قدم نورسیده‌ی کیتی پری و تبریک یونیسف به او و همسرش

قدم نورسیده‌ی کیتی پری و تبریک یونیسف به او و همسرش

دختر کیتی پری به دنیا آمد. کیتی پری، خواننده‌ی آمریکایی، به تازگی صاحب فرزندی شده و نام دخترش را دِیزی داو بلوم گذاشته. همسر او، اورلاندو بلوم، نیز این خبر را در صفحه‌ی اینستاگرامش تأیید کرده است. اورلاندو بلوم،‌ بازیگر ۴۳ ساله‌ی بریتانیایی، روز پنج‌شنبه ۲۷ آگوست در صفحه‌ی اینستاگرامش پستی از صفحه‌ی یونیسف را باز نشر داد که عکسی سیاه‌سفید از دست فرزند خردسال او را منتشر می‌کرد و مضمون پیام نیز تبریک به او و همسرش بود.

دختر کیتی پری

یونیسف در این پست نوشته: «به این دنیا خوش‌اومدی، دیزی داو بلوم! با افتخار معرفی می‌کنیم: فرزند کیتی پری و اورلاندو بلوم، دو تن از سفیران پاک‌نیت ما.» در ادامه‌ی این پست یونیسف، که اورلاندو بلوم آن را بازنشر داده، نوشته شده: «کیتی و اورلاندو به اطلاع ما رسانده‌اند که «دخترمان به سلامت به دنیا آمده و از این بابت سراپا عشق و شور و هیجانیم».» این زوج جوان همچنین در این پست اینستاگرام خود نوشته‌اند که زایمانی سرشار از «آرامش» را تجربه کرده‌اند، اتفاقی که به گفته‌ی آن‌ها، نسیب هر خانواده‌ای نمی‌شود.

دختر کیتی پری

کیتی پری ۳۵ ساله نخستین بار در ماه مارس و در موزیک ویدیوی خود با عنوان «Never Worn White» بود که بارداری‌اش را اعلام کرد. او اوایل همین ماه بود که در صفحه‌ی شخصی اینستاگرامش تصاویری از سیسمونی فرزندش را منتشر کرد، از جمله تخت خواب، میز پوشک و یک لباس سرهمی بامزه که طرح چهره‌ی بلوم رویش حک شده بود.

دختر کیتی پری

کیتی پری و اورلاندو بلوم سال ۲۰۱۶ با هم آشنا شدند اما در ابتدا رابطه‌شان بیش از ۱۰ ماه طول نکشید، گرچه اوایل سال ۲۰۱۸ بود که دوباره به هم پیوستند. این زوج در جشن ولنتاین امسال نامزد کردند.

دختر کیتی پری

در مورد گذشته‌ی آن‌ها نیز می‌توان به این نکته اشاره کرد که هر دویشان پیش‌تر متأهل بوده‌اند. کیتی پری سال ۲۰۱۰ با کمدین بریتانیایی به نام راسل برَند ازدواج کرد اما سال ۲۰۱۲ از او جدا شد. اورلاندو بلوم نیز از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ همسر میرانا کِر بود که از این ازدواج نیز صاحب پسری به اسم فلین شد.

دیگر مطالب خواندنی:

دست‌نوشته‌های قدیمی «سلطان پاپ» و نیش و کنایه‌هایش به «سلطان راک اند رول»

ولخرجی های عجیب مایکل جکسون که ثروت عظیمش را بر باد داد

سلما هایک ۵۳ ساله راز صافی و شادابی پوستش را برملا کرد

رکورد اختلاف سنی بالا در دستان زوج های مشهور هالیوود

مطالب مرتبط
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • عرشیا آذر ۹, ۱۳۹۹

    حالا ادم خیری هست که یونیسف تبریک گفته؟