپه های شن و ماسه را نیز توسط ترکیب پودر و آب به وجود آورد. تصاویر و ویدیوی زیر مدلسازی و عکس های گرفته شده توسط او را به شما نشان می دهند، دعوت می کنیم آن ها را ببینید.

50

51

52

53

54

55

56

منبع: boredpanda
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود