خندوانه به ایستگاه آخر رسید؛ خداحافظی زود هنگام با «رامبد» و «جناب خان»

پایان پخش خندوانه پس از ۷۲۰ قسمت در شبکه نسیم سیما

خندوانه به ایستگاه آخر رسید؛ خداحافظی زود هنگام با «رامبد» و «جناب خان»

دومین پست جنجالی رامبد جوان در بهمن ماه منتشر شد. او شب گذشته با انتشار پستی در اینستاگرام٬ از پایان پخش خندوانه در روزهای آینده خبر داد و گفت که از سال ۹۸ دیگر این برنامه تولید و پخش نخواهد شد. در پی انتشار این پست، هجوم موافقان و مخالفان پایان غیر منتظره خندوانه در شبکه نسیم به پست طوفانی رامبد جوان شدت گرفت و بیش از هفده هزار کامنت زیر این اینستانوشته درج شده که شمار آن هر ساعت در حال افزایش است.

بخشی از هواداران ناراضی نیز سراغ صفحه محمد بحرانی، عروسک گردان جناب خان رفته اند و نارضایتی خود را از این پست غافل گیر کننده رامبد ابزار داشتند. هنوز، رامبد یا محمد بحرانی یا دیگر مسئولان شبکه نسیم و رسانه ملی جزییات بیشتری از این تصمیم و برنامه آتی خود رسانه ای نکرده اند و باید منتظر روزهای آینده و کنداکتور پخش شبکه نسیم ماند. این که آیا رامبد با عواملش، در حال تولید ویژه برنامه نوروز ۹۸ هستند یا خیر، همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد. او امسال در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد و به احتمال قریب به یقین، در نشست خبری فیلمش، گریزی هم به خندوانه خواهد داشت.

خندوانه
تصویر پست اینستاگرامی رامبد جوان که خبر از پایان پخش مجموعه تلویزیونی خنداونه در شبکه نسیم در سال ۹۷ دارد
اخرین اینستانوشته های محمد بحرانی، عروسک گردان جناب خان را مشاهده می کنید که هنوز به پایان غافل گیر کننده خنداونه، واکنشی نشان نداده است

چند روز پیش هم رامبد جوان با انتشار پستی در اینستاگرامش، از دعوت دکتر مسعود صابری، پزشک خواننده به برنامه سال پیشش عذرخواهی کرد. پستی که ساعاتی پس از انتشار، توسط خودش حذف شد تا بازتاب رسانه‌ای این پست جنجالی بهمن ماهی، سبب معروفیت مضاعف پزشک خواننده شود و شایعات درباره این گاف اینستاگرامی را افزایش دهد. مسعود صابری نیز در اقدامی مشابه، با انتشار پستی در اینستاگرامش، از هوادارانش باب شرکت در برنامه تابستانی رامبد جوان در سال ۹۶ عذرخواهی کرد و ان را پاک کرد تا جنجال رامبد و صابری هم‌چنان، نقل اینستاگرام ایرانیان در روزهای سرد بهمن باشد.

اولین پست جنجالی رامبد جوان به منظور عذرخواهی از دعوت دکتر مسعود صابری در خندوانه که ساعتی پس از انتشار حذف شد

اینکه میلیون‌ها بیننده این برنامه مهیج طنز شبکه نسیم، دیگر شاهد این برنامه جذاب و متفاوت این شبکه نیستند، خبر خوشی برای هواداران رامبد به خصوص جناب خان نیست. این برنامه بارها توسط نظرسنجی‌های رسانه ملی، عنوان پر بیینده ترین برنامه رسانه ملی در سالهای اخیر را به خود اختصاص داده بود (بیشتر از ۹۰ فردوسی پور و دورهمی مهران مدیری) و اسپانسرهای بسیاری را به صورت مستقیم و غیر مستقیم به تلویزیون کشاند. رسانه ای که این روزها با بحران جذب نقدینگی برای تولیدات گسترده اش روبروست.

 پیش از این، سیدعلی احمدی، تهیه‌کننده در گفتگویی بیان کرده بود که نمایش تئاتر به این «خندوانه» نمی‌رسد ولی بعد از عید، نمایش تئاتر را در «خندوانه» نوروز ۹۸ خواهیم داشت. رامبد جوان شاید به دلیل هجمه‌های زیاد و خالی از ایده شدن اعلام کرده که پایان راه رسیده است. این روزها بسیاری اعتقاد دارند که «خندوانه» هم در کنار دیگر برنامه‌های تلویزیون قرار گرفته و دیگر چیزی برای عرضه ندارد و شاهد اجراهای مهیج سا‌ل‌های پیش نیستیم. به امید بازگشت مجدد رامبد به خندوانه ای دیگر در شبکه های سیما. خنده، امروزه اکسیری نایاب در سبک زندگی ایرانیان است . .  .

نظر شما درباره پایان پخش خندوانه چیست؟

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۳ نظر

ورود

  • رسول بهمن ۱۳, ۱۳۹۷

    یکی از برنامه هایی که مردم رو نسبت به وضعیت کشور (چه اقتصادی و چه فرهنگی) منفعل کرد و باعث افت فرهنگ عمومی شد، همین برنامه بود.
    خیلی خوبه که بالاخره تموم میشه
    این برنامه چیزی جز تمسخر، هجو و بازارگرمی و تبلیغات و میلیارد میلیارد پول بیت المال که به باد دادند، حاصلی نداشت.

  • حسین بهمن ۱۴, ۱۳۹۷

    حیف این برنامه. این برنامه اثر فرهنگی مثبتی داشت
    حیف. مردم رو خوشحال میکرد و به صورت ضمنی کلی مفاهیم فرهنگی منتقل می‌کرد

  • فرزانه سالاری خرداد ۱۵, ۱۳۹۸

    راستش برنامه های ایران از خارج بدتر و منحرف ترند و ساخته نمی شده خندوانه جدید دورهمی مسخره هم کنسل شد