دیدار با «ساغر قناعت»: بازیگر نقش مرجان در سریال بوم و بانو

دیدار با «ساغر قناعت»: بازیگر نقش مرجان در سریال بوم و بانو

ساغر قناعت متولد بیست و ششم آذر ماه سال ۱۳۷۳ در تهران، دانش آموخته رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است. ساغر قناعت بازیگر نقش مرجان در سریال بوم و بانو شبکه ۲ سیما است که از اواسط شهریور هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه ۲ سیما پخش می شود.

ساغر قناعت در سریال بوم و بانو، در نقش مرجان افشار، دختر تیسمار اسد افشار (با بازی مسعود رایگان) و خواهر ماهور (با بازی دیبا زاهدی) حضور دارد و دختر فیروزه (با بازی شیوا خنیاگر) نیز هست. در سریال بوم و بانو، مرجان قصه ما، هم بازی استاد حافی نقاش (با بازی مهدی احمدی)، روزبه (با بازی کاوه خداشناس) و سرهنگ سپنا (با بازی بهنام تشکر) شده است.

خواهر ماهور در سریال بوم و بانو شبکه ۲ سیما، ۳ سال از ماهور (دیبا زاهدی) بزرگ تر است. اتفاقا هر دو نیز متولد آذر ماه بوده و نقش آفرینی آن ها در این مجموعه تلویزیونی محرم ۹۹ شبکه ۲ سیما، توانسته نظر نسبی مخاطبان این شبکه را با خود همراه کند.

فعالیت های سینما و تلویزیون ساغر قناعت کمتر از دیبا زاهدی است. در سال ۱۳۹۴، نخستین تجربه سینمایی بلند ساغر قناعت را در فیلم مالاریا به کارگردانی پرویز شهبازی شاهد بودیم که بازیگر نقش مرجان در سریال بوم و بانو در این فیلم، در نقش حنا ظاهر شده بود.

در سال ۱۳۹۶، بازیگر نقش مرجان در سریال بوم و بانو، در فیلم سینمایی جشن دلتنگی به کارگردانی پوریا آذربایجانی در نقش سارا حضور یافت. جدید ترین کار ساغر قناعت روی پرده نقره ای سینمای ایران، فیلم روز بلوا به کارگردانی بهروز شعیبی است.

سریال بوم و بانو، اولین تجربه بازیگری ساغر قناعت برای تلویزیون است که او روبروی دوربین سعید سلطانی رفته بود. در سال ۲۰۱۷ میلادی، سارا قناعت موفق شده بود جایزه بهترین بازیگر زن دهمین جشنواره بین المللی فیلم اورنبورگ روسیه را از آن خود کند.

بازی تحسین برانگیز ساغر قناعت در فیلم سینمایی مالاریا را باید سکوی پرش این دختر جوان سینمای ایران دانست که اکنون در نقش مرجان سریال بوم و بانو، فرصت دیده شدن بیشتر نقش آفرینی او را برای دیگر کارگردان ها و فعالان هنری کشور فراهم کرده است.

دیبا زاهدی که خواهر مرجان در سریال بوم و بانو است، ۸۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرامش دارد و ساغر قناعت هم با وجود اینکه ۱۵۰ پست به اشتراک گذاشته، ۸۲۰۰ فالوئر دارد. به نظر می رسد تا اواسط مهر که سریال بوم و بانو به اتمام می رسد، شاهد افزایش شمار فالوئرهای اینستاگرام ساغر قناعت باشیم.

اینستاگرام بازیگر نقش مرجان در سریال بوم و بانو در نشانی @sagharghanaat قرار دارد. ساغر قناعت مجرد است و اطلاعاتی که در شبکه های اجتماعی درباره نامزد ساغر قناعت منتشر شده، نادرست است. پدر و مادر ساغر قناعت نیز تجربه بازیگری نداشتند.

ساغر قناعت
ساغر قناعت بازیگر نقش مرجان در سریال بوم و بانو در ۲ عکسی که اخیرا در اینستاگرامش گذاشته، حضورش در این سریال را به اطلاع هزاران هوادارش رساند. سگی که در عکس سمت چپ در آغوش گرفته است، سگ او است که در اتاق گریم سریال بوم و بانو، عضو از این تصویر جذاب شد
ساغر قناعت
ساغر قناعت بازیگر نقش مرجان در سریال بوم و بانو را در فوتوشوت هایی با استایل کژوال در تابستان سال ۹۸ مشاهده می کنیم
ساغر قناعت
بازیگر نقش مرجان در سریال بوم و بانو را در کنار دوستش در سال ۹۷ مشاهده میکنیم. ساغر قناعت درباره این ۲ پست به زبان انگلیسی نوشت
ساغر قناعت
بازیگر نقش مرجان در سریال بوم و بانو را در طبیعت گردی سال ۹۸ مشاهده می کنیم
ساغر قناعت
بازیگر نقش مرجان در سریال بوم و بانو شبکه ۲ را در کنار مادر عزیز وی مشاهده می کنیم
ساغر قناعت
شادی عقیلی دوست ساغر قناعت، گریمور است و این عکس مربوط به سال ۹۸ است.

امیدواریم ساغر قناعت با ارتقا دانش و اطلاعات و انتخاب نقش های خوب، بتواند مسیر موفقیت خود را پر سرعت ادامه داده و شاهد حضور ساغر قناعت در فیلم های سینمایی موفق در جشنواره های داخلی و بین المللی ایران عصر ۱۴۰۰ باشیم. ساغر قناعت علاقمند اشعار سیمین بهبهانی بوده و از گفتارهای کتاب ملت عشق در اینستانوشته های مفهومی خود استفاده کرده است.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود