تصاویری از برگزاری فستیوالی تاریخی در ونیز در بحبوحه بحران کرونایی ایتالیا

تصاویری از برگزاری فستیوالی تاریخی در ونیز در بحبوحه بحران کرونایی ایتالیا

صدها نفر این هفته در ایتالیا گرد هم آمدند تا در جشنواره ای تاریخی شرکت کنند. در این جشنواره که رگاتا نام دارد قایق های رنگارنگی در سرتاسر کانال بزرگ ونیز به حرکت درمی آیند.

در این دوره از جشنواره رگاتا که برای اولین بار بعد از اعمال محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا برگزار می شود، قایق های زیادی در کانال بزرگ ونیز به حرکت در آمدند تا تاریخ پرافتخار جمهوری ونیز را به نمایش درآورند، حکومتی ایتالیایی و عضو جمهوری دریایی که بین سال‌ های ۶۹۷ تا ۱۷۹۶ میلادی وجود داشت و بر شمال شرقی ایتالیا (منطقه ی ونیز) و بخش ‌هایی از جزایر یونان و بالکان حکمرانی کرد.

ونیز زمانی یکی از جمهوری های دریایی اصلی ایتالیا بود و سپتامبر هر سال جشنی برای بزرگداشت قدرت و شکوه و جلال آن برگزار می شود.

در جشنواره رگاتا کرجی‌ران های ونیزی در لباس های تاریخی شان عبور رئیس جمهور ونیز و همسرش از کانال بزرگ ونیز را بازسازی می کنند. این مراسم در چهار مسیر مختلف برگزار می شود که خط پایان آن ها رو به روی کاخ کافوسکاری ونیز است.

شخصیت های تاریخی جمهوری باستانی ونیز در این جشنواره با ترکیبی از تزئینات رنگارنگ و سیاهی لشکرهای ملبس به جامه های تاریخی، دوباره زنده می شوند تا شکوه و جلال و ثروت عصر تاریخی ونیز را به تصویر کشند.

این هفته صدها نفر در جشنواره تاریخی رگاتای ایتالیا به تماشای حرکت قایق های رنگارنگ در کانال بزرگ ونیز نشستند.
در این جشنواره تاریخ و شکوه و جلال جمهوری باستانی ونیز به تصویر کشیده می شود.
در جشنواره ی امسال تعداد زیادی قایق مملوء از افراد ملبس به جامه های تاریخی از کانال بزرگ ونیز عبور کردند.
جشنواره رگاتا هر ساله در شهر ونیز ایتالیا با حضور صدها نفر از افراد محلی و گردشگران برگزار می شود.
این دوره از جشنواره برای اولین بار بعد از اعمال محدودیت های کرونایی برگزار شد به همین دلیل بسیاری از شرکت کنندگان ماسک به صورت داشتند.
جشنواره تاریخی رگاتا برای بزرگداشت تاریخ شهر ونیز برگزار می شود که زمانی یک جمهوری دریایی قدرتمند و باشکوه بود.
افراد محلی و گردشگران از دور و نزدیک در این جشنواره حضور پیدا می کنند تا از تماشای نمایش باشکوهی که در کانال بزرگ ونیز برگزار می شود لذت ببرند.
در این دوره از جشنواره تعداد زیادی قایق در کانال بزرگ ونیز به حرکت درآمدند تا تاریخ پرشکوه و جلال جمهوری ونیز را به تصویر کشند.
بازیگران مراسم لباس هایی متعلق به قرن شانزدهم میلادی به تن کرده بودند تا شکوه و جلال تاریخی جمهوری باستانی ونیز را به نمایش بگذارند.
قدمت واقعه ی تاریخی ای که در این جشنواره به آن پرداخته می شود به دهه ی ۱۳۰۰ میلادی بازمی گردد.
قایق های شرکت کننده در این جشنواره متنوع هستند، از قایق های بزرگ و تزئین شده گرفته تا کرجی های سنتی تر ونیز که برای گردشگران ایتالیا شناخته شده هستند.

بیشتر بخوانید:

برگزاری اولین کنسرت موسیقی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در انگلیس

روستای عاری از کرونای ایتالیا خانه هایش را یک یورو می فروشد

فستیوال وسپا در اندونزی؛ گردهمایی سالانه دوستداران موتورسیلکت ایتالیایی

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود