تصاویر و داستان ۵ فیلم سینمایی اکران مهر ماه: از «تومان» تا «سراسر شب»

تصاویر و داستان ۵ فیلم سینمایی اکران مهر ماه: از «تومان» تا «سراسر شب»

فیلم سینمایی سراسر شب ، پیش میشی، سازهای ناکوک و تومان و آب مطهر اکران پاییز است. فیلم سینمایی سراسر شب فرزاد موتمن و دانلود فیلم سینمایی سراسر شب فرزاد موتمن و بازیگران فیلم سینمایی سراسر شب در انتهای این گفتار معرفی شده است.

اکران پاییزه سینمای ایران در سال کرونایی ۹۹ با اکران ۵ فیلم سینمایی در مهر اغاز شده است. طبق اعلام سخنگوی شورای صنفی نمایش وزارت ارشاد، فیلم سینمایی پیشی میشی و فیلم سینمایی تومان از ۹ مهر ماه اکران می شوند. هم چنین فیلم سینمایی سراسر شب از ۲۳ مهر ماه در گروه ماندانا اکران خواهد شد.

هم چنین در اکران پاییزه سینمای ایران، شاهد اکران فیلم سینمایی سازهای ناکوک از ۱۶ مهر خواهیم بود. فیلم سینمایی آب مطهر نیز از ۳۰ مهر ماه روی پرده سینما ها خواهد رفت. در ادامه این گفتار درباره این ۵ فیلم سینمایی اکران مهر ماه امسال توضیحاتی ارائه شده است.

در روزهای اخیر، آمار فروش سینمای ایران در سامانه سمفا اعلام شده است که طبق آن، در نیمه نخست سال جهش تولید، فیلم بی حسی موضعی با فروش ۱۵۴ میلیون تومان همراه شده است. فیلم آبادان یازده شصت نیز که به مناسبت هفته دفاع مقدس روی پرده رفته کلا ۳۰ میلیون تومان فروخت که بسیار کمتر از حد انتظار ظاهر شد.

در اکران پاییزی سینماهای ایران، شاهد حضور ژانر وحشت هستیم.

فیلم آقای سانسور با بازی محمد رضا فروتن و بهرام افشاری نیز به رکورد ۱۵۰ میلیون تومان در روزهای کرونایی ایران رسید. فیلم روزهای نارنجی آرش لاهوتی نیز فقط ۲۱ میلیون فروخت. فیلم زن ها فرشته اند به کارگردانی آرش معیریان (کارگردان فیلم پر فروش خالتور)، همدر پلتفرم VOD ها و اکران سینمایی، ۷ میلیارد ریال فروخته است.

بازیگران فیلم پیشی میشی و خلاصه داستان پیشی میشی و هنرپیشه های فیلم پیشی میشی

فیلم سینمایی پیش میشی به تهیه کنندگی احمد احمدی و کارگردانی حسین قناعت ساخته شده و گزینه ای شاد برای کودکان است. فیلم پیشی میشی اولین فیلم در ژانر کودکان در سال ۹۹ است که قرار بود ۲۵ تیر ماه اکران شود. فیلم سینمایی پیشی میشی با حضور هنرپیشه هایی چون: بهاره رهنما و رضا شفیعی جم، روایت شادی برای کودکان است. تیزر فیلم سینمایی پیشی میشی را در ویدیو زیر تماشا کنید.

این نخستین تجربه بازیگری شفیعی جم در کنار بهاره رهنما است. اظهارات بهاره رهنما درباره تجاوز به دختران، یکی از اظهارات جنجالی سلبریتی ها در تابستان امسال بود.

حسین قناعت کارگردان فیلم سینمایی پیش میشی، پیش از این کار نیز در ژانر کودک، کارهایی چون: دزد و پری، قهرمانان کوچک و لازانیا (با حضور مستر تیستر) و تپلی و من را ساخته بود که فروش نسبتا خوبی داشت. داستان پیشی میشی داستان هنرنمایی رضا شفیعی جم، در کنار بهاره رهنما، نفیسه روشن، ارژنگ امیرفضلی، علی کاظمی، ساعد هدایتی، یوسف صیادی است. طاها عابدی و ماهان عابدی دو کودک فیلم پیشی میشی هستند.

بازیگران و داستان فیلم سینمایی سازهای ناکوک

فیلم سینمایی سازهای ناکوک در استودیو ایرج شهزادی صداگذاری شد و به اکران مهر ۹۹ رسید. فیلم سینمایی سازهای ناکوک اولین تجربه علی حضرتی است. کارگردان فیلم سینمایی سازهای ناکوک پیش تر در مقام تهیه کننده سینما فعالیت داشت. او را قبلا در تهیه کنندگی فیلم خداحافظی طولانی، نیمرخ ها و یک قناری یک کلاغ دیده بودیم. تیزر فیلم سینمایی سازهای ناکوک را ببینید.

داستان فیلم سینمایی سازهای ناکوک داستان ۲ خواهر است که ورود مردی عاشق پیشه، هویت خواهر اولی در آستانه فروپاشی و شخصیت خواهر دومی در مسیر جدیدی از خودشناسی قرار میگیرد. بازیگران فیلم سینمایی سازهای ناکوک را هنگامه قاضیانی، غزل شاکری، حامد کمیلی، مرتضی ضرابی و احمد عربانی  کاریکاتوریست تشکیل می دهند. فرشته طائرپور تهیه کننده فیلم سینمایی سازهای ناکوک است.

بخش هایی از لوکیشن فیلمبرداری فیلم سینمایی سازهای ناکوک در روستای زیبای فیلبند استان مازندران بازی شده است.

فیلم سینمایی پیشی میشی، سازهای ناکوک و تومان
تصویری از اینستانوشته هنگامه قاضیانی بازیگر فیلم سینمایی سازهای ناکوک درباره اکران پاییزی این فیلم

هنگامه قاضیانی بازیگر اصلی فیلم سینمایی سازهای ناکوک دانش آموخته دانشگاه سانفرانسیسکو بوده و متولد ۳۱ اردیبهشت سال ۱۳۴۹ در مشهد مقدس است. برای مشاهده پشت صحنه هایی از فیلم سینمایی سازهای ناکوک به اینستاگرام هنگامه قاضیانی مراجعه کنید که بیش از نیم میلیون دنبال کننده دارد.

بازیگران و داستان فیلم سینمایی تومان

خبرگزاری تسنیم درروزهای برگزاری جشنواره فیلم فجر ۹۸ درباره فیلم سینمایی تومان نوشت: در حسرت سینمایی آبگوشتی! فیلم سینمایی تومان به کارگردانی ونویسندگی مرتضی فرشباف ساخته شده و محصول سال ۱۳۹۷ است که به اکران پاییز ۹۹ رسید. داستان فیلم سینمایی تومان درباره یک فرد است که از راه قمار اسب و فوتبال، تلاش می کند تا طبقه اجتماعی خود را تغییر دهد. تیزر فیلم سینمایی تومان را ببینید.

بازیگران فیلم سینمایی تومان را میر سعید مولویان در نقش داود، مجتبی پیرزاد در نقش عزیز، پردیس احمدیه در نقش آیلین و ایمان صیاد برهانی در نقش یونس بر عهده دارند. حامد نجابت نیز از دیگر بازیگران فیلم سینمایی تومان است که برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلمبرداری از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شد. نامزدی بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد و نقش مکمل مرد نیز از جمله عناوین فیلم تومان در جشنواره فیلم فجر سال ۹۸ بود.

فیلم سینمایی پیشی میشی، سازهای ناکوک و تومان
استایل های تابستانی پردیس احمدیه از تهران تا کلاردشت، بازیگر فیلم سینمایی تومان

پردیس احمدیه بازیگر اصلی فیلم سینمایی تومان، متولد ۸ تیز سال ۱۳۷۱ در تهران است. او دانش آموخته رشته نوازندگی موسیقی است و او را در فیلم لاک قرمز و لامینور و مجبوریم دیده بودیم. پردیس احمدیه که احتمالا در زمان اکران فیلم تومان، مخاطبانش در اینستاگرام افزایش یابد، ۷۸ هزار فالوئر دارد.

بازیگران فیلم سراسر شب و خلاصه داستان فیلم سراسر شب  و هنرپیشه های فیلم سراسر  شب

فیلم سینمایی سراسر شب به کارگردانی فرزاد مومتمن و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی، داستان دختری به نام مهتاب است که برای یافتن ردی از داوود مرادی که آخرین فرد مرتبط با خواهرش مریم است، به محل زندگی داوود می رود تا پاسخ به سوالات خود را بیابد.

بازیگران این فیلم را الناز شاکردوست، امیرجعفری، افسانه چهره آزاد، سینا حجازی ، مهدی سلطانی، سیدامیر حسام شحاعی، سحر نظام دوست، محمد رضا هاشمی، ایلناز آذری، دیانا روهنده، آفرین رهنما و داراب داداش زاده تشکیل می دهد. موسیقی فیلم سراسر شب محصول سال نود و شش نیز با بابک میرزاخانی است. فرزاد موتمن گفتته بود که بهترین فیلم من همین فیلم سراسر شب است.

اگر به تماشای فیلم سینمایی سراسر شب رفتید، نظرات و دیدگاههای خود را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید. الناز شاکردوست احتمالا در اکران خصوصی فیلم سینمایی سراسر شب حضور خواهد یافت.

فیلم سینمایی سراسر شب
تصویری از سکانس بازی الناز شاکردوست در فیلم سینمایی سراسر شب. فیلم سینمایی سراسر شب از پر فروش های گیشه پاییز ۹۹ خواهد بود

تماشای اولین تجربه بازیگری امیرجعفری، بازیگر طنز پرداز در کنار دکتر مهدی سلطانی سروستانی (بازیگر نقش دکتری بحری سریال جنجالی آقازاده و سریال پدر) می تواند بر جذابیت های داستان بیافزاید. متن و حاشیه و پشت صحنه های فیلم سینمایی سراسر شب را در اینستاگرام امیر جعفری (همسر ریما رامین فر) و مهدی سلطانی و الناز شاکردوست در اینستاگرام دنبال کنید.

فیلم سینمایی پیش میشی، سازهای ناکوک و تومان و سراسر شب هر یک داستان جذابی دارد اما به جز مورد اولی، بقیه درام هایی با چاشنی اندوه و تلخ و وحشت هستند که خیلی برای مذاق مخاطب در روزهای کرونایی و بد اقتصادی نیمه دوم سال، جالب نیستند. احتمالا سراسر شب فرزاد موتمن با حضور سلبریتی هایش، بتواند گوی سبقت را در گیشه سرد زمستان از رقبایش برباید.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود