دعوای عروس های خاندان سلطنتی بریتانیا بر سر پوشیدن جوراب شلواری!

دعوای عروس های خاندان سلطنتی بریتانیا بر سر پوشیدن جوراب شلواری!

دوستی مدعی شده، اختلاف نظر میان مگان مارکل و کیت میدلتون، عروس های خاندان سلطنتی بریتانیا ، بر سر پوشیدن جوراب شلواری، دست آخر سبب شد مشاجره ای میان این دو در مراسم تمرین عروسی سلطنتی مگان مارکل درگیرد.

دوست نزدیکی در مصاحبه ی خود با نشریه ی Tatler ادعا کرده، مارکل و همسرش، هری، از قبل از پرنس ویلیام، برادر هری و همسر او، کیت، به خاطر اینکه از ورود مگان به خاندان سلطنتی استقبال نکرده بودند، دلخور بودند.

اما به گفته ی این دوست، تیر خلاص به رابطه ی عروس های سلطنتی را وقوع اتفاقی در مراسم تمرین عروسی سلطنتی هری و مگان زد که این زوج بی صبرانه منتظرش بودند. این اتفاق همان مشاجره ای بود که میان آن ها رقم خورد و به عقیده ی بسیاری در نهایت منجر به جدایی مگان مارکل و هری از خاندان سلطنتی بریتانیا شد.

عروس های خاندان سلطنتی بریتانیا

دوست پرنس ویلیام و کیت میدلتون، دوک و دوشس کمبریج، به نشریه ی Tatler گفته: «روز گرمی بود و از قرار معلوم بر سر اینکه ساقدوش های عروس باید جوراب شلواری بپوشند یا نه اختلاف نظر وجود داشت. کیت طبق پروتکل سلطنتی معتقد بود که باید بپوشند. اما مگان موافق نبود.»

از قرار معلوم، برنده ی این بحث مارکل بود، چرا که در تصاویر عروسی مگان مارکل و هری می توان دید که ساقدوش ها جوراب شلواری به تن ندارند.

پیش از این هم نشریه ی Sun مدعی شده بود مگان اشک کیت را با توقعاتش از لباسی که دختر او، پرنسس شارلوت، در عروسی او باید می پوشید درآورده بود!

به گفته ی این دوست، هری هم آن زمان از قبل به خاطر رفتاری که با همسر آینده اش، به خصوص از سمت همسر برادرش، کیت می شد، «دلخور و عصبانی» بود.

این دوست گفته: «فکر نمی کنم کیت خود را راهنمای مگان دانسته و چم و خم کار را برای او تعیین کرده باشد. ویلیام به درستی به هری هشدار داد تنش رابطه ی آن ها را کم کند.»

دوک و دوشس کمبریج در بیانیه ای نادر نسبت به گزارش نشریه ی Tatler واکنش نشان دادند و به آن به خاطر بیان «اظهارات نادرست و ادعاهای دروغین» حمله بردند. برخی منابع اما به نشریه ی People گفته اند علت اصلی خشم آن ها این است که نشریه ی Tatler در مطلب خود مدعی شده کیت میدلتون به خاطر بیشتر شدن مسئولیت های سلطنتی اش بعد از جدایی مگان مارکل و هری از خاندان سلطنتی بریتانیا، احساس خستگی و فشار می کند.

نشریه ی Tatler هم بیانیه ی خود را منتشر و در آن اظهار کرد که «پای گزارش خود می ایستد». به گفته ی این نشریه، این مطلب با اطلاع دوک و دوشس کمبریج کار شده بود و حتی از آن ها خواسته شده بود در تهیه ی آن با نشریه همکاری کنند.

بیشتر بخوانید:

جدایی پرنس هری و مگان مارکل از خاندان سلطنتی بریتانیا ؛ تصمیم زوج سلطنتی چه تبعاتی دارد؟

۱۰ قانون پروتکل سلطنتی که هری و مگان مارکل دیگر مجبور به رعایت‌شان نیستند

۹ باری که مگان مارکل و پرنس هری پروتکل سلطنتی را زیر پا گذاشتند

۹ حقیقت جالب درباره مگان مارکل، عروس خاندان سلطنتی بریتانیا

با قوانین عجیب ازدواج در خاندان سلطنتی بریتانیا آشنا شوید

عشق و عاشقی در خاندان سلطنتی؛ زوج های سلطنتی بریتانیا چطور باهم آشنا شدند؟

نگاهی به ۱۹ مورد از ازدواج خاندان های سلطنتی با افراد عادی

نگاهی به لباس عروس های خاندان های سلطنتی دنیا در روز عروسی شان

نگاهی به جالب‎ ترین کیک های عروسی خاندان‎ های سلطنتی دنیا

منبع: pagesix
دیجیاتو
بدون نظر

ورود