معروف ترین هشتگ های نوروزی برای ایام عید ۹۹

معروف ترین هشتگ های نوروزی برای ایام عید ۹۹

هشتگ نوروز در ۲ هفته اول فروردین ماه ۹۹، مشتریان بسیاری دارد. در نوروز ۹۹ به دلیل بیماری کرونا و ممنوعیت سفرهای نوروزی و پویش درخانه بمانیم، اینستاگردی را می توان با هشتگ گردی همراه کرد و چیزهای جالبی یاد گرفت.

بسیاری علاقمند هستند که به واسطه صفحه عمومی و غیر خصوصی خود، تصاویر و ویدیوهای خود را روی هشتگ های پربیننده تگ کنند تا شانس دیده شدن آن افزایش یابد.

افزایش یافتن شانس دیده شدن عکس های نوروزی آن هم در بازه زمانی محدود که روزانه میلیون ها عکس توسط ده ها میلیون کاربر اینستاگرام ایران منتشر می شود و تگ می شود، اهمیت زیادی دارد. چرا که خیلی از کاربران علاقمند هستند از این روش، دوست و آشنا پیدا کرده و گاها همسفرهایی برای دوران «پسا کرونا» در نقاط مختلف کشور پیدا کنند و با روش تزیین سفره هفت سین و طراحی استایل نوروزی آشنا شوند.

از طرفی، افزایش لایک و کامنت تصاویر، زمینه فالو بیش تر صفحه عاشقان هشتگ ها را فراهم می کند و به هر حال از نقطه نظر بازاریابی و تبلیغات و تفریح، برای عده ای فالوئر بیشتر مزیت است.

توجه داشته باشید که از انتشار تصاویری که با حضور دیگران در محفل های دوستانه و خصوصی گرفته اید، بدون رضایت تک تک افراد، جدا خودداری کنید. از درج لوکیشن ها روی عکس ها پیش از آن که مطمئن شوید که مشکل امنیتی و حریم خصوصی وجود ندارد، اجتناب ورزید. صرفا تگ گردن تصاویر نوروزی روی هشتگ های مهم و پربیننده اینستاگرام مثل tbt یا selfie، نمی تواند شانس دیده شدن و لایک شدن عکس و بازدید صفحه شما را به ارمغان آورد.

تصاویر نوروزی شما در اینستاگرام، نباید حریم خصوصی دوستان شما را نقض کند. نباید حامل اطلاعات خصوصی افراد باشد. نباید لوکیشن عکس را در صورتی که مکان خصوصی است«، منتشر کند. هر عکسی که در اینستاگرام در ایام نوروز و پس از آن به اشتراک می گذارید، این احتمال را بدهید که توسط افرادی (مجرم سایبری یا دیگران)، مورد سوء استفاده قرار بگیرد.

یک نکته درباره هشتگ!

هشتگ ها ابزار قدرتمندی هستند که شانس دیده شدن بیش ترین عکس ها و ویدیوهایی که در اینستاگرام به اشتراک می گذارید، افزایش می دهند.

در هر پست حدود ۲۰ هشتگ امکان استفاده دارد. استفاده از هشتگ های بسیار معروف اینستاگرام، به معنی افزایش قابل توجه view‌تصاویر شما نیست. بهتر است از هشتگ ها به صورت حرفه ای و مناسبتی استفاده کنید و بهترین عکس ها و اطلاعات را روی بهترین هشتگ ها (و نه صرفا هشتگ های پربیننده) قرار دهید. عکس هایی که مربوط به کیش گردی است،‌ اگر روی هشتگ barcelona# اسپانیا تگ شود، جذابیت و view خاصی نخواهد داشت. استفاده درست از هشتگ اهمیت زیادی دارد.

گشتی در هشتگ های نوروزی

هشتگ nowrooz‌ همان طور که در عکس بالا مشاهده می کنید، از جمله هشتگ های نوروزی است که اخیرا باب شده و احتمالا در نوروز ۹۹ شاهد انتشار هزاران عکس هموطنان روی این هشتگ باشیم. الزاما ربطی به نوروز باستانی ایرانیان ندارد اما به هر حال، یکی از پاتوق های هشتگی سلفی بازهای اینستاگرام و نوروزگردهای سال ۹۹ است.

هشتگ نوروز را باید مهم ترین و محبوب ترین هشتگ نوروزی در میان ایرانیان در اقصی نقاط جهان دانست. احتمالا در ۲ هفته اول فروردین ۹۹، شاهد انتشار ده ها هزار عکس هموطنان نوروز گرد روی این هشتگ باشیم که تا اسفند ۹۸ بیش از ۱ میلیون عکس روی آن تگ شده است. الزاما تصاویر تگ شده، ربطی به نوروز ندارد اما چون این هشتگ در ایام نوروز مورد توجه ایرانیان قرار می گیرد، بازدید از محتوای تگ شده روی آن افزایش خواهد یافت.

هشتگ نوروز ۹۹ از روزهای پایانی سال ۹۸ تا هفته سوم فروردین ماه احتمالا با استقبال هموطنان مواجه شده و شمار عکس های تگ شده روی آن که بهمن ۹۸ زیر ۴۰۰۰ عکس بود به بیش از ۱۰ هزار عکس افزایش یابد. این هشتگ، فقط مناسب همین سال جدید بوده و در یک بازه زمانی خاص، بخشی از هموطنان، تصاویر خود را روی آن تگ خواهند کرد.

اگر به دنبال طراحی هفت سین خاص هستید یا هفت سین خیلی خاصی برای سال تحویل آماده کردید، از تصاویر تگ شده روی هشتگ هفت سین خاص استفاده کنید. شما را با انواع و اقسام روش های فانتزی و خلاقانه و جالب و جذاب تزیین سفره هفت سین آشنا می کند و الگوهای الهام بخشی را در اختیار بانوان مشکل پسند قرار می دهد.

هشتگ محبوب نوروزی دیگر هشتگ ۷sin است که برای پیدا کردن روش هایی برای تزین هفت سین و انتشار تصاویر نوروزی شما پیشنهاد می شود. هشتگ های مرتبط هم در عکس بالا فهرست شده که می توانید از آن ها استفاده کنید.

هشتگ iran از محبوب ترین هشتگ های برای ایرانیان عزیز در سراسر جهان است. تا کنون بیش از ۱۹ میلیون عکس مربوط یا غیر مربوط به ایران روی این هشتگ تگ شده است و احتمالا در نوروز ۹۹ روند تگ شدن عکس ها و ویدیوهای هموطمنان روی این هشتگ معروف،‌افزایش یابد.

هشتگ نوروز
هشتگ سبزه عید از هشتگ نوروز معروف

هشتگ سبزه عید نیز در ایام نوروز برای مشاهده تصاویری از روش تزیین، تولید و آماده کردن سبزه عید در خانه توصیه می شود.

اگر هشتگ پربیننده یا دیدگاهی درباره افزایش شانس دیده شدن تصاویر در هشتگ های معروف در ایام عید دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید. هشتگ «در خانه بمانیم» در نوروز ۹۹ پرمخاطب شده  است.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود