تمجید کیم جونگ اون از ارتش کره شمالی: کشور را یک سرزمین رویایی سوسیالیستی کردید

تمجید کیم جونگ اون از ارتش کره شمالی: کشور را یک سرزمین رویایی سوسیالیستی کردید

کیم جونگ اون از ارتش کره شمالی به خاطر بازسازی روستاهایی که بر اثر توفان های اخیر این کشور تخریب شده بودند تمجید کرد. او برای بازدید از کار نیروهای ارتش به یکی از این روستاها رفته بود.

به گفته ی خبرگزاری دولتی کره شمالی، نیروهای ارتش هیچ آثاری از توفان در روستای کانگبوک-ری در جنوب غربی کره شمالی باقی نگذاشتند و روستا را تبدیل به یک «سرزمین رویایی سوسیالیستی» کردند.

کیم جونگ اون بعد از بازدیدش گفته بود این روستا به خاطر عقب افتادگی و خرابی های ناشی از بلای طبیعی وضعیت اسف باری داشت اما حالا احساس کرد به دنیای دیگری نگاه می کند.

بیشتر بخوانید: حقایقی جالب و خواندنی درباره همسر رهبر کره شمالی

قدرتمندترین زن کره شمالی کیست؟ با خواهر مرموز و پر نفوذ رهبر کره شمالی آشنا شوید

تمجید کیم جونگ اون از ارتش کره شمالی

کیم جونگ اون که پیش تر مدتی بود در انظار عمومی  حضور پیدا نمی کرد، در هفته های اخیر بارها در مکان های عمومی حاضر شده و اقداماتی که در جهت بازسازی مناطق مختلف صورت می گیرد را شخصاً پیگیری کرده است.

روز شنبه ی این هفته، از او تصاویری در استان اونپا در جنوب کره شمالی منتشر شد که او را با زیرپیراهنی در حال راهنمایی و هدایت کارگرانی نشان می داد که مشغول رفع خرابی های ناشی از توفان بودند.

در این تصاویر کیم به همراه تعدادی از دستیارانش در یک زمین کشاورزی در حال وارسی محصولات برنج بود. او به مقامات محلی دستور داده بود برای اطمینان از رسیدن غذای کافی به همه ی مردم به سراغ انبارهای مواد غذایی بروند.

کیم بعد از بازدید روز گذشته ی خود گفت: «ارتش خلق از سازندگانی تشکیل شده که هر معجزه ای را در این سرزمین ممکن می سازند.»

«قدرت واقعی ارتش خلق نه در تعداد نیروهای آن و نه در قدرت نظامی آن، بلکه در عشق آتشین آن به کشورش نهفته است.»

کره شمالی همواره برای تأمین غذای مردم خود با مشکل رو به رو بوده است، چرا که عمده ی مناطق این کشور کوهستانی هستند و به همین دلیل کشاورزی در آن دشوار است.

بیشتر بخوانید: اظهارات تکان دهنده یک دختر فراری از گرسنگی در کره شمالی

از گرسنگی به بردگی جنسی؛ سرنوشت شوم دختران فراری کره شمالی در دستان قاچاقچیان انسان

وزارت کشاورزی ایالات متحده ماه گذشته گزارشی منتشر کرد که از «ناامنی غذایی» ۶۰ درصد از جمعیت کره شمالی حکایت داشت، به این معنی که آن ها از غذای کافی برای داشتن یک سبک زندگی فعال و سالم برخوردار نیستند.

این گزارش مربوط به پیش از توفان های اخیر کره شمالی بود که احتمالاً به این معنی است که این کشور در شرف یک بحران است، به خصوص وقتی مشکل تأمین غذای آن با آثار ناشی از شیوع ویروس کرونا آمیخته شود.

گرچه کره شمالی میزان شیوع ویروس کرونا در کشور را برای مردم خود کم جلوه داده است، اما بسیاری معتقدند این کشور به شدت درگیر این بیماری شده است.

آخرین باری که کره شمالی درگیر یک قحطی گسترده شده از سال ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۶ بود و در آن زمان ۳/۵ میلیون نفر از مردم این کشور یا از گرسنگی یا بیماری های ناشی از گرسنگی، جان خود را از دست دادند.

در کره شمالی به این دوره «رژه مصیبت» گفته می شود.

کره شمالی تابستان امسال به خاطر وقوع چندین توفان، دومین بارش شدید خود طی ۲۵ سال گذشته را تجربه کرد.

بخش کشاورزی کره شمالی به خصوص آسیب پذیری زیادی در برابر وضعیت بد آب و هوایی دارد و توفان ها و سیل های امسال این کشور نگرانی ها در خصوص وضعیت غذایی آن را افزایش داده است.

دیدن این ویدئو را به شما توصیه می کنیم:

منبع: dailymail
۳ نظر

ورود

  • حسین شهریور ۲۶, ۱۳۹۹

    واقعا کشور زیبایی امیدوارم کشور ما هم یه روزی مثل همین کشور بشه.

  • امیر شهریور ۲۶, ۱۳۹۹

    داداش این کره شمالی ها جنوبی نیست اشتباه نگرفتی احتمالا !

  • علیرضا شهریور ۲۷, ۱۳۹۹

    کم تر مصرف توپولی گوگولی نگرانت شدم مو قشنگ