دیدار با دکتر پوریا پورسرخ: «ایرج» سریال ایلدا شبکه اول

دیدار با دکتر پوریا پورسرخ: «ایرج» سریال ایلدا شبکه اول

پوریا پور سرخ متولد چهارم تیر ماه سال پنجاه و شش در تهران است، او دکترای فیزیولوژی گیاهی داشته و مثل مهدی سلطانی سروستانی (بازیگر نقش دکتر بحری در سریال آقازاده)، از جمله هنرپیشه های سینما و تلویزیون کشورمان است که مدرک دکتری دارد.

پوریا پور سرخ مجرد است و دو خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد. دکتر پوریا پورسرخ پس از ورود به مقطع دکتری، پیشنهاد بازی در سریال فرار بزرگ را قبول کرد. پوریا پورسرخ از روز جمعه ۴ مهر ۹۹ در سریال جنگی ایلدا که هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه اول روی آنتن می رود، در نقش ایرج حضور دارد. او هم بازی فاطمه گودرزی و مجید مظفری شده است.

اولین حضور او در سینما به سال ۱۳۸۵ است. در فیلم سینمایی روز سوم به کارگردانی محمد حسین لطیفی بازی کرد و کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول شد. در مصائب دوشیزه و مهمان و پسران آجری نیز در همان سال بازی کرد. جدید ترین فیلم های سینمایی با حضور پوریا پورسرخ، چشم و گوش بسته (به کارگردانی فرزاد موتمن)، مدیترانه (به کارگردانی هادی حاجتمند)، سلام علیکم حاج آقا (به کارگردانی حسین تبریزی)، به وقت خماری (به کارگردانی محمد حسین لطیفی)، پاسیو (به کارگردانی مریم بحر العلومی)، خالتور (به کارگردانی آرش معیریان) است.

پوریا پور سرخ از سال ۱۳۸۱ تا امروز در سریال های مختلفی برای شبکه های سینما نقش آفرینی کرده است. سریال از سرنوشت به کارگردانی علیرضا بذرافشان، سریال از یادها رفته به کارگردانی بهرام بهرامیان، مرز خوشبختی به کارگردانی حسین سهیلی زاده و برادر به کارگردانی جواد افشار، از کارهای سریالی اخیر بازیگر نقش ایرج در سریال ایلدا است.

پوریا پورسرخ
عکسی جالب از پشت صحنه سریال ایلدا شبکه اول سیما
نقش ایرج در سریال ایلدا
ایرج سریال ایلدا در اتاق گریم
پوریا پورسرخ
پوریا پورسرخ در کنار امین حیایی و هنرپیشه های فیلم چشم و گوش بسته

پوریا پور سرخ تا پیش از پخش سریال ایلدا از شبکه اول سیما از جمعه ۴ مهر ۹۹، ۷۹۰ پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و ۲.۷ میلیون دنبال کننده داشت. به نظر می رسد با پخش سریال ایلدا از هفته دوم مهر ۹۹، شاهد افزایش شمار کامنت زنی روی پست های پوریا پورسرخ و مشاهده نظر مخاطبانش درباره نقش آفرینی وی در این سریال جنگی دفاع مقدسی باشیم.

پوریا پور سرخ یک سلبریتی کم ادعا، عاشق فرهنگ و مرام ایرانی است و این نقطه متمایز کننده وی با برخی از هنرپیشه های زن و مرد سینمای ایران است. این را از سیل کامنت ها زیر پست های اینستاگرامش می توان دریافت. حنا قره گوزلو، طراح برخی از کت و شلوارهای ایرج سریال ایلدا است.

یک هفته پیش از پخش سریال ایلدا از شبکه اول سیما، پوریا پورسرخ که علاقه زیادی به تبریک اینستاگرامی به دوستان و آشنایان دارد، تولد دختر مجید مظفری (نیکی مظفری) را تبریک گفت. تبریکی با ۶۰ هزار لایک که تقرییا این رویه و فرهنگ را در کمتر صفحه اینستاگرامی سلبریتی های ایرانی مشاهده می کنیم.

پوریا پور سرخ
تصویری از اینستانوشته پوریا پور سرخ درباره تولد نیکی مظفری
پوریا پورسرخ
پوریا پورسرخ در این عکس، تولد مجید مظفری را تبریک گفته است. او را در کنار فاطمه گودرزی هنرپیشه نقش داگل در سریال ایلدا مشاهده می کنیم. مجید مظفری نقش صالح خان را بازی کرده است
پوریا پورسرخ
تصویری از روی جلد یک مجله ترک که او را در کنار هولیا دیکن هنرپیشه ترک تبار مشاهده میکنیم. هولیا به کارگردانی مرتضی آتش زمزم ساخته شده است.
پوریا پورسرخ
پوریا پورسرخ در یک سلفی با امیر نوری و در عکس سمت راستی نیز در کنار مادرش است
پوریا پورسرخ
استایل های تابستانی پوریا پورسرخ بازیگر نقش ایرج سریال ایلدا شبکه اول سیما را مشاهده میکنیم که عاشق زین الدین زیدان فوتبالیست معروف فرانسوی است
پوریا پورسرخ
پوریا پورسرخ در استایل های کژوال تابستان ۹۹ سر صحنه یک کار تاریخی مشاهده می کنیم که با ماشین پلیس پیکان و ژیان گوجه ای عکس های جالبی انداخته و ده ها هزار لایک دریافت کرده است
پوریا پورسرخ
آقای خوش تیپ در ۲ قاب متفاوت 🙂

۱۷ اردیبهشت ۹۹ بود که ایرج سریال ایلدا در قسمت چهل و یکم از فصل چهارم دورهمی، روبروی مهران مدیری در شبکه نسیم قرار گرفت. دورهمی با حضور پوریا پورسرخ را در ۴۸ دقیقه در ویدیو زیر تماشا کنید.

اگر نظر و دیدگاهی درباره نقش آفرینی های ایرج سریال ایلدا در سال های اخیر در سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی دارید، نظرات خود را از طریق کامنت به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود