همسر مرد اندونزیایی بعد از ازدواج مرد از آب درآمد!

همسر مرد اندونزیایی بعد از ازدواج مرد از آب درآمد!

ماجرای ماه، مرد اندونزیایی که دو روز بعد از عروسی وقتی فهمید همسرش در واقع یک مرد است او را طلاق داد این روزها در فضای مجازی حسابی داغ شده.

این مرد حدود یک ماه قبل با همسرش میتا در فیسبوک آشنا شد و آن ها رابطه عاشقانه ی خود را از همانجا شروع کردند.

ماه و میتا کمی بعد شروع به رفت و آمد با یکدیگر کردند و باهم برای خوردن قهوه بیرون می رفتند. در جریان همین قرارها ماه از همه جا بی خبر دل به میتا باخت که از نظر او زنی «زیبا و دلفریب» بود.

بعد از چند هفته قرار عاشقانه، ماه از او خواستگاری کرد و میتا هم فوراً پذیرفت.

بعداز آن بود که ماه ۳۱ ساله تصمیمش برای ازدواج با میتا را با خانواده اش در جریان گذاشت. پدر و مادر ماه به خانه ی میتا رفتند تا طبق رسم و رسوم اندونزیایی برای او مهریه ببرند. مهریه ی پیشکشی خانواده ی ماه ۲۰ میلیون روپیه (معادل ۱،۴۳۰ دلار) بود که مهریه ی قابل توجهی محسوب می شود.

این زوج روز دوم همین ماه در شهر کدیری اندونزی به عقد یکدیگر درآمدند.

از آنجایی که میتای ۲۵ ساله روز عروسی بیشتر صورتش را پوشانده بود کسی به او مشکوک نشد چون این روبنده بخشی از لباس سنتی عروس های اندونزیایی است. سران مذهبی شهر هم در مراسم عروسی آن ها حضور داشتند و هیچ کدام به جنسیت عروس شک نبردند.

حتی وقتی شب زفاف فرا رسید و عروس دست رد به سینه ی داماد زد هم ماه به چیزی شک نکرد.

با این حال شک او از جایی آغاز شد که تلاش دوباره ی او برای همخوابگی با همسرش در شب بعدی هم بی نتیجه ماند.

وقتی شب سوم هم به همان روال دو شب قبلی سپری شد، ماه شروع به پرس و جو درباره ی همسرش کرد و وقتی فهمید میتا در واقع یک مرد است شوکه شد.

معلوم نیست میتا از کجا فهمیده بود همسرش به فریبکاری او پی برده اما وقتی ماه به خانه بازگشت میتا از آنجا رفته بود.

ماه که از این اتفاق بسیار خشمگین بود حقیقت را با خانواده اش در میان گذاشتت و «همسرش» را طلاق داد.

او که احساس می کرد کسی که فکر کرده بود نیمه ی گمشده ی او است سرش را کلاه گذاشته، ماجرا را با پلیس در میان گذاشت و او را متهم به کلاهبرداری کرد.

چیزی نگذشت که پلیس میتای ۲۵ ساله را را پیدا و دستگیر کرد که معلوم شد مردی به نام آدی است. معلوم نیست آیا او را جریمه خواهند کرد یا نه یا چه مجازتی در انتظار او است.

ازدواج ماه و میتا رکورد کوتاه ترین ازدواج ثبت شده در ناحیه ی لومبوک غربی اندونزی را شکست.

این اما اولین باری نیست که چنین اتفاقی رخ می دهد. در ماه ژانویه ی امسال هم خبری منتشر شد درباره ی یک مرد اوگاندایی که دو هفته بعد از ازدواج فهمیده بود زنش در واقع یک مرد است.

منبع: guardian
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود