حمله کاربران اینستاگرام به صفحه دختر ترامپ

گشتی در اینستاگرام ایوانکا ترامپ

حمله کاربران اینستاگرام به صفحه دختر ترامپ

ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، همچون پدر جنگ طلبش، معتاد شبکه های اجتماعی است. او چند سال پیش به اینستاگرام آمد و پس از انتخاب دونالد ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا، مد ولباس و اظهارات ایوانکا با استقبال رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی همراه شد.

او تا کنون بیش از ۳۵۲۰ پست در اینستاگرامش منتشر کرده و بیش از ۵.۵ میلیون دنبال کننده دارد. ایوانکا ترامپ، حدود ۱۲۰۰ صفحه را در اینستاگرام دنبال می کند که از سلبریتی های موسیقی و ورزشی آمریکا و جهان تا برخی از سیاستمداران و دوستان و آشنایان و هم کلاسی هایش را شامل می شود.

او خود را در صفحه اش، همسر، مادر، خواهر، دختر و مشاور کارآفرینی و توسعه فضای کسب و کار خطاب می کند و به توان افزایی اقتصادی، علاقمند است. به عنوان دختر مد باز رئیس جمهور آمریکا، در نشست های مختلف داخل و خارج آمریکا شرکت می کند و همراه همسرش، از نقاط مختلف جهان در چند سال اخیر دیدن کرده است.

او را باید از نقطه نظر طراحی مد و لباس و صنعت فشن، یک فرد خوش سلیقه دانست که برخی از دانشجویان طراحی پارچه و لباس، استایل و طرح های رسمی و کژوال وی را مثل مد کیت میدلتون،  عروس ملکه انگلیس، دنبال می کنند.

اولین پست اینستاگرامی ایوانکا ترامپ در سال ۲۰۲۰ میلادی مربوط به ۲ ژانویه است. روز به شهادت رسیدن سردار سلیمانی. در همان روز، او با انتشار پست اینستاگرامی که وی را با لباس قرمز رنگ بلند در کنار همسرش نشان میداد، آرزوی عشق و خوشی و صلح برای مردم آمریکا کرد. این پست، بیش از ۲۳۰ هزار بار دیده شده و در اقدامی قابل توجه، با ۱۲۰ هزار کامنت هواداران، منتقدان و مخالفان خود و پدرش همراه شد که تا کنون ادامه داشته است و به نظر می رسد با حمله کاربران خشمگین اینستاگرام به صفحه او، شاهد افزایش کامنت های کاربران زیر مطالب ایوانکا ترامپ باشیم.

ایوانکا ترامپ
تصویر نخستین پست اینستاگرامی ایوانکا ترامپ به مناسبت تبریک سال نو میلادی که با ۱۲۰ هزار کامنت طرفداران ضد جنگ همراه شده است
در عکس سالگرد ازدواج ایوانکا ترامپ نیز صدها کامنت فارسی، عربی و انگلیسی مخالفان سیاست های آمریکا را شاهد هستیم که ۱ مورد را مشاهده می کنید
واکنش کاربران به سگ بازی های ایوانکا ترامپ

این برای چندمین بار در ۴ سال گذشته است که صفحه فرزندان رئیس جمهورآمریکا، مورد حمله کامنتی کاربران خشمگین اینستاگرام قرار می گیرد. قبلا، دختر اوباما به دلیل حجم بالای کامنت های طرفداران ضد جنگ و سیاست های جنگ طلبانه کاخ سفید، از حالت عمومی به خصوصی تغییر پیدا کرد.

به نظر می رسد در صورتی که حجم حملات کامنتی به صفحه اینستاگرام ایوانکا ترامپ در ژانویه ۲۰۲۰ میلادی افزایش یابد، احتمال این که او این صفحه را به حالت private درآورد زیاد است.

بسیاری از کامنت هایی که زیر جدید ترین پست های ایوانکا ترامپ منتشر شده، پیام هایی به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی با هشتگ هایی مربوط به ایران و ضد جنگ است. ۱۰۰ درصد ایوانکا ترامپ در ۷۲ ساعت اخیر به خشم گسترده جهانی به جهت فرمان پدرش در ترور سردار فاتح ایران، پی برده و اکنون این قضیه به کامنت زنی کاربران اینستاگرام زیر پست هایش کشیده شده است.

فوتوشوت ها و سلفی هایی که ایوانکا ترامپ در روزهای پایانی سال ۲۰۱۹ میلادی در اینستاگرامش منتشر کرده بود و محفل کامنت زنی طرفداران ضد جنگ و ضد سیاست های دولت آمریکا شد
استایل ایوانکا ترامپ در پاریس گردی کریسمس ۲۰۲۰ میلادی بر فراز برج ایفل و در کافه های این شهر
ایوانکا ترامپ و همسرش، کریسمس گردی را از پاریس آغاز کردند. در عکس بالا، وی را روبروی معروف ترین اثر موزه لوور پاریس (نقاشی لئوناردو داوینچی) مشاهده می کنید. جایی که تحت شدید ترین تدابیر امنیتی دولت فرانسه قرار دارد
عکسی خصوصی از زندگی ایوانکا و دو پسرش که این تصویر نیز با کامنت های فراوان مخالفان سیاست های آمریکا در منطقه خاورمیانه همراه شده است

اینستاگرام امروزه ابزار قدرتمندی برای فعالیت های ضد جنگ و اطلاع رسانی درباره سیاست های جنگ طلبانه کشورهای جنگ طلبی چون آمریکا شده است. هشتگ های بسیاری توسط کاربران ایرانی و غیر ایرانی به منظور تگ کردن سلبریتی ها روی این هشتگ ها استفاده می شود که در جریان سازی علیه اقدامات جنگ طلبانه و خشونت آمیز آمریکا و غرب، تاثیر ژرف دارد و دامن فشن آیکونی چون ایوانکا را نیز گرفته است.

حتما ببینید: مد گردی با کلکسیون لباس الهام حمیدی و بهنوش بختیاری

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۴ نظر

ورود

  • حسین دی ۱۶, ۱۳۹۸

    کاملا بی جنبه و احساسی بودن مردم همیشه مشخص میشه.الان اگر توی پیج بچه ۱۳ ساله ترامپ هم برین مردم در صحنه ایران کامنت گذاشتن.

  • اااقا دی ۱۶, ۱۳۹۸

    بی فرهنگ بودنمون رو همه جا باید نشون بدیم

  • علی دی ۱۶, ۱۳۹۸

    فرهنگ ۲۵۰۰ ثانیه‌ای ایران ??

  • علی دی ۱۶, ۱۳۹۸

    نشانه ای دیگر از تمدن ۲۵۰۰ ثانیه‌ای ایران ??