بازگشت لیگ برتر فوتبال انگلیس با نشان‌های قلب به نشانه تشکر از کادر سلامت

بازگشت لیگ برتر فوتبال انگلیس با نشان‌های قلب به نشانه تشکر از کادر سلامت

در حالی که قرار است به زودی لیگ جزیره از سر گرفته شود، باشگاه های لیگ برتر انگلیس قصد دارند با از سرگیری بازی های این فصل لیگ جزیره، برای نشان دادن حمایت و تشکر خود از کارکنان بخش بهداشت عمومی در کشور با نشان هایی به شکل قلب وارد زمین شوند. این نشان ها در هفته اول از سرگیری بازی ها روی قسمت جلوی پیراهن تمام بازیکنان نصب خواهد شد. اگر چه هنوز انجام این کار به طور رسمی تایید نشده اما مذاکرات در این مورد در جریان بوده و انتظار می رود که مورد تایید همه تیم ها قرار گیرد.

لیگ برتر

همچنین منابع خبری اعلام کرده اند که باشگاه های لیگ برتر می توانند پیام های دیگری با محتواهای خیریه نیز به پیراهن بازیکنان خود اضافه نمایند. به نظر می رسد که بازیکنان نیز از این نشان ها استقبال کنند، بازیکنانی که در ماه آوریل کمپینی به منظور جمع آوری کمک های مالی برای بخش سلامت عمومی انگلیس راه اندازی کرده بودند.

لیگ برتر

این کمپین که بازیکنان در کنار هم (Players Together) نام داشت توسط جوردن هندرسون کاپیتان تیم لیورپول و تعدادی از مربیان راه اندازی شده تا کمک های مالی خود را برای کارکنان بخش سلامت و کسانی که در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند جمع آوری کنند. اوایل هفته این گروه با راه اندازی کمپینی با عنوان پیراهن برای قهرمانان (Shirts for Heroes) 500 پیراهن ورزشی امضا شده را به حراج گذاشت.

پول های جمع آوری شده در این حراج که به طور مجازی توسط حراج کنندگان eBay برگزار شده و پیراهن بازیکنان ۲۰ باشگاه فوتبال لیگ برتر را شامل می شد به بخش خدمات سلامت کشور تعلق خواهد گرفت.

لیگ برتر

لیگ برتر فوتبال انگلیس از ۱۷ ژوئن (۲۸ خرداد) تحت شروطی خاص و بدون تماشاگر از سر گرفته خواهد شد. بدین ترتیب از کمتر از سه هفته دیگر، تعطیلی سه ماهه لیگ برتر انگلیس به خاطر شیوع کرونا به پایان خواهد رسید.

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود