۱۶ حقیقت تکان دهنده درباره ماده مخدر «شیشه» که احتمالاً تا به حال از آن ها اطلاع نداشته اید

۱۶ حقیقت تکان دهنده درباره ماده مخدر «شیشه» که احتمالاً تا به حال از آن ها اطلاع نداشته اید

همه ما به خوبی از ضررهای مواد مخدر آگاهی داریم و می دانیم که نباید تحت هیچ شرایطی حتی به آن ها فکر کنیم. این مواد می توانند زندگی هر کسی را به نابودی کشانده و علاوه بر ایجاد مسائل روحی، مشکلات جسمی جبران ناپذیری به وجود بیاورند. مواد مخدر زیادی با اسامی مختلف وجود دارد، اما این روزها بیشتر از شیشه صحبت می شود.

مت آمفتامین یا همان شیشه از جمله مواد مخدر صنعتی است که چند سالی از ورود آن به بازار می گذرد و بسیاری را به کام مرگ کشانده است. این ماده روانگردان و محرک، روی مکانیسم های مغز به صروت مستقیم تاثیر گذاشته و در فرد شادی و هیجان ایجاد می کند. علی رغم آنکه تا به حال بحث های زیادی درباره شیشه به میان آمده، اما نکاتی درباره این ماده وجود دارد که کمتر کسی از آن ها آگاه است.

ما قبلا در مقاله ای نکات باور نکردنی درباره هروئین را به اطلاع شما رسانده ایم و امروز نیز قصد داریم ۱۶ حقیقت عجیب درباره شیشه را مورد بررسی قرار دهیم. تا پایان همراه باشید.

610-w750
مت آمفتامین در میان مصرف کنندگان با نام های شیشه، یخ و گچ نیز شناخته می شود. شیشه معمولا در حالت سفید، بدون بو، تلخ مزه و کریستالی مشاهده می گردد.
611-w750
بر خلاف هروئین، کوکائین و ماریجوانا، شیشه در طبیعت یافت نمی شود و برای ساخت آن از مواد شیمیاییِ کالاهای قانونی مانند داروهای سرما خوردگی و کود استفاده می گردد.
612-w750
شیشه در سال ۱۸۸۷ هنگامی که دانشمندان در حال جدا کردن افدرین از بوته افدرا بودند، اختراع گشت. دانشمندان در سال ۱۹۱۹ میلادی مت آمفتامین را با استفاده از ترکیب افدرین، فسفر قرمز و یُد تولید کردند.
613-w750
بر خلاف موادی مانند هروئین و کوکائین، شیشه ماده ای سریعا اعیاد آور نیست. این باور نادرست در میان مردم رواج یافته و بیشتر مصرف کنندگان تا مدتی به آن اعتیاد پیدا نمی کنند. راه های درمانی برای رهایی از اعتیاد به شیشه، مشابه با دیگر مواد مخدر است.
614-w750
مت آمفتامین با توجه به نوع مصرف حالات ذهنی را تغییر می دهد. در صورت کشیدن و یا تزریق آن، شیشه نوعی فشار در مصرف کننده به وجود می آورد و فرد تا چند دقیقه در همین حالت باقی می ماند. در صورت استشمام و یا تزریق توسط سوزن، شوک شدیدی به فرد وارد خواهد شد.
615-w750
شیشه معمولا با الگویی موسوم به «خوشگذرانی و سقوط» مورد سوء استفاده قرار می گیرد. برخی از مصرف کنندگان به قدری زیاده روی می کنند که در مدت چند روز مصرف پیاپی، نه چیزی می خورند و نه می خوابند.
616-w750
احساس خوبی که فرد از مصرف شیشه به دست می آورد، ناشی از رها شدن مقدار زیادی دوپامین در مغز است. بیشتر مواد مخدر همین مکانیسم را در بدن ایجاد می کنند و باعث می شوند احساس سرخوشی و لذت کاذب در مصرف کننده به وجود بیاید.
617-w750
مدتی پس از اعتیاد و مصرف زیاد، فرد دچار افسردگی، خستگی و زود رنجی می شود. همچنین گزارش شده که پس از مصرف زیاد شیشه، فرد با مشکلات روانی رو به رو گشته و حتی احساس لذت نیز به وی دست نمی دهد و همین امر سبب می گردد که وی به مصرف بیشتر روی بیاورد.
618-w750
در طول جنگ جهانی دوم، آدولف هیتلر بین سربازان خود مت آمفتامین توزیع می کرد تا روحیه آن ها را تقویت کرده و افراد را هوشیار نگه دارد.
619-w750
آمفتامین به نوعی از خانواده مت آمفتامین است. این ماده تقریبا همان تاثیر را روی فرد می گذارد. جالب است بدانید که بدن ما در فرایند هضم نهایتا مت آمفتامین را به آمفتامین تبدیل می کند.
620-w750
رفتار همراه با اضطراب، برانگیخته حرف زدن، عصبانیت، تحریک پذیری، افزایش فعالیت فیزیکی و عدم مصرف غذا و یا خوابیدن به مدت طولانی، از جمله نشانه های فرد مصرف کننده شیشه به شمار می روند. مردمک چشم گشاد و ضربان قلب بالا نیز باید مورد توجه قرار بگیرد.
621-w750
شیشه از نظر میزان قابلیت سوء مصرف در درجه دوم که میزان بالایی است قرار می گیرد. شما تنها با مجور پزشک و برای مصرف دارویی به طور قانونی به آن دسترسی خواهید داشت. شیشه می تواند برای درمان «حمله خواب» مورد استفاده قرار بگیرد. به علاوه دوز مصرفی نیز بسیار پایین تر از چیزی است که معتادان به بدن خود وارد می کنند.
622-w750
در گذشته شیشه به عنوان دارویی برای درمان احتقان بینی فروخته می شد. استفاده در اسپری های نایژه (بینی) هم از دیگر موارد مصرف آن بود.
623-w750
دِسوکسین یکی از معدود برندهایی است که شیشه را به صورت قانونی تولید می کند، اما به ندرت تجویز می گردد. این دارو برای درمان اختلال کم توجهی-بیش فعالی، چاقی شدید و حمله خواب به کار گرفته می شود.
624-w750
مت آمفتامین به صورت گسترده به عنوان دارویی برای کاهش وزن و درمان افسردگی معرفی شد. آمفتامین نیز برای کنترل وزن، افسردگی خفیف و عملکرد ورزشی بهتر مورد استفاده قرار می گرفت. رانندگان وسایل نقلیه سنگین نیز برای رانندگی طولانی تر و پرهیز از خواب این ماده را مصرف می کردند.
625-w750
شیشه همانند قرص های روانگردان، در میهمانی ها و جشن های شبانه مصرف می شود و بیشتر جوانان ۱۵ تا ۴۰ ساله به سمت آن تمایل نشان می دهند.

منبع: ohfact
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۱۱۴ نظر

ورود

  • BBAA اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۶

    سلام
    خواهش می کنم مطلب مفصلی در مورد این هیولا بذارید
    به خصوص در مورد اینکه چطوری می شه رها شد از این کابوس!
    من عزیز دلی دارم که آلوده س به این مخدر که حتا دوست ندارم اسمش رو هم بیارم
    خانمی هستن ۲۶ ساله
    در مورد عوارض و راهکارهای این دیو هم حرف بزنید

    ممنون از شما

    • محسن تیر ۶, ۱۳۹۷

      با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز ..‌ متاسفانه شیشه ماده بسیار قدرتمند و خطرناکی و به خیال عموم مردم اعتیاد هم نداره که متاسفانه باید گفت اعتیاد بسیار قدرتمندی داره .. من نزدیک به یازده سال مصرف کننده کراک و شیشه بودم و هر راهی را که فکر کنی رفتم تا رها بشم اما نشد تا اینکه ۴سال پیش با کنگره ۶۰ آشنا شدم و به درمان رسیدم لطفا توجه کنید : ترک نه درمان … درمان یعنی بسته شدن پرونده به لطف خدا .. تنها راه درمان اعتیاد کنگره ۶۰ هست ، در اینترنت یه سرچ بزنید و آدرس و تلفن شعبه نزدیک به خودتون را پیدا کنید .. در ضمن کنگره ۶۰ رایگان هست

      • حسام فروردین ۳۱, ۱۴۰۰

        دوست عزیز کنگره۶۰ نتنها رایگان نیست(چون دم به دقیقه باید به مبلغ زیادی نشریات موسس کنگره و بخیریم!) بلکه حتی راه درمان هم نیست(چون شخصا خودم فقط با مصرف شیشه اونم با دوز خیییلی پایین رفتم کنگره ۶۰…
        در نهایتم با یه قوز بالای قوزی که بخاطرش رفته بودم برگشتم.
        از اون موقع ۱۴سال داره میگذره من در حسرت اینم ک فقط بتونم لااقل تریاک و ترک کنم.
        چون شیشه و تریاک مثل اب و آتیش میمونن!!!
        ۱۴ساله روزگارم شده روزگار سگ
        کارم شده همش این و بزنم به سرعت خمار اون یکی میشم!
        اون یکی و میزنم به سرعت نور نسخ این یکی میشم!!)
        یکی نیست به اون اساتید بگه آخه آدمای عاقل چرا برمیدارین به یکی که متنفره از مرفین به زور تریاک میخورونید اصرارم دارین صبر کن تا به تنت بشینه حالت بدی که داری خوب میشه،
        بعدم خیلی راحت ولش میکنید به امون خدا؟؟!

        کنگره ۶۰ زندگی من ناااابود کرد!!!!

    • سلام خوبید اگه امکان داره ازتون راهنمایی میخواستم بهمن ۶, ۱۳۹۸

      Mobina

    • SaeeD فروردین ۴, ۱۳۹۹

      سلام دوست عزیز. اگه واقعیت هایی که هر چه قدر گوگل سرچ کنی چیز درست حسابی گیرت نمیاد. اگه میخوایی در مورد‌ش و ترک کردنش بدونی میتونم کمکت کنم.

      • آرتا اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹

        داداش من از همین الان میخوام ترک کنم چیکارکنم؟

        • مرکز ترک اعتیاد زندگی دوباره اسفند ۲۰, ۱۳۹۹

          زنگ بزن ۰۹۹۰۵۰۳۵۳۶۷

        • Amir مرداد ۸, ۱۴۰۰

          در درجه اول تصمیم نهاییتو بگیر مطمئنی میخای خودت ترک کنی یا کسی بهت گفته برو ترک کن اگه تصمیم خودته در اسرع وقت به پزشک مربوطه مراجعه کن فقط دوستان کلا”برا ترک هر نوع مخدری از متادون و قرص خواب های زولپیدم اسفاده نکنین بدبختتون میکنن

      • محمد یزدانی اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۹

        سلام چگونه با مشغول بودن با کارم ترک کنم چون کسی خبر نداره از اعتیاد به شیشه بودنم را

    • محمد آبان ۲۴, ۱۳۹۹

      دوست عزیز منم ۵۰سالمه وحدود۵سال است که پاک پاکم چیزی هم ازت نمیخام ولی حاضرم مثل خواهر آقای baba خودم بهت کمک کنم بسیار آسان است ولی ۱نفر میخاد ۲۴ساعت پیشش باشدالبته با توصیه ودرمانی که خودم برگشتم ایمیلمو برات گذاشتم حتی کتابی در دست چاپ دارم به امید خدا

      • hamid.mordab73 آذر ۲۱, ۱۳۹۹

        ای باباااا،ازنظرشما و بقیه افرادی ک یه راه وروشی برای ترک موادمخدر ارائه میکننو حتی ازدیدگاه اکثر روانپزشک هاوروانشناسان فردی ک میخاد اعتیاد رو کناربزاره و مبارزه کنه با این موعزل لعنتی وهیولای بی شرف نامرد….یک نفر ک ازهمه بیشتراون فرد احساس آرامش و نزدیکی میکنه باهاش میباست ۲۴ساعت پیشش باشه و….????من بدبخت تموم گرفتاریمو بلایی ک سرم اومد بخاطر همین ۱نفره???ک چندسال بود جلو چشمام با همه وجودش میگفت نمیخادم میگفت برو از زندگییم?????مگه یه ادم چقد تحمل داره وصبر داره??منم نمیتونستم به کسی بگم باکسی مطرح کنم این دردو از یه طرفم واقعا دوسش داشتم باهمه وجودم ولی اون هعی میخاست بره همش بهونه میگرفت بدترین رفتارا بدترین حرفایی ک باهروقت شنیدنشون صدای خوردشدنمو میشنیدم….چندمورد نشستم باهاش حرف زدم ک مشکلش چیه دردش چیه هرچی ک گفت انجام دادم قبول میکرد ولی بعد ی مدت کوتاه دوباره همون اشو همون کاسه???منم بعد دوسه سال ک فهمیدم دیگه فایده ای نداره و هرکاری بکنم اون نمیخادمو نمیخاد باهام زندگی مشترک تشکیل بده کم کم دست از همه چی کشیدم???ازسرکار رفتن بگیر تا ورزش کردن همه رو گذاشتم کنار…??الانم یک سالو نیم ک رو آوردم به مواد اونم از نوع هروئین وشیشه…البته جاداره ک بگم خدمتتون ک شیشه رو یکسال هست ک مصرف میکنم طی این مدتم هر روز ومداوم نبوده.به طور میانگین هرسه روز یک وعده.ولی الان تقریبا دوهفته و۱۵روزه ک نیت ترک کردن دارمو مصرف نکردم ولی حالم خیلی بده…درطول روز چند ساعت خوبم وچندساعت بد معمولانم آخرشب اوج حال بدیم هستو تپش قلب واسترس و احساس تنهایی و دلتنگی شدید…..به قدری شدت پیدا میکنه ک چنددفه ام خاسم مصرف کنمو رفتم دنبال تهیه مواد ولی خداروشکر هردفه هرجوری ک بوده تا الان مصرف نکردم….خاهش میکنم اگه راه حلی روشی دارین ک میتونه گمکم کنه بگین ممنون میشم….???هیچکسم ندارم ک بفهمه دردمو بخااد واقعاکمکم کنه به جز دوسه نفر ک اونام تاحدی ک میتونستن خیلی بیشترم کمک کردن ولی درد من چیز دیگست????مشکل من،طبق گفته خودشما همون ۱نفری هست ک باید باشه ونیست….هیچکس نیست تنهایی نابودم کرده دیگه…..وسوسه داره دیوونم میکنه تروخدا اگه راهی بلدین بگین????

      • f خرداد ۲۷, ۱۴۰۰

        سلام اگر امکانش هست ممنون میشم واسه منم بفرستین.سپاس

      • من میخام ترک کنم خرداد ۲۸, ۱۴۰۰

        عالی

      • سلام خوب هسین میشه منو هم راهننای کنبن خیلی گرفتار شدم اولش با ترانادول شروع شد اسفند ۱۹, ۱۴۰۰

        عابیه

    • مرکز ترک اعتیاد زندگی دوباره اسفند ۲۰, ۱۳۹۹

      اگه میخاین قطع مصرف کنه لطفا با من تماس بگیرید
      ۰۹۹۰۵۰۳۵۳۶۷

    • بند در بند اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۰

      سلام دوستان کسی میتونه بگه سقف مصرف شیشه در طول روز چقدره یعنی ادم تا چه اندازه میتونه مصرف کنه و هنوز دوست داشته باشه مصرف کنه درحالی که هیچی هم کوفت نکردم یعنی دندونی برای غدا خوزدن ندارم همه تو دهنم خورد شدن و حتی نفهمیدم کی قورتشون میدادم باور کنید وقتی میفهمیدم که دیگه درد لثه زیرش حالی میشدم اما حالا دیگه فقط لثه دارم و یزره خورده دندون ته لثه اگه حالتون بهم نمیخوره اما چرا هنوزم دوست دارم بکشم

    • Amir مرداد ۸, ۱۴۰۰

      اگه منظورتون دخترتونه سعی کنید با رفاقت جوری باهاش دوست شی که روش بشه جلو خودتون هر کاری بکنه نمیگم چنین کاری بکنه ها منظورم رفاقتتون بود باید فقط کمکش کنین و رهکار براش پیدا کنین و بهش ارائیه بدید کاری که متاسفانه والدین سریح صداشونا بال میبرن و میگن تو نمیتونی همه دوستات پاک شدن و تو نه . اما یبارم ازش بپرسین واقعا”چی شد که مجبور شدی مصرف کنی شما خانواده ها هیچ کاری ازتون نمیاد ولی خواهشا” دل مریض ها را نشکونین اونها را با بقیه مقیاسه نکنین و در مرحله آخر که عزیزتونا اوردینش از اتاقش بیرون و ببرش تو جمع خانواده و بیشتر از همه هم بهش توجه کنین جوری که هیچ عیبی نداره و اگه اوضاع مالیتون خوبه میتونین کنگره ۶۰ ببریدش ثبت نامش کنین یا دیگه الان بیمارستان هایی مخصوص ترک هست که طرفا بستریش میکنن اگه مصرفش زیاد بوده.منم مهندس تکنولوژی مخابرات م من جای برادرش بدونین و بهش بگین اگه فقط و فقط شیشه مصرف میکرده اینقدر ترکش باحاله که حد نداره چون شروع کرده به ترک اما فقط تو ترکش خوابت میگیره ها هی میخابی و زورکی پا میشی دستشویی هم میری باطرف برادرم و باز دوستانه ازش بپرسین از کجا تهیه میکرده ؟ و سعی کنین در اولین فرصت شماره ساقی را از گوشیش پاک کنین و اصلا اجازه ندید حتی برای کاره دیگه ای همدیگه را ببینن.کاری سوالی چیزی داشتین در خدمتتونم

      • مصطفی باختر آبان ۱۸, ۱۴۰۰

        ترک شیشه

      • شادی دی ۲, ۱۴۰۱

        من شوهرم مصرف میکنه و خیلیییییی پرخاشگر و عصبیه.یه دختر ۶سال دارم.و اومدم بیرون ازخونه.یه سری میگن کمکش،کن.یه سری میگن بیابیرون اززندگیش.حداقل ۴سال مصرف داره .به نظرتون ترک داره؟ خودش یبارقبول میکنه یبارانکارمیکنه.نگرانه امنیت جانیه دخترم هستم

        • علی فروردین ۲, ۱۴۰۲

          سلام منم چند سال گرفتار بودم خدا رو شکر ۵ ساله دیگه راحت شدم ولی خونواده رو از دست دادم کاش خانمم یه کم درکم کرده بود ِشما خیلی راحت میتونین ترکش بدین لازم نیست زندگیشو ترک کنید

          • علی فروردین ۲, ۱۴۰۲

            اگه کمک خواستین در خدمتم

    • Arsin خرداد ۱۰, ۱۴۰۲

      ببین دوست عزیز شیشه تنها ماده مخدری هستش که ترک اون خیلی راحته و ۱هفته کاملا در خواب به سر میبره اون فرد معتاد به شیشه.
      دلیلشم کم‌خوابی هایی که قبلا داشته موقع مصرف شیشه هستش و موقعی که مصرف نکنه همه ی خماری اش رو در خواب به سر میزنه بلکه اون بی خوابی هاش جبران بشه و مغزش ریکاوری بشه.بدنشم خستس و حتی اگر خوابیده باشه حداقل ۸-۹ساعت در طول شبانه روز بازهم کمه واسش و بدن آنقدر فعالیتش زیاده و پراز انرژی کاذب هستش که ۸-۹ساعت واسش کمه و ماهیچه ها استراحت نمیکنن به اندازه کافی مثل مغز.
      کریستال یا شیشه از جمله محرک هایی هست؛
      که اعتیاد و وابستگی روانی شدیدی در فرد مبتلا به بیماری اعتیاد ایجاد می‌کند و از دسته محرک های لذت‌بخش و هیجان انگیز و نشاط آور است و همین امر موجب ترویج و گسترش فرهنگ مصرف آن میان نوجوانان و جوانان و میانسالان شده و بر اساس تحقیقات به دست آمده بر روی افراد معتاد به شیشه ۹۸٪از کسانی که در کلینیک و کمپ و بیمارستان‌ و با مراجعه به پزشک مصرف داروهای ضددرد و افسردگی و وسوسه و میل به مصرف و داروهای خواب آور
      و آرامبخش و داروهایی که با مصرف آنها بدن در طول ۴۸تا۷۲ تا ۹۶ ساعت کاملا سم‌زدایی کرده و دیگر هیچ ماده محرک یا مخدری در بدن آن فرد وجود ندارد و با استراحت در منزل شخصی خودشان یا اقوامشان یا یکی از دوستان یا آشنایانی که در شهرستان زندگی می‌کند(به دلیل ناشناس بودن در آن شهر و ندانستن پاتوق و محله مواد فروشان و دوری از دوستان و آشنایان و همکاران و میهمانان مصرف کننده به شهرستان جهت ترک سفر میکنند)اقدام به ترک می‌کنند دقیقا کمتر از ۲۴تا ۴۸ ساعت پس از ترخیص از کلینیک یا بیمارستان و خروج از منزل بلافاصله به سراغ ساقی شان یا به پاتوق ها و محله های مواد فروش می‌روند و بلافاصله مصرف می‌کنند.
      دلیلش چیست؟!
      بیماری اعتیاد بیماری است لاعلاج و مزمن و پیشرونده و هیچ راه درمانی تاکنون برای آن کشف نشده است.
      ببینید دوست عزیز من تمام این توضیحات رو دادم چون در کامنتتون گفته بودید؛دوست من ۲۶ ساله هستش و شیشه هم مصرف میکنه و هیچوقت ترک نمیکنه و …
      اون یه بیماره دوست عزیز و هرچه که شما بهش میگید!رو بهتر از شما میدونه و درک میکنه.اما نمیتونه از شیشه جداشه.اون همه چیزهایی رو که نداره و ضربه هایی که از کودکی خورده و تا قبل از اعتیادش با فکر کردن به اون حالش تا چندین روز خراب است و اصلا از اتاقش بیرون نمی‌آمد.اما از وقتی شروع به مصرف متامفتامین یاهمان شیشه کرده با دغدغه های فکری و عذاب های روحی اش کنار آمده و همین شیشه به او قدرت جنگیدن با آن فکر و خیال های گذشته اش را می‌دهد و اکثر مواقع آن را شکست میدهد و دیگر اورا آزرده خاطر نمی‌کند.
      پدر و مادرش به او متلک می اندازند:اصلا عین خیالش هم نیست و اصلا نمی‌شنود آن را، یا می‌شنود و جمله یا بحثی که از نظر و یا سلیقه و اخلاق و رفتار او تا مدتی قبل وقتی آن را میشنید طوری نعره میزد و یا جیغ(او دختر است پس بنابراین جیغ می‌کشیده و یا قهر میکرده و یکی دو روز از اتاقش بیرون نمی آمد) خلاصه انگیزه زندگی اش را مصرف شیشه به او میدهد،اگر یک روز مصرف نکند قطع به یقیتپن دست به خودکشی می‌زند و یا در حالت افسردگی عمیقی فرو می‌رود که به این راحتی ها از خودش بیرون نمی آید و هربار که قطع مصرف می‌کند یک بخشی از بیماری افسردگی اش عود می‌کند و تا به جایی می‌رسد که طوری به سر او می‌آید که همه میگویند: رد داده است و حتی ۱کلمه با کسی صحبت نمی‌کند و دائما در خودش است و به گوشه ای خیره شده است.قطع ناگهانی متامفتامین برای مغز و اعصاب خیلی خطرناک است(درکل دوران مصرف مثلا۱۰مرتبه در طول ۲۰تا۳۰تا۴۰تا۵۰سال،بلامانع هم نیست و آن ۱۰مرتبه هم عوارض خودشو به جای میگذاره.)
      ☆*☆♧♡:؛:
      ببین دوست عزیز یه توصیه و راهکاری مناسب برای این مشکل و لطفا به خانوادش هم بگید.
      لطف کنید همین کامنت رو بذارید جلو دست پدر و مادر و خواهر و برادراش تا اونا توجیه بشن،
      بیفته دست کمپ تا علنا اونو نکشن و یه مروه تحویل خونوادش ندن دست بردار نیستن.همشم واسه پول.
      پول بیشتر.یه دوره دو دوره سه دوره چهار دوره پنج دوره شش دوره هفت دوره هشت دوره.
      هر دوره ۲۱ روز تا ۱ماه هستش.
      اونجا محیطش از زندونم بدتره یه دانشگاهه و میره و با ۲،۳جور مواد دیگه آشنا میشه از بس از لذت های مواد های دیگه صحبت میکنن بچه ها اینم توجهش جلب میشه و مغزش میره و میگه بزار برم بیرون کراک و هروئین و یا تست(تزریق شیشه داخل رگ میگن یه حال دیگس و هرکی که تزریق نکرده باشه!هیچ لذتی از مواد مخدر نبرده و شما که می‌کشید چطور بهتون حال میده و چطور اسم خودتونو عملی گذاشتید وقتی که تا الان تزریق نکردید؟!
      بابا شما دل و جرات تزریق کردنو ندارید و …
      اون اوایل میگه باشه من اصلا نه دل و جرات دارم نه عملیم نه لذت بیشتری میخوام که از مواد مخدر ببرم.!
      اما بعد از مدتی که مصرفش بالا میره و پولشو نداره میبینه اگر تزریق کنه با ۱/۱۰حجم@مواد مصرفیش آنقدر بالا میره و میمونه که دیگه از خدا میخواد فقط زنده بمونه که بتونه تزریق کنه و لاشی میشه و به هیچی رحم نمیکنه از پدر و‌مادر و برادر وخواهر ودایی و عمو و عمه و خاله. و بچه هاشون گرفته تا دوستا و آشناها و اقوام دور و بچه محلا و…
      همه رو تلکه میکنه تا بتونه پول جنس و سرنگ و …شو جور کنه.
      خلاصه تا دیر نشده بهشون بگید اونو تحت فشار نذارید.
      ببینید روزانه چقدر هزینه مصرفش هست و جمعا با سیگار و وسائل دیگه ای که نیاز داره در طول ۲۴ ساعت چقد. هزینه مصرفش هست؟!
      از در رفاقت و دوستی و با مهربانی و متانت و منطق جلو بروید و از ا بخواهید که در منزل و در اتاق خودش مصرف کند و تحت هیچ شرایطی کسی را همراه خودش به منزل نیاورد منظورم دوستان هم مصرفش است و به عنوان مثال می‌گوید روزی ۲۵۰هزار تومان هزینه جنس مصرفی و یک عدد پایپ ۲۰-۳۰ هزار تومان و یه بسته سیگار وینستون هم ۳۰-تا ۷۰هزار تومان و ۱۰۰ هزار تمن هم واسه تنقلاتش بگذارید جمعا میشه ۴۱۰ تا ۴۵۰ هزار تومان در روز نقد به حسابش میریزید و اگر ممکنه جنس مصرفی ۱۰روزش رو واسش بگیرید که خدایی نکرده موقع خرید جنس پلیس اونو دستگیر نکنه(البته اون الان دیگه از هفت دولت آزاده چون من واسش سند گذاشتم و جدا از باقی قضایا الان بچه هایی که واسم کار میکنن میدونن که اون کیه و شما کی هستید از طریق جیمیلتون دوست عزیز.
      به خونوادش بگید اونو اگر ۵سالم داخل هرکمپی نگه دارید بعد از ۵سال که بیاد بیرون خداشاهده که هنوز لباساشو عوض نکرده اول میره پی جور کردن جنس و یه جایی پیدا میکنه و میشینه واسه خودش اول خوب های میکنه خودشو بعد میره خونه و لباساشو عوض میکنه.اگر میخواهید میتونید بپرسید که تو انجمن NAچطور بیست و سه سال ۲۳سال پاکی رو خراب کرده طرف؟!.بیست و سه سال خودش یه عمره برادر!و بعد از ۲۳ سال دوباره برگشته سمت مصرف مواد مصرفیش.اول جشن تولد ۲۳سال پاکیشو گرفته و به ۱۰۰ نفر نهار که از رستوران آورده واسه بچه های کمپ داده با نوشابه و سالاد و ماست و ۳نوع میوه و شیرینی و آب پرتغال و یک کیک ۳طبقه آورده که فکر کنم ۴۰تا ۵۰ کیلو وزنش بوده و واسه هر نفر یه تیکه نیم کیلویی بریده و واسش گذاشته تو بشقاب یک بار مصرفبا چنگال و ۰اقو یکبار مصرف(دونه به دونه اسم میارم میخوام قشنگ جابندازم واست که بدونی چقدر نظم و انضباط داشته و قدم به قدم برنامه ریزی داشته و اومده و جشن ۲۳ سال پاکیش رو هم گرفته بعد رفته مصرف کرده.
      پس پاکی و ترک و همش مزخرفه و هرکی که معتاد میشه تازمان مرگ باهاشه و نمیتونه ترکش کنه.تعطیلش چرا میتونه تعطیلش کنه اما ترک و درمان قطعی بیماری اعتیاد؛نه ابدا هرگز.
      پس اجازه بدید که‌مصرفش رو بکنه و اذیتش هم نکنید.
      خدانگهدار

  • م اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۶

    هایزنبرگ داری چکار میکنی؟

    • محمد جواد خرداد ۴, ۱۳۹۷

      عع بریکینگ بد میبینی

    • شایان شهریور ۱۷, ۱۴۰۲

      وای مردم از خنده ذاتا داشتم به توهم این میخندیدم میخوندم داشت مثلا راهنمایی میکرد یهو توهم زده دنبالشن میگه از جیمیلمون هم منو هم اونو میدونن کیا هستیم چیکار میکنیم خلاصه با همین خنده اومدم کامنت تورو دیدم جر خوردم 🤣هایزنبرگ

  • رضا اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۶

    واقعا آدم باید خیلی شیرین عقل باشه که بخواد خودشو با این آشغالا شاد بکنه….
    دوست…دوست ناباب…خیلی بترسید ازش و فاصله بگیرید..
    شوخی شوخی شرو میشه ولی راه برگشتی نداره..

    • امیر مرداد ۲۲, ۱۳۹۷

      سلام
      تو رو بخدا قسمتون میدم حتی برای یکبار هم امتحان نکنید
      هرکس بشما حتی بهترین افراد و دوستان در زندگیتان مصرف این ماده را سفارش و یا تعارف کرد مطمئن باشید و بی شک که دشمن شماس

    • Pesare atash شهریور ۱۱, ۱۳۹۷

      دوست ناباب وسیله هست.اینها همه بهانه و توجیه برای اشتباهاتمون هست. انسان دارای قدرت تصمیم و تشخیص هست و مهم تر اراده و شعور داره.همه میدونن ک اب جوش داغه و اسیب زننده هست.و همیشه مراقب هستیم.اگه دوست نابات باعث این مسایل میشه پس اونهایی هم ک ب مذارج عالی رسیدند دوستهای باب و خوبی داشتند ک الان بزرگترین دکتر و پرفسور و نوابغ دنیا شدند.همیشه از قدیم گفتند خودم کردم ک لعنت بر خودم باد.

      • Amirhossein آبان ۱۱, ۱۳۹۷

        نه بازم خیلی تأثیر داره دوست به قول شاعر گفتنی کمالذهمنشین در من اثر کرد وقتی طرف دوستاش خراب باشن بالاخره یه جا وسوسه میشه میمه ببینم چیه اینا این همه میزنن حال مبکننن

      • مرکز ترک اعتیاد زندگی دوباره اسفند ۲۰, ۱۳۹۹

        زنگ بزن

    • ابلیس مهر ۲, ۱۳۹۹

      جان بچه ات برو بچه مدرسایی رو اگاه کن نسل ما مگ اگرمعجزه شه دیگ بتونن ادم شن ماها سوختیم

  • نیما فروردین ۱۷, ۱۳۹۷

    شیشه آبی؟ من که تا حالا ندیدم البته جز اینکه هایزنبرگ.وارد کار شده باشه

    • فرهاد اسفند ۱۲, ۱۳۹۸

      فقط برای جلب توجه به هر رذالتی دست میزنید و بایه تیتر دروغ باعث فریب خواننده میشوید، تُف برشما.
      دوستان عزیز نیازی نیست که دنبال تعداد عوارض وحقایق درباره مصرف مواد (خصوصاً شیشه) بگردید.
      تنها یک مورد برای دور بودن و دورتر شدن از این زیبای خفته که اشتباهاً باعنوان غول معرفی میشه (( که این نامگذاری اشتباه ، بزرگترین دلیل مصرف برای بار اوّل میباشد و شخص باماده‌ای ظریف ، شفاف و فریبنده مواجه میشه و احساس میکنه که شاید دیگران اشتباه میکنند، وامکان نداره که این زیبای دل فریب بتونه حتی یه بچه غول باشه چه برسه به یک غول بی‌شاخ و دُم )) و اون عارضه یا بهتره بگم حقیقت ، این هستش که وقتی جلوی آینه به خودت نگاه میکنی ، و یا وقتی مثل من به پسرت ( به بزرگترین دلیل زنده بودنت ، به بزرگترین و زیباترین نشانه از عظمت و قدرت خالق هستی که همانا فرزندت باشه ) نگاه میکنی . ، میبینی که ۶ ساله شده و آه از نهادت بلند میشه.
      چرا ؟؟
      چونکه تو ( خودم ) بهترین روزای کودکی و شیرین زبونی کردنش رو از دست دادی.
      چرا ؟؟
      چونکه مشغول تهیه مواد بودی و یا درحال مصرف کردنش بودی.
      اون روزهای زیبا رو ازدست دادی
      چونکه ، صبح خمار بودی و حوصله نداشتی
      شب نشئه بودی و فقط جسمت اونجا بوده ، چونکه الان اصلاً چیزی یادت نمیاد با اینکه فیلمهایی میبینی که درکنارش بودی ولی یادت نمیاد.
      چونکه فقط جسمت اونجا بوده.
      به حقایق در باب این شیطان که زیبایی ظاهری داره و اصلاً هیچ شباهتی به غول سیاه و… نداره، رسیدی یا بازم بگم.

      آرزوی سلامتی و شادابی و سرزندگی دارم برای تمامی فرزندان و نوجوانان این سرزمین.
      البته با یک دوز از دوپامین طبیعی که بدن در هنگام انجام تفریحات مهیج و سالم ترشح میکنه و همزمان سطح آدرنالین در خون بالا میره و باعث شادی، نشاط و هیجان میشه،
      که البته اینها نیاز طبیعی انسان ، خصوصاً نوجوان وجوانان است ولی متاسفانه با وجود نظام حاکم دسترسی به تفریحات مهیج و تخلیه انرژی برای اکثریت قشر جوان سرزمینم ، بسیار دور از ذهن است.
      ومتاسفانه افزایش دوپامین به صورت مصنوعی بسیار راحت ، سریع ، نزدیک ، ارزان و بدبختانه خیلی خیلی راحت.

      • مهدی شهریور ۲۲, ۱۳۹۹

        سلام و عرض ادب
        کاملا صحیح و منطقی فرمودین
        درود بر شما عزیز

  • Amir مرداد ۲۵, ۱۳۹۷

    با سلام خدمت هموطنان عزیزم تجربه ی شیشه خیلی خیلی دارم اما خوشبختانه خانواده ی فوق دست بالایی هستیم و از ترس اینکه ترد نشم امتیازاتم و از دست ندم با فاصله زیاد از هم مصرف کردم ب واقع بدی از شیشه ندیدم نمیدونم از چی حرف میزنید چون چند وقتیه مواد اسیدی استفاده میکنم اما همین اسید هم با فاصله های طولانی از جمله بونسای تیتاخ ال اس دی و بخاطر این میگم شیشه نوه ی این روانگردان های اسیدی نمیشه شیشه نسبت به اینجور مخدرها بچه بازیه به نظرم مسخره میاد بونسای یا تیتاخ دست هر. کسی نیست ال اس دی که کلا خیلی محدود و کمه خیلی خیلی کم توهم های وحشتناک احساس مرگ در بار اول مصرف هر نوع اسید شنیدن صداهای عجیب افکار عجیب دیدن چیزای عجیب حالتی ک نمیتونی صحبت کنی خودت و نمیشناسی ترس های مرگ اور اضطراب دلشوره خفگی خشکی دهن سبک وزنی تا حد پر گرسنگی شدید و لال شدن موقت رویاپردازی های ناخوشایند و گاه خوش ایند اما اما اما وقتی که رو اسید هر نوعش شما به خودتون میاین ی دید خیلی زیبا ب اطرافیان جهان ی ارامش خاص و خندیدن به توهمایی که زدی و که چقدر من خنگ و دیوونه ام واقعا اینا توهم بوده؟و احساس مهربانی بیش از حد و اینکه غیر قابل توصیف به توهماتی که در اثر مصرف میزنی فکر میکنی و برات جالبه من شخص خودم توهم زدم رو اسید بونسای ک مهمون اومده خونمون مهمونی تموم شده همه رفتن ب خودم اومدم دیدم هیچکس خونه نبوده از روز قبل من کل اون ۳۰ دقیقه رو فقط رو مبل بودم اینم بگم ۳۰ دقیقست ولی ۳۰۰ سال طول میکشه ک تموم شه اون ۳۰ دقیقه اینقدر تو عذاب سپری میکنه ادم اما ب خودت میای خیلی خیلی فوق العادست این مال بچه اسید بود گفتم اصل اسید تمام اینا ۱۰۰ برابر وحشتناک تره و ۲ روز طول میکشه ب حالت عادی برگردی همه ی دنیا رو کارتونی میبی موج میاد درختا زنده میشن نفس میکشن کارتون میبینید همه چیز و ال اس دی دنیاش فرق داره با بونسای و تیتاخ من ۲ بار مصرف کردم ۲ بار خوردم همون بونسای ۱۰۰۰۰ برابر قوی تر و دردناک تر اما واقعا ددنیای اسیدی ی دنیای زیباست زندگی بدون اسید و بچه اسید بی معنیه ولی تا کی تا کجا؟تا جایی ک از خود بیخود بشید؟تمام مخدرهای دنیا رو به ۱ شام خوردن سر سفره ی پدرم نمیدم تمام دنیا رو ن مخدر هستی خداوند و به با خانوادم گذروندن نمیدم میدادم دیگه نمیدم ۷۹ روزه هیچ گونه دود مخدر مشروب سیگار مصرف نکردم. و هیچوقت نمیکنم مخفیانه جلسات و میرم هم روانشناسی چون مغزم قسمتی ازش از بین رفته یچ چیز جدیدی یاد نمیگیرم?کند ذهن شدم اما خدا دوستم داره داره بر میگرده زود متوجه شدم نمیخوام این زندگیه بی درد و از دست بدم اانواع مخدر و زدم از مرفین هشیش تریاک هرویین و هر چی که فکر کنیدبه خداییه خدا قسم هیچی حالت عادیم نشد البته من هنوزم کامل خوب نشدم مغزم روش داره کار میشه خوب شدم اما حدودا ن کامل ۱۰۰ نفر ۵ نفر برمیگرده من جز اون ۵ نفر بودم که برمیگرده ولی طی زمان بسیار زیاد خیلی کار رو مغزم باید بشه که یادگیریم برگرده افسردگیم خوب بشه کابوس دیدنم و وحشت های زمان استفاده توهم نمیزنم از کارام نفرت دارم و میترسم خواهشا اطلاع رسانی کنید به خانواده ها قشر جوان و نوجوان که استفاده نکنن هیچگونه مخدر و الکلی رو دوستم و مشروب کور کرد دوستم و اسید دیوونه کرد تو سفر ۲ روزه موند سفرش ابدی شد تو همون حالت موند اطلاع رسانی بشه لطفا در مورد اسید

    • سجی شهریور ۵, ۱۳۹۷

      من درکت میکنم کاملا منم هرموادی رو امتحان کرده بودم هر راهی رو رفته بودم ولی الان به ۱۴ ماه پاکیه خودم افتخار میکنم از انجمن ان ای کمک بگیر کار سازه موفق باشی

    • علیرضا آبان ۲۱, ۱۳۹۷

      داداش الان رو فازی ؟ تو رو ناموست خودتم فهمیدی تو این پنجاه شصت خط چی نوشتی ، الله اکبر از این جنس های افلاطونی و بمبی

    • محمد آبان ۲۷, ۱۳۹۷

      سلام توکه اینهمه ازجلزوولزسینه ات نوشتی وگفتی ایاتمایل داری یابرات مقدوره به همدردت کمک کنی اینجورم که ازحرفات پیداست ازلحاظ مالی بی نیازی لطفا اگه طلبه بودی من متاهلم شدیداازکاری که میکنم تنفردارم چون باهربارمصرف میدونم که دارم به زن وبچم خیانت میکنم قول میدم محضری یاهرمدل که بخوای بعدازبهبودی تمام هزینه هایی که نسبت به من انجام دادی مادی ومعنوی تلاش میکنم جبران کنم اگرواقعا کمکی ازدستت برمیاد به هم دردت کمک کن وخوشحالم که پاک وپاکیزه شدی

    • مهدی بهمن ۲۸, ۱۳۹۸

      داداش شماره ی کاسبتو میدی ممنونتم

  • ض آبان ۹, ۱۳۹۷

    سلام لطفا سوالمو جواب بدید من یه همکار دارم که شیشه مصرف میکنه البته ن این ک بشینه بقل دست من و بکشه اما محیط جوریه ک هوا جریان داره و میترسم ازین طریق من هم اعتیاد پیدا کنم ایا همچین چیزی ممکنه لطفا جواب بدید من خیلی نگرانم

    • علیرضا آبان ۲۱, ۱۳۹۷

      نه داداش هیچ اسیبی برای اطرافیان نداره ، نگران نباش من نزدیک به هشت سال شب و روز تو خونه ی هفتاد متری یه کله بدون وقفه مصرف میکردم در صورتی که چهار نفر از اعضای خانواده هم منو تحمل میکرد ، ولی خدا رو شکر اسیبی به اونها نرسید و خودمم تا الان نزدیک به هجده ماه هستش گذاشتمش کنار

    • مهران دی ۲۷, ۱۳۹۷

      آره خیلی خطرناکه افسردگی و پوچی بیخوابی و فرار از اجتماع و گوشه نشینی و داغون شدن چهره به مرور زمان

    • hajsaeed Esmaeili خرداد ۱۲, ۱۳۹۸

      سلام.اول افرین برتو که این سوال را پرسیدی .نه اسیدها.امفیتامین یامتافتامین و..گروه اسیدها حتی درفضای ماشین کشیده بشه کوچیکتر که از فضای داخل پرایدوانت نداریم که من بالای یکسال میکشیدم وهمکارم پیشم نشسته بودوچون بدش ازدود میومد اکثرمواقع فوت میکردم دود را توصورتش.هیچ گونه اعتیادی نداره چون اسیده وفردمصرف کننده هم با کشیدن ان دردهان وبیرون دادنش وارد جزییات نمیشم وپایین ندادنش به هیچ عنوان همان کادود کردنش ودود به پرزهای زبان میرسد همان اسید برمغزتاًثیزمیگذارد حتی برا فردیکه اعتیاد زیادی مثل من داشت یا دفعه اولی که کشیدم ودوستم بهم گفت این متاع هم تستش منفیه راست میگفت چون اونسال کیت شیشه نیومده بود واعتیاد نداره که خدا نیامرزدش بار اولش اعتیاد بهمراه داره وسه تا دودش من بار اول شدم وعملم داشتم خمارکه بودم سه تا دود اول جمعم میکرد اما هر روز از دیروز بیشترکشیدنم یکی دیگه از اعتیادهاشه وچرامن دفعه اول اعتیادم شروع شد چون من بعداز اولین بارمصرف شیشه سکس داشتم وهمین باعث شد که کلا ۳ماه نشد منی که بدنی پاک و بدنسازبودم دوران لوکسم کلا طول کشید وشما نگران نباش بخوریم نمیشی حتی اما این همه حرف زدم که اوبکنار حتی خودت هم از روی کنجکاوی وامتحان کردن.مثلامن خودم یاخیلی ها یکبار یا ده بار نه پشت سرهم با بافور تریاک کشیده بودم وخیلی هام کشیدن اما واقعا هرکس میگه شیشه با یکبار کشیدنش معتادنمیشی شک نکن یاخودش شیشه ای هست وتو این لجن گرفتاره ومیخاد گرفتارت کنه..ازهزاران شیشه ای که بیش ازیکسال است شیشه مصرف میکنن یامیکردن وچندین سال است پاک هستن بپرس ایا مصرف یکبارشیشه اعتیاد اوراست یا توی کتابها واینترنت ومراکز ترک اعتیاد این را جمله را واقعی نوشته اند.مصرف یکبار شیشه اعتیاد اوراست شاید فردی یبار کشیده ومیگه من فرداش تاسه ماه بعد نکشیدم وحتی یکسال بعد اما بلاخره اون به اسم خودشان فاز یا..توفکرومزه اش زیردندونشان مونده که یکسال بعد تویه پارتی دیده ودوباره زده اما اگه بار اول مصرف نکرده بود تواون مهمونی یکسال که هیچ پنج سال بعدشم مصرف نمیکرد

    • سلام اولین گامت برای جواب سوالت صداقت که گفتنش سخته چه برسه به عمل کردنش اول صداقت داشته باش که تو مطلبت پیدا نشد از صداقت اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۰

      اصلآ چیز غیر باور و نشیدنی نبود واسه کسانی که دارن با این متاع ( شیشه ) زندگیشون رو سپری میکنن جو سازی برای امسال من نکن دوست من با تیتر اول مطلب که گذاشتی جواب نمیده بنظرم دنبال چیزی باش که تو دنیا اولین نفر کشف کردی ، واسه دوستان مصرف کننده مطالبت فقط یه تجدید خاطره به حساب میاد ، نه اینکه درس عبرت بشه که چه فاجع ای براش پیش آمده کسی با خواندن این متاع ترک کردن معجزه هم اتفاق نخواهد افتاد .

  • مینا آبان ۲۳, ۱۳۹۷

    سلام ایا شیشه باعث اعتمادبه نفس وجلوگیری ازبروزعلائم ونشانه های کمبوداعتمادبه نفس خجالت زدگی وشرمساری میشه

    • محمد آبان ۲۸, ۱۳۹۷

      بله داداش .شیشه کلا کارش همینه که اعتماد به نفس بهت میده ..از یه ادم خجالتی گوشه گیر یه استاد دانشگاه میسازه که نصف ملت یه کشور نشستن پای سخنرانیش. اگه رئیس پلیس مواد مخدر ایران در حال کشیدن مچتو بگیره انقدر اعتماد به نفس داری که طرف به خودش شک میکنه که نکنه مواد واسه خودم باشه .. اینارو نگفتم که تا پیامو خوندی فوری بری دنبال ساقی محلتون..گفتم که صادقانه بهت بگم اگه دوتا خوبی کاذب چند دقیقه ای داره هزارتا بدی و کوف و زهر مار داره که یه عمر دست از سرت بر نمیداره . به خاطر چند دقیقه اعتماد به نفس که خیلی راحت میتونی با خوندن دوتا کتاب به دستش بیاری خودتو تبدیل میکنی به یه لکه ننگ خانواده که هیچ راه برگشتی هم توش نیست اون موقه دیگه کل موادهای دنیا هم جمع بشن و تو مصرف کنی نمیتونی حتی سر سوزن اعتماد به نفس دورانی رو داشته باشی که پاک پاک بودی که تو الان بهش میگی ادم خجالتی …. خدا کنه هیچ وقت نه تو نه هیچ جوان دیگه ای پاشو تو این باتلاق نزاره که نه تنها خودشو نابودمیکنه بلکه پدر و مادر وخانواده هم نابود میشن
      یا حق…..

    • امیر مرداد ۳۱, ۱۳۹۸

      بله، و حتی باعث اعتماد ب نفس کاذب میشه بطوریکه اطرافیانو ب شک میندازه

    • نیما تیر ۱۵, ۱۳۹۹

      نخیر گلم… شیشه بی حیایی میده نه اعتماد به نفس… و ضمنن بعد از مدتی که توش بیوفتی ، حال و جسم و روحت رو به روزی میندازه که اعتماد به نفس که هیچ ، روت نمیشه از جلو دوست و آشنات رد شی. همیشه گفتم ” شیشه پایان آدمیته ” . زندگیت حول ِ التِت میچرخه ، زمان پوچ میشه ، و مغز از ارزش هاش خالی میشه. بترسید جوونایی که تا حالا نکردن ، کارایی رو میکنه شیشه باز ، که اگه سالم بود و میدید کس دیگه اون کار رو میکنه ، حتمن میرفت میزد لهش میکرد ! اگه دو زار معرفت و مرام و جیگر تو وجودش باشه . گرچه الان دیگه ازین بخارا نیست تو کسی

      نکنید ، ولی اگه کردید هم گنده ش نکنید واسه خودتون ، هیچی نیست ترکش. من چهار ماهه تا تهش رفتم ، ۲۰ کیلو کم کردم ، ولی سه سال پیش به یاری حق تو یه تصمیم کوبیدمش زمین.

      بازم اگه مصرف کردی حتمن بینش فاصله بنداز چند روز ، شیشه مثل تریاک نیست که صب به صب پاشی بشینی پای بساطت. به بدنت فرصت جبران تخریبش رو بده. و تو فکر ترکش باش . اونم هیچی نیست ، نترس. فوقش میخوای دو شب زیادی بخوابی … بعدشم اشتهات باز میشه سر حال نیشی ، ولی گول سرحالیتو نخوری بگی پس چیزی نیست بازم بزنیم ! اول تو مغزت ببند پرونده ش رو . nimatv

    • علی فروردین ۲, ۱۴۰۲

      سلام اوایلش اره ولی یه مدت که میگذره تموم اینا تو وجودت بصورت کامل از بین میره

  • یونس آذر ۱۲, ۱۳۹۷

    از چه اسیدی استفاده میکنن

  • الهه بهمن ۱۶, ۱۳۹۷

    ممنونم از مطالب خوب و آموزنده ای که در این سایت گذاشتید همین طور برای آشنایی بیشتر با چالش های زندگی معتادان و نحوه ی برخورد با آنها توصیه می کنم به سایت یار سوم دکتر نوذری که شامل مقالات و ویس هایی است هم سری بزنید.
    yaresevom.com

  • tarane بهمن ۲۲, ۱۳۹۷

    توی داروهای طب سنتی و اسلامی که از یه کلینیک معروف گرفته بودم شیشه بود و پدرمو دراورد از اون موقع حالم از طب سنتی بهم میخوره

  • گرگ باران دیده بهمن ۲۵, ۱۳۹۷

    هموطنان عزیز و گرامی!مخدرشیشه یا آیس یعنی امضای موافقتنامه مرگ زیرا اوایلش شادی و نشاط و اعتماد به نفس کاذب برات به ارمغان میاره و زنگ خطرش از موقعی شروع میشود که هوس کشیدنش از خماریش بیشتر است ودر نهایت اگر متهل هستی بدبینی شدید به همسرت و دوردستانت خلاصه از بیخوابی و بی اشتها واظطراب وغیره نگفتم مهم اینجاست که واقعا اگر زن بچه هات برات مهم هستند و دوستشان داری باید هرچه زودترو زودتر دست به عمل شوی به هر جوری که شده برو علاج و امضای مرگت را پس بگیر از این میکروب کثیف خاموش باید اراده فولادی داشته باشی چون خیلی ها به امید اینکه میرم امروز فردا میکنند و زندگی و زن بچه خود را بسوی هلاکت میبرند،ولی یادت باشه که اگر به توفیق خدا لباس پاک بر تن کردی عبرت بگیر و دیگه اون لباس کهنه را از دوستانت(دشمن جان دین زندگی) پس نگیری.تولدی دوباره و تولدت مبارک

  • مانی اسفند ۱۹, ۱۳۹۷

    ایول چه باحال،کسی سراغ نداره بریم بخریم؟

    • saeed فروردین ۴, ۱۳۹۹

      میدونی زندگیت باهاش عوض میشه. بخدا دیدم خیلی ها معتادش شدن خود‌شون از کشیدنش خوششون نمیاد ولی با خودشون لج کردن اصلا وقتی کامل نمیدونی چیه سراغش نرو من خودم کشیدم
      زمان سریع میگذره اصلا نمیفهمی زندگی چیه تلاش برای ترکش هم تنهایی نمیشه مثل خودم. ولی بد تر کمپ هم ببرن برای ترک بیایی بد تر هروئین و…. هم اضافه میشه

  • ززززز اسفند ۲۵, ۱۳۹۷

    لاغر میکنه پس از چاقی خسته شدم میخوام شیشه بکشم تا اشتهام کور ‌‌شه

  • Aaa فروردین ۲۳, ۱۳۹۸

    سلام من خودم ۶ساله از قرص شروع شد تا شربت و تریاک الان یک هفته شیشه می کشم تو یک هفته کل آن ۶ سال نشد داره ابروحم میره دو روزه نکشیدم می خوام نکشم خماری جسمی نداره ولی انگار با مشت به سرو صورتم می زنه منو بکش یک بار هم مصرف نکنید

    • علی خرداد ۱۱, ۱۳۹۸

      شیشه محرک است نه مخدر دوستان. درمانی کامل ن متفاوت با کراک هروئین تریاک و شیره ترامادول و. ..دارد درمان ماتریکس هست و برخی از انواع دیگر دارویی نسل جدید و ۴ ضد افسردگی یعنی با تجویز پزشک متخصص درمانگر اعتیاد فقط و فقط در کلنیک های ترک اعتیاد. درمان روان شناختی و تغییر الگوی زندگی فقط.
      نه کنگره ۶۰ و عطاری و ماهواره و اینا. NA هم ۲ در صد نتیجه داده است و هر کسی طاقت بیار ان ای نیست. پرهیز مداری سخته. پس با خیال راحت به پزشکان متخصص در زمینه اعتیاد مراجعه کنید
      کمپ و اینا بی فایده است.

  • علی خرداد ۱۱, ۱۳۹۸

    فقط مراجعه به پزشک

    • saeed فروردین ۴, ۱۳۹۹

      یا دارو روانی یا امین آباد درد بی درمون هست درمونش فقط یه دوسته که اونم ترک کنه با هم جایگزین هم نداره. جز کوکایین ک پولش هیچ از شیشه بد تره

  • rasoolfeyzi خرداد ۱۸, ۱۳۹۸

    سلام دوست عزیز خوبی . من رسول یه معتاد . ساکن قم ولی اصالتن تبریزی هستم .متاهلم دوتا دختر ۴ساله و ۱۱ ساله دارم ۱۵ساله درگیر موادم فقطم تریاک و شیره کشیدم خیلی گرفتار ش شدم .جوری که از کار و زندگی افتادم جوری که برای گذرون زندگیم قرض گرفتم بدهکار شدم الانم بخدا دوستدارم ترک کنم بذارم کنار راحت بشم به زندگیم برسم . النم برای اینکه ترک کنم و از درد خماری شیره تریاک و فرار از خماریش چند روز رو اوردم به شیشه تا جایگذین کنم و بذارمش کنار کلن تا راحت بشم ولی بدهکاری به این و اون واقعن آزارم میده هی پیگیرن پولشونو میخوان منم از داره دنیا یه پراید ۷۵ لگن دارم ک۶ وسیله زیرپامه باهاش کار میکنم کارم کابینت سازی و دکوراسیون داخلی بخدا مخم تووارم عایه از خودم تعریف نمیکنم اینا گفته همه اطرافیانه مشتریای قدیمه ولی کارمون خوابیده روححساب گرونی جنس مشتری نیست کار نیست منم نتونستم پول بدهکارامو پرداخت کنم اونام هی پیگیرن پولشونو بگیرن .موندم چکار کنم .میخواستم ماشینو بدم بره تا بدهیارو صاف کنن ولی بازم دیدم بدمش بره اینم از دست بدم ازکارو زندگی بیفتم نتونم به کارام برسم عصای دستمه مبلغی هم نمیشه نهایت ۷تومن بشه . سرتو درد نیارم رفیق من گرفتارم ومیخوام خلاص بشم ازت خواهش دارم اگه توانشو داری اگه حرفامو باور کردی یا میفهمی دردمو دستمو بگیری واقعن ابروم داره میره کسی و ندارم همرو از خودم روندم اعتبار کاریم اعتبار دوستیم همرو از دست دادم تو خودت تجربه اعتیادو داشتی نمیدونم تجربه نداری هم داشتی یا نه تجربه فقرو داشتی یانه .ولی من چند ماهه دارم لمسش میکنم واقعن برا خرج و گذران زندگیم موندم .شرمنده زنو بچمم نمیرسونم حتی خانوادمم رونده شدم نه برادری نه خواهری کسی و نذاشتم بمونه که کمکم کنن دستمو بگیرن همشون ولم کردن منم غورم اجازه نمیده برم التماسشون کنم . خرج زنو بچمو مادر زنم میده خوردو خوراکشونو میده منم تا اونجا که از دستم میاد میرم سرکار هرچی در میارم خرج زندگی میکنم ولی نمیرسه . خودت یه همدردی فکرکنم حرفامو میفهمی حس و حال منو درک میکنی ولی خوب چون دست وبالت باز بوده حس نداری و نمیدونم دیدی یا نه نمیدونم زنو بچه داری یا نه شرمنده زنو بچه شدی یا نه . ازت خواشی دارم اگه امکانش هست اگه توانشو داری دستم و بگیری تا من ترک کنم بدهی این چندنفرو بدم بچسبم به زندگیم بخدا خودمم خسته شدم دستم به هیچ جا بند نیست از همه جا مونده و رونده شدم امشبم خوابم نبرده بود اومدم اینجا داشتم مضرات شیشه رو میخوندم چون تحربه کشیدنشو واقعن نداشتم نمیدونستم چیه الانم دویار بیشتر نکشیدم .تا جواب شمارو دیدم که توضیح دادی دمتم گرم کامل و مفید بود . همر خوب گفته بودی خیلی بدردم خورد دمتم گرم . داداش این شمارمه ۰۹۳۸۷۸۲۵۹۶۰ دداش اگه دستت میاد کمکم کن بخدا جبران میکنم هرکاری ازدستم بر بیاد برات انجام میدم عقط پاک بشم کار میکنم همه چیزیرکه کمکم کردی پست میدم خودت میدونی یه معتاد وقتی پاک میشه واقعن ادم درستی میشه نمیذاره چیزی بمونه بهکسی بدهکار نمیمونه بخدا من تجربه پاکی و دارم همین ماشینم به لطف پاکی قببلیم دارم بدهیامو دادم همرو ولی نمیدونم چرا خودمو گرفتار کردم .البته میدونم خودم چون قدم کار نکردم خسارت گذشتم داغونم کرد نتونستم کنار بیام همه چی داشتم خونه ماشین همه چی همرو رو حماقت بابت ضمنت از دست دادم اونم روحساب ضمانت باجاناق معتاد که الانم نمیدونم کجاست بدبختم کرد رفت . منم موندم تو بدبختی خودم خلاصه داداش دستم به دامنت کمکم کن جون هرکی که دوستداری و اگه برات مقدوره دستمو بگیر بخدادهمه گفته هام صادقانه بود . هین واقعیت ازت طلب کمک دارم چون همدردی دردمو میفهمی .کمکمککن بتونم جبران گذشته خرابمو بکنم زنو بچمو شاد کنم بخدا مستحق این عذاب نیستن گناه دارن من خودم میفهم چه خسارتی روحی و جسمی و روانی بهشون زدم ولی میخوام جبران کنم .کمکم کن بتونم خوشحالشون کنم پاک بشم یه کم از گذشته حگخرابمو براشون جبران کنم .پاو بشم منم سالم زندگی کنم . حتبی لازمه التماست میکنم چون درد منو میفهمی . عغرورمو زیر پاهام میذارم بخاطره پاکی بخاطره زنو بچم بخاطره زندگیشون منم دوسدارم مثل الان تو پاک بشم زندگی کنم شهد باشم بادل خوش زندگی کنم . دستمو بگیر داداش منتظره تماستم دمتم گرم . ایشاله خدا کمکت کنه
    اشاله سالهای سال پاک باشی خت اخره عمرت خوشحالم که اینجا پیداتون کردم خداهمیشه کمت کنه بای داداش بزم ازت خواهش میکنم متو دریاب چون دیگه کسی و ندارم فقط خدا و شما همدردا دمت گرم یا حق داداش فت

    • Saeid sam تیر ۹, ۱۳۹۸

      سلام داداش گلم..فقط خلاصه و یک کلمه..بدترین و مخربترین ماده ای که بتونیم مصرف کنیم همین شیشه اس..دوست عزیزم اگه ادامه بدی حتی تفریحی دقت کن حتی تفریحی .فاتحه خودت و زندگیتو بخون..برو کراک بکش برو هرویین تزریق کن برو کثیف ترین کارای دنیا رو انجام بده .ولی ّهیچوجه سمت شیشه نرو..تنها ماده ایه که عوارضش وخسارتایی که به مغز سیستم اعصاب مرکزی میزنه “غیر قابل ترمیمه” یعنی به هیج وجه ب حالت قبل برنخواهی گشت…!!!!!!!!!

      • saeed فروردین ۴, ۱۳۹۹

        درسته اونایی که ترک هم میکنن حتی تا ابد ۵۰% تخریب مغزی بدون برگشت دارن

    • saeed فروردین ۴, ۱۳۹۹

      خدا کمکت کنه تلگرام داشته باشی میتونم حداقل تلاش کنم ۱ نفر معتاد باعث تخریب خانواده تا همسایه هم میشه. درک میکنم تمام تلاشتو میکنی ک مرد زندگی باشه ولی شیشه آدمو از هر جناح محاصره میکنه

  • رسول خرداد ۱۸, ۱۳۹۸

    سلام دوستان .من رسول یه معتادم مصرفم شیره تریاکه چند ساله درگیرشم چند باری ترک کردم ولی لذت مواد دوباره وگدرگیرم کرد .البته فقط لدت مواد نبود سارتای قبلیم به زندگی و داشته هام باعث شد تحمل دردش فشار از دس دادن اموالم خونم ماشینم شعغلم همه اینا مسبب دوباره لعزشم شد . الانم قصد کردم ترک کنم دوباره پاک بشم زندگی سالمی بدا زنو بچه هام مداشته باشم

  • عفت شیشه بریان تیر ۲, ۱۳۹۸

    دوست عزیز در مورد این مطلبتون که نوشتین ۱۶مورد درباره شیشه که احتمالاً اطلاع ندارین،
    باید بگم اولا اصلا اینطور نیست و نه فقط من بلکه همه کاملاًمطلع بودن و آخرین نفر به تو گفتن،
    ثانیاً ۱۶ تا نیست و‌۱۷ تاست بعضی ها هم میگن۱۸تاست
    ثالثاً جدیدا کاشف به عمل اومده این ۱۶تا مورد که شما بیانش کردین، همش غلط و بی اساس و غیرواقع بوده،
    دوست عزیز یه کم تحقیق و تلاش بیشتری انجام ده و میزان مطالعه ات بیشتر کن،
    شرط میبندم تا تصمیم کبری بیشتر نخوندی…

  • سهیل مرداد ۵, ۱۳۹۸

    چه شیشه چه بقیه محرکا عوارضشون بستگی به این داره خود طرف چجور شخصیت و اخلاقی داشته باشه خب معلومه کسی که تا بهش میگی بالا چشت ابروئه میخواد دعوا کنه وقتی شیشه میکشه میتونه آدمم بکشه! ولی یکی که آروم و ساکته همچین کاری نمیکنه؛ من چون کنجکاو بودم مواد مختلفی رو تست کردم، بیخودترینش همین شیشه بود و اصلا خوشم نیومد، راستش واسه ۱۰ دقیقه حس خیلی خوبی داشتم ولی بعدش دیگه یه حس گیجی برام داشت که جالب نبود و بو و تلخی خیلی بدی داشت. عجیب ترین تاثیرش واسه من این بود که حدود ساعتای ۱۱ شب مصرف کردم و رفتم تو گوشیم و آهنگ گوش میدادم که یهو ساعتو نیگا کردم دیدم ساعت ۵.۵ صبحه در حالی که احساس میکردم فقط یه ربع از اون موقع گذشته!! در کل سعی کنین سمت خلاف نرین و و دیگه اگه طاقت نیاوردین میتونین یه مدت ماری جوانا مصرف کنین تا یه کم با این حال و هوا آشنا شین و بعدش میتونین برین سمت چیزایی مثل ال اس دی، مسکالین، ماشروم و dmt، چون اگه آشنا نباشین اینا به احتمال زیاد باعث ترس و وحشت غیر قابل کنترل میشن براتون و یه تجربه ی خیلی بد واستون به جا بذارن. خوش باشین:)

  • Unknow آذر ۲۴, ۱۳۹۸

    یکی از ویژگی های شیشه اینه که اولین مصرف یه لذت خیلی بالایی میده ک هیچ وقت نمیده بعد کلا اصلا هیچ نعشگی یا فازی نمیده.
    عوارض ها تو آدم ها متفاوت یکی لاغر نمیشه یکی توهم نمیزنه اصلا و برعکس پوست صورت آدم چرب میشه مردمک چشم گشاد میشه اولش گول میزنه آدمو واقعا اعتیاد پیدا نمیکنی ولی یهو شروع میشه ترک کردنش آسونه ولی بلایی سرتون میاد ک ۵۰% فقط بعد ترک ممکنه خوب بشین
    بیماری روانی هایی دچار میشی که فکرش هم ترسناکه
    اگ دوست دارید نصف شبا جن بیاد سراغتون البته توهمه بکشید تا پشیمون شید ولی راه برگشتن به حالت عادی خیلی سخته
    موقع ترک اگه خونه بدون مشاور و اینا میخواید این کارو کنید
    صب ها یه بی پریدن۲ و شب یه ریسپریدون ۱ بخورید تا دو ماه بعد ترک بعد قرص رو آروم آروم کم کنید اگه دیدید باز علائم بیماری روانی دارید دیگ باید روانشناس برید چون بد تر میشید

  • مغز متفکر دی ۶, ۱۳۹۸

    سلام هموطنان گرامی. مصرف شیشه دارم.حدود ۱ یا ۲ ساعته دارم دونه به دونه نظرات رو میخونم.الانم کم و بیشی رو فازم و چند حرف منطقی بزنم براتون واسه اطلاعاتتون اگه به دردتون بخوره.اونایی که نظرات ۵۰ خطی گزاشتن و گفتن ترک کردیم دروغ گفتن.همون لحظه رو فاز بودن اومدن ۵۰ خط قصه گفتن و اخرشم گفتن افتخار میکنیم ترک کردیم.من حدود ۵ ماهه تقریبا شدید مصرف دارم.یه ادم شدیدا کنجکاو درباره هرچیزی به چشمم بخوره هستم.نظرات رو ببینید کسایی که سالم هستن فوقش چند خط حرف زده باشن.درسته؟اونایی که ۵۰ خط نوشتن و همشم قصه بوده رو فاز بودن و راحت راحت گفتن ترک کردیم.ههههه.یکی از اصلی ترین علائم شیشه وراجی کردن طولانیه.هموطن تو اگه ترک کرده بودی مث اون هموطن گرامی چند خطی بیشتر وراجی نمیکردی.همشم که قصه تعریف کردن.
    ۵ ماهه دارم مصرف میکنم.ثانیه به ثانیه علائم خودمو چک میکنم.فقط طبق تجربه کارامو پیش میبرم.بعد ۵ ماه اومدم اینترنت ببینم درمورد شیشه چی تو اینترنت هست.تمام علائمی که گفته شده درست و واقعی هست.
    حتی اون علائمی که اون دوستمون گفت اگه میخواید شبا جن نیاد سراغتون شیشه نکشید رو من تجربه کردم.نمیدونم تجربشو داشت یا براش گفتن که نوشته بودش،ولی واقعی بود.بازم دارم میگم من دارم به زبون خودمونی وراجی میکنم چون گفتم کمی رو فاز همین شیشه ای هستم که مورد بحثه.خودتون که حرفامو دارید میخونید و اگه به دردتون نخورده،کم کمش وراجی الکی و قصه بافی مث دوستمون نبوده.این مواد معتادی نداره.واقعیته.ولی شدید ترین وسوسه رو داره.تو خونه نشستی انگار شیشه دست و پا دراورده و اومده دستتو گرفته و میگه پاشو بریم باهم حال کنیم.انگار صدات میکنه.
    شیشه یه موادیه که اگه خواب و غذا خوردنت هم کامل باشه مث همیشه،باز همون اسیب های جسمی رو داره.
    جزعیات نمیگم ولی تاثیراتی رو روده داره که نمیزاره مواد معدنی و هرچیزی در روده جذب بشه
    پس هرچقدر غذا بخوری بازم انگار هیچ نخوردی
    کسایی شیشه کشیدن میدونن باعث اسهال یا کم و بیشی ابکی شدن مدفوع و ببخشید گوز های بد بو مثل بوی دقیق اسید صنعتی میده میشه.اینا علائم همون تاثیرات شیشه رو روده هست.
    در یک صورت تظمینی میشه ترکش کرد.ن پزشک.ن کمپ.ن هیچ چرت و پرت دیگه ای.فقط اراده خود ادم.سختی داره.ولی قطعیه.
    فقط کافیه مدتی جلو وسوستو بگیری.
    مث مورفین ها و سایر مواد نیست که بدن درد و اینا داشته باشه.فوقش کمی بیحالی چیزای دیگه داشته باشه که از نظر من سخت تر از بدن درد مورفین نیست.شیشه چند ماهی واسه هر موردی که باشه بکشی بد نیست.ولی اگه نتونی جلو وسوستو بگیری حتی ۱ بار هم نکش.
    من ۵ ماهه میکشم شدید.ولی هی جلو وسوشو میگیرم.یه هفته هر روز کشیدم.هفته هم بوده هیچ نکشیدم.هفته هم بوده یکی ۲ بار.خلاصه بگم مقدار مصرفش و ترک کردنش دست خود ادمه.دوستان منم این همه وراجیمو اگه میخاستم براتون قصه بگم میتونستم.ولی هزاران سال قصه دارم و چندتاشو بگم و به دردتونم نمیخوره اخه.هرکس یجور حال میکنه با زندگیش.یکی با فاز مواد.یکی فاز عادی خودش.یکی الکلی.ووووو.ولی حقیقتا تو کشور ایران ادم عادی با چی شاد بشه؟با چی خوشحال بشه؟به امید چه عمرشو سپری کنه ناموسا؟
    ای هموطنی گفتی من بودن کنار مامان بابام رو با هیچ موادی عوض نمیکنم.چه مواد بزنی و چه نزنی هر کسی میتونه کنار مامان باباش باشه.تو قراره یا با زن و بچت یا مجرد زندگی کنی.عادی دلت به چی خوشه؟چی شادت میکنه؟اصلا واقعا یکی بهت بگه خوبی؟میگی خوبم؟
    مگه نباید ادم بتونه زندگی کنه و شاد باشه.مگه ۶۰ سال بیشتر زنده ای؟این ۶۰ سال مفیدش از ۱۵ تا حدود ۴۵ ساله.اگه شماها عادی و با فقر میگید خوشیم و داریم زندگی میکنیم پس بدونید دارید زنده میمونید نه زندگی میکنید.ای دوست عادی،۱۲۰ میلیون داری بدی یه پارس اشغال سوار بشی؟اصلا می ارزه به این قیمت ؟؟
    کم کمش داری ۴۰۰ میلیون بدی یه خونه اشغال که زنت حاظر نباشه توش زندگی کنه؟؟
    یه شغل کم کمش برجی ۵ میلیونی داری دلت تو شکمت باشه سر برج ۵ میلیون میاد تو کارتت؟؟؟
    این لازمه های پیش پا افتاده که تو کشورای دیگه هیچ مشکلی محسوب نمیشن.تو کشور ما شده ارزو
    نمیگم برید شیشه بکشید تا حالتون خوش بشه.
    ولی عادی هم بدون اینا زندگی کردن نیست.زنده بودن و نفس کشیدنه.ناموسا بد میگم؟
    اگه ۲۰ سال با مصرف مدوام شیشه بهم خوش بگزره و بعدش بمیرم بهتره از عادی بودن و بهم خوش نگزشتنه و ۶۰ سال تن لشمو تحمل کنم.ای هموطن عادی بودن فقط درصورتی بهتر از هر موادیه که دلت خوش باشه.ن به پدر و مادر.که دلت خوش باشه یه شغل داری.یه خونه داری.یه ماشین داری.زن و بچه داری.زندگی کردن یعنی اینجوری.خلاصه از نظر من عادی بودن شرایطش رو میخاد.مواد هم شرایطش رو.البته با حد و مرز که به سلیقه خودت تایین میکنی.خلاصه داداش تو توی.من من.و بقیه هم خودشون.هرکس یجوری حال میکنه.ولی قبول کنید تو ایران عادی و بدون زن و ماشین و شغل و خونه یعنی نفس کشیدن.بابا اروپا و امریکا دارن زندگی میکنن.تف تو زنده بودنم که لندکروز ۲ میلیاردی تو کشورای دیگه حکم پراید لگن ایران رو داره.ناموسا نرم ۵۰ سوت شیشه بخرم و بیام بشینم پاش؟؟؟
    خلاصه همطنی پاک و سالمی.یا نیا سراغ مواد.یا اومدی پاش نق نق نکن.دیگه خر هم میدونه مواد ضرر داره.اومدی پاش تو وسط راه جا نزن.مواد فاز عالی خودشو داره.من عاشقشم.رعایت کنید بیجنبه ها.هر روز و هر ساعت نکشید که به گوه خوردن بیفتید.کسایی که اینجا به زانو افتادن و بعضیاشون راست یا دروغ گفتن ترک کردیم،اگه به جای هر روز و هر ساعت کشیدن،هفته ۱ بار میکشیدن و بیشترش نمیکردن الان به جای اون حرفا تشویقتون میکردن که برید شیشه بکشید عالیه.
    یه خاطره کوچولو بگم.همین شیشه هم به ضررم بود و هم به دادم رسید.
    من و یه خانومی و دوستم.ساعت ۱۲ شب.تو ماشین.گشت پلیس گرفتمون.من و دوستم فاز شیشه توپ داشتیم.یه چند تا سوت هم داخل داشبورد بود.ماشین رو گشتن.شیشه هارو دیدن.شیشه ها اینجا ضرر بود.ولی با اعتماد به نفس و قدرت تکلم وحشتناکی که با فاز شیشه داشتیم چنان ۲ تا ستوان ۱ رو پیچوندیم و مخشون رو زدیم و با ۲۰۰ تومن رشوه تموم شد رفت و هیچ بنی بشری هم نفهمیدحتی خانومه اصلا ۱ کلام هم باهاش حرف نزدن.خخ.ایقد پیچوندیمشون..حبس شیشه و یه خانوم متاهل نمیدونم چقدره ولی کم کمش ۱۰ یا ۱۵ سال هست.خلاصه اگه شیشه تو سرم نبود،مث یه ادم بدبخت میزدم زیر گریه و التماس میکردم که سودی نداشت.والا.بگید شیشه بده.خخخ.
    تمومش کنم که هرکی این نظر رو بخونه فوشم میده.خخخ.خلاصه اولا نکشید نکشید نکشید نکشید
    اگه کشیدین.مردونه بکشید
    اونایی هم دنبال ترک هستن گفتم فقط اراده میخاد
    هیچوقت فکر ترکش رو ندارم.فقط کنترلش میکنم.
    با زندگیتون تو این کشور حال کنید.هرجوری که دوس دارید.چه طبیعی باشه و چ خلاف.امیدوارم وراجیام به دردتون بخوره.خدافظتون

  • مهدی بهمن ۲۸, ۱۳۹۸

    فقط میتونم بگم خاک بر سرت بااین اطلاعاتت و عکسات

  • Alippp اسفند ۲۲, ۱۳۹۸

    من خودم یک هفته ای بود میکشیدم ولی چند روز درمیون دیشب باز تا صبح زدم شیشه از امروز عصر گلود درد و قفسه سینم درد میکنه میترسم کرونا باشه لطفا راهنماییم کنید تنگی نفس ندارم

    • saeed فروردین ۴, ۱۳۹۹

      بیا تل تا توضیح بدم چرا اینجوری شدی البته باید شیوه و دوز مصرفت مشخص شه.

      • ناشناس اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹

        سلام دوست عزیز من قفسه سینم درد میکنه وقتی نسخ هستم تنگی نفس بدجور امانمو میبره و نفسمو تا ته نمیتونم بکشم اگه کسی میدونه راهنمایی کنه

        • امیر آبان ۳, ۱۳۹۹

          برار خمار شدی یکم متادون یا تریاک یا هروئین بکشی اوکی میشی

  • Sh فروردین ۲۸, ۱۳۹۹

    سلام به همگی من دختر ۱۹ ساله هستم که سه سال هستش شروع مصرف شیشه کردم ولی بعد از اولین بار استفاده به مدت دوسال فاصله دادم ولی الان چن مدته خیلی به طرز خیلی بدی پایپ حتی از دستم زمین نمیوفته توهمات خیلی خیلی خیلی بدی دارم و بعضی وقتا از ترس گریم میگیره حتی وقتی کسی درست کنارم باشه هوا روشن و مشکلی نباشه بازم میترسم میخوام ترک کنم ولی برای درمان خودم کسی پیشقدم نمیشه همه از جمله خانواده و دوستان میخوان من خود ب خود در عرض یه مدت کوتاه بدون اینکه عوارضی یا مشکلی پیش بیاد ترک کنم ولی اینطوری نمیشه من نمیتونم ازتون کمک میخوام اگ جایی برای درمان سراغ دارین که درمانش حتمی باشه برای همیشه بشه ترک کرد و هزینش زیاد نباشه لطفا راهنماییم کنید ممنون از همگی منتظر جوابتونم یاحق?

  • سلام داداش این آیدی تلگراممه به کمکت نیاز دارم Ali_gochi777 اردیبهشت ۲, ۱۳۹۹

    N

  • کمک کمک ........ خرداد ۴, ۱۳۹۹

    بسیار بسیار وحشتناک وحشتناک تر از اونی که تو ذهنت بیاد اگه بدونید چیه دعا میکنید که حتی نسیب دمنتون هم نشه
    قابل توصیف نیست حیف از روزایی که به پاش سوخت رفت

  • رهگذر خرداد ۴, ۱۳۹۹

    عالی عالی دوست عزیز ولی بهتبگم مواظب باشه فعلا روی خوش خط خالشو داره نشون میده اروم اروم نفستو میگیره یه جوری شیرین که جون دادن لذت داره واست دقیقا طرز فکر رفتار۹سال پیش خودم یادم افتاد همین جوری که گفتی پیش رفت ولی دو ساله امونمو بریده به قول خودت اراده میخواد ۷سال تفریحی زدم فقط کافیه یه مشگل سنگین یه دفعه بدون مقدمه بیاد تو زندگینت اونوقت هرروز میاد دستتو میگیره میبره حالتو خوب کنه اون موقع راه برگشت نداری چون تبادل نظره عرض میکنم خدمتت دوست عزیز تا تو تفریحی ازش فرار کن فرار کن اون روی سکه رو ندیدی منم یکی بودم مثل خودت چون داستانتو خوندم میخوام کمکت کنم تورو قران جدی بگیر الان هفته ای یه بار میکشی ولی ۶روز هفته تو فکر تدارک برنامه اون یه روز هفته ای اراده فولاد داشته باشی باز در برابرش بی اراده ای بعد از ۱۵ سال بوگس ورزش اسم رسم اینو میگم ادم بی خیال الافی نبودم که بی اراده باشم ترس اینکه الان یکی بویی ببره ازارم میده اگه خواستی ارادتو بسنجی همه چیو مهیا کن همون خانومو این دیوه ویرانگر شیشه با مکان بعدش بدون مصرف شیشه باهاش نزدیکی کن اون روز نکش اگه این کارو کردی تونستی پس ادامه بده

  • لعنت به شيشه خرداد ۸, ۱۳۹۹

    هه اون اعتماد به نفسی که باعث بدبختی خانوادت میشه چه به دردت میخوره.پدر من از موقعی که شیشه مصرف کرد به مادرم بدبین شد توهم زد که مادرم بهش خیانت میکنه.حاظرم جونمو بدم تا پدرم ترک کنه تا مامانمو خاهر و برادرم انقد عذاب نکشن.سه سااااله که یه روز خوش نداریم.وقتی خماره عصبی میشه و پرخاش میکنه وقتی هم که نشه است توهم میزنه و تهمت میزنه هرروز تهدید به کشتن میکنه.بخدا الان که دارم اینارو مینویسم دارم اشک میریزم .میترسم از روزی که مادرمو بکشه یا حتی منی که پشت مامانمو میگیرم هم بکشه.اینا رو گفتم که توروخدا تورو قران هیچوقت هیچوقت مصرف نکنید حتی یبار..به قران لذته اولش به ذلته آخرش نمی ارزه.نمیدونین تا چه حد شیشه رو زندگیمون تاثیر گذاشت منی که عاشقه پدرم بودم حالا ازش متنفر شدم.بخدا اگه بدونم الان من خودمو بکشم خواهر و برادرم راحت زندگی میکنن بدونه گریه و ترس زندگی میکنن و بابام ترک میکنه همین کارو بدونه درنگ انجام میدم اما میدونم که اگه آسمون به زمین بیاد زمین به آسمون بره پدر من دیگه ترک نمیکنه.آخه قبول نداره کهاینا توهمات ذهنشه قبول نداره که شیشه این بلا رو سرش آورده به هیچ عنوان قبول نداره فقط میگه شما خرابین…اما ما که میدونیم اینا همه اثرات شیشه ی.فقط نکشی التماس تون میکنم اطرافیانتون رو هم نزارید بکشن…

  • علیرضا خرداد ۱۳, ۱۳۹۹

    اینم پیشنهاد یه فردی ک شیشه کشیده و رو فازه . اونی ک میگه شیشه دست و پا درمیاره میاد میبرتت تا مصرف کنی واقعا راسته میگه .اینجام به جای این آقا داره حرف میزنه . اگر گرونی هست و مشکلات واسه همه هست یا از ایران برو یا اگه هستی باهاش خودتو وقف بده و خودتو بکش بالا یا تغیرش بده . شیشه ۲۰ سال سرخوشی نمیده شیشه یه ماه عشق و حال میده بقیه عمرت شادی رو ازت میگیره طوری ک حتی بهترین لحظات زندگیت حس پوچی بهت میده . چرا رو فاز این حرفارو میزنی یسری منتظر یه تلنگرن ک بیفتن اعماق چاه .اونی هم ک از اول پول داره مطمعن باش مثل فردی ک یه مدتی سختی کشیده و موفق شده به اندازه اون نمیتونه از زندگیش لذت ببره چون از اول تو عشقو حال بوده و واسش شده عادی پس تو تلاش کنی و موفق بشی مطمعن باش زندگی بیشتر بهت لذت بخش میشه نه خوشی الکی خوشی واقعی و تو این آپشنو داری ک ب پول برسی و کیف کنی ولی پولداره نداره چون پولداری زندگی عادیشه . خلاصه بچه ها به حرفاش گوش ندید چرت و پرت هیچی مثل سلامتی و ورزش و زندگی سالم نمیشه اگر میشد معتادین آرزوی یک زندگی ساده و سالم رو نداشتن

  • حمید تیر ۳, ۱۳۹۹

    سلام دوستان من الان۲ماه هست پاکم ولی امروز وسوسه شیشه اومده توسرم نمیدونم چیکارکنم لطفا کمک

  • امیر شهریور ۸, ۱۳۹۹

    سلام من حدود سه سال پیش گل کشیدم و به من گفتند اب شیشه بوده هنوز حالتهای زمانی ک کشیدم را دارم لطفا اگر کسی اطلاعی دارد من چکار کنم بگوید….

    • بند در بند اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۰

      سلام دادام
      سه سال پیش نبود اون مال همین سه ساعت پیش بود که هنوز تو فازش موندی خیال کردی سه سال پیش بوده

    • رضا فروردین ۱۷, ۱۴۰۱

      باسلام من ۲۲ ساله تریاک میکشم امشب واسه اولین بار شیشه کشیدم وای که چقدر حالم بده از خودم متنفر شدم دارم میمیرم سردرد عجیبی دارم احساس میکنم مو رگای سرم دارن میترکن دوستان هیچ وقت واسه یه بارم امتحانش نکنید خیلی بده به خودم قول دادم دیگه اینکارو نکنم این اولین و آخرین بارم بود

  • ابلیس مهر ۲, ۱۳۹۹

    اینا دیگ برا ما اب گذشته واسه افردا سالم شاید درس عبرت شه ک الته میگن تجربه کنیم یبار همین و کله پا شدن همانا دیگ کسی ک ۱۶نوعمواد مصرف میکنه مهم نیست براش این چیزا همه موعشم کم کم ۲سال مصرف کردم برید چندتا بچه مچه رو اگاه کنید ثواب کردین

  • بیتا مهر ۱۷, ۱۳۹۹

    با سلام من یک فیلمنامه نویسم و دارم مورد اعتیاد میخوام بنویسم هر کسی که فکر میکنه یه اتفاقاتی افتاده که اصلا در هیچ کجای تی وی نشون نداده و میخواد تعریف کنه استقبال میکنم

  • علی کیانی نسب مهر ۱۹, ۱۳۹۹

    سلام دوستان باعث افتخارم نیست مایه ذلت وبدبختیه من همه ی مواد مخدر هایی که تو بازار هست مثل مثلا* حشیش .گل. ترامادول.سالویا گل شیمیایی.LSD.دستمال.قارچ زمانی مصرفم بود خداروشکر اینارو چند وقته ترک کردم افتادم تو هروئین وشیشه ۲سال تقرباً دارم هروئین وشیشه مرطب با مقدار زیاد زیاد استفاده میکنم که خداروشکر ۲ماه مرفین رو ترک کردم فقط شیشه مصرف میکنم شیشه خالی واقعاً انسانو …میکنه مغزو کوچیک میکنه وهمش رو مغز بخدا شیشه از همه ی موادهای مخدری که تا به حال استفاده کردم وسوسش وکرمش بیشتر الان چند روزه انداختمش سر مصرف حشیش تا ببینم انشاءالله با یاری خدا تونستم شیشه رو بزارم کنار حشیش رو هم درجا میزارم کنار متاسفانه اسم هیچ قرص یا کمسولی که به ترک مخدر شیشه کمک کنه اطلاعی ندارم لطفاً دوستان شما اگه اطلاعی دارید راهنماییم کنید ممنونم بزرگواری میکند اگه کسی اطلاعاتی داره بهم بگه سپاسگذارم?

  • علی کیانی نسب مهر ۱۹, ۱۳۹۹

    سلام افتخار نمیکنم مایه ذلت ولی تا الان خیلی از مخدر های جدید وقدیمی که تو بازار هستید رومن استفاده کردم ولی مخدر شیشه از همه کثیف تر اعتیاد آور تر وبه شدت تخریبش بالاست..از دوستان عزیز خواهش میکنم اگه اسم کپسول یا قرصی که بتونم باهاش این مواد لعنتی رو کنار بزارم میدونید بهم بگید..شرط اول اراده هست..ولی خواستم بدونم دارویی قرصی چیزی اگه هست بهم بگید راهنماییم کنید واسه اینکه تصمیممو گرفتم ترک کنم حتما‌ً یعنی شرایط زندگیم طوری که باید حتماً ترک کنم به زودی زود..اگه کسی میدونه لطفاً اسماشونو بهم بگه ..منتظرم تشکر

  • من وتو فروردین ۳۰, ۱۴۰۰

    همه اونایی که معتاد شدن و میشن یه‌گناهی توزندگیشون کردن دارن تاوان پس میدن تا به درگاه خدا توبه نکنن هیچ اتفاقی نمیافته،۴روز ترک میکنی بعد شروع میکنی،به کدامین گناه

    • صابر اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۰

      اصلآ چیز غیر باور و نشیدنی نبود واسه کسانی که دارن با این متاع ( شیشه ) زندگیشون رو سپری میکنن جو سازی برای امسال من نکن دوست من با تیتر اول مطلب که گذاشتی جواب نمیده بنظرم دنبال چیزی باش که تو دنیا اولین نفر کشف کردی ، واسه دوستان مصرف کننده مطالبت فقط یه تجدید خاطره به حساب میاد ، نه اینکه درس عبرت بشه که چه فاجع ای براش پیش آمده کسی با خواندن این متاع ترک کردن معجزه هم اتفاق نخواهد افتاد .

  • صابر اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۰

    اصلآ چیز غیر باور و نشیدنی نبود واسه کسانی که دارن با این متاع ( شیشه ) زندگیشون رو سپری میکنن جو سازی برای امسال من نکن دوست من با تیتر اول مطلب که گذاشتی جواب نمیده بنظرم دنبال چیزی باش که تو دنیا اولین نفر کشف کردی ، واسه دوستان مصرف کننده مطالبت فقط یه تجدید خاطره به حساب میاد ، نه اینکه درس عبرت بشه که چه فاجع ای براش پیش آمده کسی با خواندن این متاع ترک کردن معجزه هم اتفاق نخواهد افتاد .

  • بند در بند اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۰

    سلام دوستان کسی میتونه بگه سقف مصرف شیشه در طول روز چقدره یعنی ادم تا چه اندازه میتونه مصرف کنه و هنوز دوست داشته باشه مصرف کنه درحالی که هیچی هم کوفت نکردم یعنی دندونی برای غدا خوزدن ندارم همه تو دهنم خورد شدن و حتی نفهمیدم کی قورتشون میدادم باور کنید وقتی میفهمیدم که دیگه درد لثه زیرش حالی میشدم اما حالا دیگه فقط لثه دارم و یزره خورده دندون ته لثه اگه حالتون بهم نمیخوره اما چرا هنوزم دوست دارم بکشم

  • بند در بند اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۰

    من اشتباها تجارب شخصیم و بجای پاسخ به یکی از دوستان ارسال کردم عزر میخام

  • رضا تیر ۸, ۱۴۰۰

    شیشه اول به نظرم یه مواده ساده ای میومد ماه به ماه میکشیدم الان شده یک روز در میان بخاطر همین زنم ‌گذاشته رفته مواظب باشین یه روز چشم باز میکنین میبینین خیلی دیره

  • مصطفی قربانی آبان ۱۷, ۱۴۰۰

    با سلام من ۸ سال هست مصرف دارم.اگر میخوای غیرت احترام قیافه خانواده زندگی ات از دست ندی حتی بهش فکر هم نکن تا برسه به مصرف..‌‌غروراعتماد کاذب اوایل بهت دست میده ولی به مرور همه چیزت ازت میگیره در یک کلام …پست ترین آدم میشی.اگر مصرف کنی…جان عزیزت حتی به مصرف فکر هم نکن

    • منم یه همدرد فروردین ۱۳, ۱۴۰۱

      اگر یکم عاقلانه تر به این موضوع فک میکنیم و بزرگش نکنیم خیلی خلاصه می‌خوام حرفمو بزنم اونایی ک مصرف کردن حرفمو درک میکنم مثلاً شیشه رو می‌خوام بگم ببینید همشون ۲تا حال خوبی داره هزارتا بدبختی حالاخوبیاش و بدیاشنسبت ب مواد مصرفی ومقدار مخصوصا تلقین شیشه وقتی ک می‌کشی سردردشدید خشکی دهان تعرق بیش از اندازه حالت تهوع سرگیجه بالا رفتن فشار خون و بسته شدن رگا تپش قلب شدید و نامنظم سیاهی رفتن چشمان درحدی ک بعد از هر بار بلند سرگیجه شدید وسیاهی ووووبخوام از حالتهای بدش ک بلافاصله بعد مصرف مث اینایی ک گفتم ب سراغمون میاد باید تا صبح بگم بعد لابه لای این همه حال خرابی اسمشو نمی‌زارم سرخوشی اسمشو نمی‌زارم اعتماد به نفس لای اون حال بدی ب خاطر ی فاز چرتی ک اسمی ک گذاشتن براش خیلی قشنگ تر از اون چیزیه ک تو واقیعت نمی‌خوام نصیحت واقعا حالی ک نداره اصا گیریم ما میگیم خیلی حال میده و بهترین فاز دنیای به این تاحالافکر کردین ک به قیمت چی اصا فک کردن هم بهشون اشتباهه من خودم عمله تریاکو دارم ۲ بار شیشه کشیدم کلا و خدارو شکر جز حال بدی چیزی ندیدم ازش و غلط کنم بازم بکشم تریاکم حال بدیلی خودشو داره ولی در برابر این صنعتی سلطانع ۵سال تریاک زدم ی بار ب فکر ترکش نبودم از روزی ک شیشه کشیدم تازه اسم مواد مخدر و درک کردم می‌خوام ی خط از اخرشو بهتون بگم بنظرم این ایناکوفتو زهرماریا اسمشون نباید مخدر باشه باید بزاریم اسمشو آدمکش خانمان‌سوز ووووووووو نگم برات جز بگاییو بدبخت شدم هیچ ندارن به امید روزی ک ریشه مواد از دنیا کنده شده یاحق

  • لیان مرداد ۵, ۱۴۰۱

    ککا یه تیر خلاص بزنش وگرنه اون تورا میکشه

  • Parham شهریور ۹, ۱۴۰۱

    .

  • ghk دی ۷, ۱۴۰۱

    هر چی نوشتی و گفتی بیشتر ترغیب کننده بود تا بازدارنده …باعث سرخوشی باعث درمان چاقی ،افسردگی …

  • افشین آبان ۱۴, ۱۴۰۲

    در رابطه موضوع ترک وموردهای که صحبت شده کنگره ۶۰ نوعی کاسبی هست .من یک بهیار هستم و سالها در جایی که RDi و.ویواردی ومتادون وهرچی که فکر کنید تجربه دارم .دوستان اعتیاد ترک ندارد .بلکه فقط و فقط میشود فیتیله این بیماری را پایین اورد و جایی نیست جز Ni من کارشناس ترک هستم واین پیام را میدهم .جلسه جلسه جلسه بهترین راه قطع مصرف و۲۱روز استراحت می‌باشد.