نگاهی به تصاویر تغییرات مدل مو تیلور سوئیفت در گذر زمان

نگاهی به تصاویر تغییرات مدل مو تیلور سوئیفت در گذر زمان

تیلور سوئیفت، خواننده جوان و میلیاردر این روز های دنیای موسیقی پاپ، از جمله سلبریتی های فعال دنیای دیجیتال هست که در عرصه مد و لباس نیز فعالیت های زیادی دارد. مدل مو تیلور سویفت یکی از جذاب ترین مدل مو ها میان سلبریتی های استیج است. از این رو، در گفتار امروز نگاهی داریم به ۲۰ مورد از مدل مو های این هنرمند مشهور در سال های اخیر. با ما همراه باشید.

سلبریتی و دنیای موسیقی و سینما، سه ضلع مثلث مد گردی و فشن هستند که در چند دهه اخیر، فرصت آفرینی های زیادی در عرصه کسب و کار های مد و لباس و جواهرات برای قشر های مختلف مردم ایجاد کرده است. از مجلات مد و لباس گرفته تا پرتال های ارائه دهنده سرویس های عرضه و فروش محصولاتی با برند چهره ها و هم چنین محصولات آرایشی،بهداشتی، پوشاک و حتی غذا با برند این افراد، سبک زندگی مردمان روزگار ما را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.

2-w900-h600
(تیلور سویفت با مدل های مو متنوع و خوش رنگ خود، تاثیر زیادی در جریان سازی در سبک آرایش مو دختران جوان داشته است)

سبک زندگی خیلی از ما ها همراستا به سبک زندگی هنرمندان عرصه موسیقی و سینما و حتی ورزش شده است. با وجود بسیاری از ناهنجاری هایی که چینین پیروی های کور کورانه برای نسل امروز به خصوص نوجوانان و جوانان دارد، نا گفته پیداست که این مفهوم سبک زندگی در روزگار امروز با سبک زندگی دیجیتالی نیز تلفیق شده و نسخه های الکترونیکی از دنیای مد این افراد را به خانه های ما آورده است.

3-w900-h600
(استایلی از مدل مو های جذاب تیلور سویفت در اجراهای کنسرت موسیقی در سال های اخیر)

جادوی شبکه های اجتماعی به خصوص فیس بوک و اینستاگرام در ۱۰ سال اخیر، تاثیر زیادی در به اشتراک گذاشتن تصاویر و اطلاعات زندگی سلبریتی ها در دنیای مجازی داشته است. فیس بوک با بیش از ۱ میلیارد کاربر، یکی از کشور های پر جمعیت جهان هست و پرتال اینستاگرام که از سال ۲۰۱۲ میلادی توسط زاکربرگ شکار شد، بیش از نیم میلیارد کاربر فعال دارد. روزانه صد ها هزار تصویر و میلیون ها لایک و هشتگ در این شبکه به اشتراک گذاشته می شود که بخش قابل ملاحظه ای از ان ها، مربوط به دنیای رنگارنگ سلبریتی ها است.

چهره های هنری  در داخل صفحات خود در اینستاگرام و فیس بوک، روز به روز به اطلاع رسانی زندگی خود اقدام می کنند. اکنون با دنیای سلفی ها، بهترین ابزار برای اطلاع رسانی سبک زندگی سلبریتی ها را شاهد هستیم. یک تصویر معمولی شایدخیلی دیده نشود، اما یک سلفی، در عادی ترین شرایط، بار ها دیده می شود و شاید بازتاب خبری تاریخی نیز پیدا کند.

4-w900-h600
(مدل مو چتری بلوند، یکی از متداول ترین شیوه های آرایش تیلور سویفت در سال های اخیر بوده است)

سلبریتی ها در اینستاگرام، مغازه مد و لباس دارند. مغازه هایی که نه مالیات می دهد و نه کنترلی دارد. فقط با فشردن کلیک share، یک عکس هر چه باشد،‌ در اختیار میلیون ها کاربر قرار می گیرد. ظرف چند ثانیه می توان فلان مد و لباس و طرح مو و فلان برند آرایشی توسط سلبریتی ها را به اطلاع ده ها میلیون نفر قرار داد.

5-w900-h600
(طرح مدل مو خیابانی تیلور سویفت)

چنین ظرفیت رسانه ای گسترده و رایگان و موثری تا کنون در تاریخ بشریت و اطلاع رسانی و تبلیغات، مسبوق به سابقه نبوده است. سلبریتی هایی مانند مدونا و جنیفر لوپز و ماریا شاراپووا و تیلور سویفت،‌ از اینستا خود با ده ها میلیون طرفدار و مخاطب، به عنوان مغازه مد و لباس و فشن استفاده می کنند. به واسطه پر بیننده بودن این صفحات، بازتاب خبری در رسانه ها و مجلات بسیار زیاد است.

جالب است بدانید که بیش از یک میلیون و هشتصد هزار صفحه در اینترنت درباره مدل مو (Hair style) تیلور سویفت، خواننده جوان و جذاب موسیقی پاپ به تولید محتوا پرداخته که اهمیت مدل مو ایشان را در دنیای مد بازان غربی و به خصوص در فضای مجازی نشان می دهد.

 

7-w900-h600
(تصویری از کلکسیون طرح های موی جذاب تیلور سویفت که برای جلوه گوشواره های جذاب نقره و الماس مناسب است)
8-w900-h600
(تصویری ازمدل موی کوتاه و خاص تیلور سویفت که با پیراهنی  یقه بسته سفید طرح دار ست شد)
9-w900-h600
(استایل مو تیلور سویفت در سال ۲۰۱۵ میلادی)
10-w900-h600
(مدل مو تیلور سویفت در سال ۲۰۱۲ میلادی که با گل میخ الماس ست شده بود)

مدل آرایش و رنگ موی تیلور سویفت نشان داد که برای شیک بودن، ساده گی و جذابیت کفایت نمی کند و باید کمی هم در طراحی مدل مو و لباس. خلاقیت به خرج داد. زیبا شناسی و ساده سازی در دنیای مد و لباس، اهمیت زیادی دارد و نباید ان را دست کم گرفت. شاخصی که در نوع طراحی مو تیلور سویفت به خوبی مشاهده می کنیم.

انتخاب رنگ مو و مدل همراستا با رنگ پوست و هم چنین نوع جواهراتی که بر تن کرده است، ترکیب جذابی را نتیجه می دهد که با استقبال فعالان دنیای فشن به خصوص فشن بلاگر ها قرار گرفته و به نظر می رسد، باید شاهد ترکیب های جذاب تری از این خواننده فعال و مخاطب گرا و نیکوکار دنیای مد و لباس بود.

در ادامه می توانید تغییرات مدل موهای این خواننده بریتانیایی را در گذر سال های اخیر مشاهده کنید.

بهار ۲۰۰۹
پائیز ۲۰۰۶
بهار ۲۰۰۹
زمستان ۲۰۰۸
بهار ۲۰۰۷
۲۰۱۲
۲۰۱۲
۲۰۱۵
۲۰۱۵
۲۰۱۵
۲۰۱۶
۲۰۱۷
۲۰۱۵
بهار ۲۰۱۱
تابستان ۲۰۱۱
پائیز ۲۰۱۲
زمستان ۲۰۰۹
زمستان ۲۰۱۳
زمستان ۲۰۱۵
زمستان ۲۰۱۵
زمستان ۲۰۱۴
تابستان ۲۰۰۹
بهار ۲۰۰۸
بهار ۲۰۱۱
بهار ۲۰۱۶
پائیز ۲۰۰۸
پائیز ۲۰۱۲
پائیز ۲۰۱۲
پائیز ۲۰۱۰
پائیز ۲۰۱۲

منبع: elle ، thehairstyler
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۳ نظر

ورود

  • Samad Reza شهریور ۲۹, ۱۳۹۶

    چرا همش در مورد تیلور سوییفت پست میزارید؟ خیلی سخته که در مورد کیتی پری هم بزارید؟ ?

  • تیلور سوفت درزمان گذشته تیر ۹, ۱۳۹۷

    فوتبال دوران کودکی با برادرام تقسیم کردم

  • زی زی آذر ۱۹, ۱۳۹۸

    اولا تیلر بریتانیایی نیست و آمریکاییه، دوما حداقل این عکسارو به ترتیب میزاشتین اگه میخواین تغییراتشو طی سالها نشون بدین/: