عاشقانه‌های پاییزی «مهناز» و «کیمیا» در آلمان و تی تی «الناز» در توکیو

عاشقانه‌های پاییزی «مهناز» و «کیمیا» در آلمان و تی تی «الناز» در توکیو

عاشقانه های سلبریتی های سینما و تلویزیون و تئاتر در فصل عاشقانه ها یعنی پاییز هزار رنگ هزار نقش، از مهر ماه اغاز شده و به نظر می رسد در روزهای برفی و بارانی ۳۱ استان کشور در روزهای آینده، با روایت های رنگارنگ جذابی همراه شود.

سلفی ها و ویدیوهای برخی از سلبریتی ها که با لایک و کامنت دوستانشان همراه شده، بخشی از سبک زندگی دیجتالی پاییزی سلبریتی های ایران را در شبکه های اجتماعی به تصویر می کشد که برای میلیون ها هوادارانش جذابیت های خاصی دارد. در نیمه دوم سال ۹۹ که با روزهای کرونایی سختی روبرو هستیم، برخی از سلفی های سلبریتی ها در داخل و خارج از کشور با ماسک هموار شده است. روابط و ارتباطات و بخشی از کسب و کار سلبریتی ها را می توان در لابلای اینستانوشته های انها و دوستانشان فهمید.

رسیدن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا که ۲۹ آذر در دوحه قطر برگزار می شود نیز مهر ماه خاصی را برای سلبریتی های عرصه سینما و ورزش رقم زده است که امیدواریم با قهرمانی پرسپولیس ها در اواخر پاییز، پاییز خوبی برای ایرانیان در عرصه ورزش رقم بخورد و تیم ملی فوتبال ایران نیز به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راه یابد.

اینستاگردی با سلبریتی ها را با مهناز افشار شروع میکنیم که مهر ماه کرونایی خود را به همراه دخترش در شهر دوسلدورف آلمان می گذراند. محدودیت های کرونایی سبب شده تا بر خلاف پاییز سال های قبل، شاهد سلفی ها و استوری های طوفانی سلبریتی ها در شهرهای اروپا و آمریکا نباشیم.

تصویر اینستانوشته پاییزی مهناز افشار از آلمان که با کامنت کیمیا علیزاده در هلند نیز همراه شده است.

عاشقانه های پاییزی علاوه بر مهناز افشار، سراغ نیکی کریمی هم رفته است. نیکی کریمی با انتشار یک سلفی آینه ای، پاییز را به هوادارانش تبریک گفت که با کامنت عاشقانه ای از سوی هانیه توسلی هم همراه شد.

عاشقانه پاییزی نیکی کریمی با کامنت هانیه توسلی هنرپیشه سینما و تئاتر تلویزیون

کیمیا علیزاده نیز به دلیل مصاحبه اش درباره خروج از ایران در روزهای اخیر در کانون توجه اینستابازها قرار گرفته است.

تصاویر پاییزی طبیعت گردی کیمیا علیزاده و همسرش در هلند در سپتامبر و اکتبر ۲۰۲۰ میلادی

الناز شاکردوست در مهر ماه امسال خبر از اکران فیلم تی تی به کارگردانی آیدا پناهنده در جشنواره فیلم معتبر توکیو داد. در سی و سومین فستیوال توکیو، فیلم تی تی که با حضور الناز شاکردوست هم همراه شده است، در بخش مسابقه حضور دارد. در فیلم تی تی، الناز شاکردوست، پارسا پیروز فر ، هوتن شکیبا (بازیگر نقش مقابل الناز شاکردوست در فیلم سینمایی )، سودابه جعفر زاد نیز حضور دارند.

روایت الناز شاکردوست از فیلم تی تی که در توکیو اکران می شود و فیلم سراسر شب که در آلمان بزودی اکران خواهد شد

بهنوش بختیاری هم که روزگاری پر فالوئرترین کاربر ایرانی در اینستاگرام بود، روایت پاییزی خود را به یک جوان تهرانی که روزگاری کارتن خواب بود اختصاص داد. ویدیوی بهنوش بختیاری بیش از ۳۰۰ هزار بار دیده شده است.

روایت پاییزی بهنوش بختیاری از یک کارتن خواب

یکی از عکس های پر لایک پاییزی بهنوش طباطبایی، هنرپیشه سینما و تئاتر کشورمان، عکسی بود که او از زمان کودکی اش به اشتراک گذاشت. هم چنین خبر از اکران فیلم تختی در خارج از کشور داد.

پاییزی های بهنوش طباطبایی

او نوشت:

دوران کودکی ما نه تنها مهم بوده، بلکه تاثیر عمیقی بر روی آینده ایی دارد که الان در آن ایستاده ایم ، ما امروز در همان آینده ی کودکیمان هستیم و با تاثیرات فراوانش مواجه ایم این تاثیرات ممکن است مثبت یا منفی باشد؛ اما این تاثیرات را اگر نشناسیم خیلی سخت خواهیم توانست آنرا خنثی یا اگر مثبت است بیشترش کنیم. پس کودکیمان را مرتب مرور کنیم و کشف کنیم منشأ اصلی بسیاری از رفتارها و اندیشه هایمان را… در کودکی سنگ بنای شخصیت ساخته می شود…

تصویر پاییزی عاشقانه سحر قریشی با ۸ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام، خبر از یک صندلی چوبی و فنجان چای و یک منظره هزار رنگ که همچون تابلو نقاشی، فریبنده است می دهد.

اینستانوشته پاییزی سحر قریشی

این تصویر زیبا و اینستانوشته مفهومی سحر قریشی، ۸۵ هزار لایک و هزاران کامنت دریافت کرده است. سحر قریشی برای دیده شدن بهتر این عکس، از هشتگ پاییز استفاده کرده که در سومین فصل سال، مخاطبان زیادی در اینستاگرام پیدا کرده است. سحر قریشی نوشت: چشم ها بی فایده اند، وقتی که ذهن ها نایبنا است.

ترلان پروانه نیز که این روزها بیش از ۱.۵ میلیون دنبال کننده دارد، عکس پاییزی خود را به یکی از سفرهایش به ترکیه اختصاص داده است. عکسی که با لایک بهاره افشاری هم روبرو شد.

سلفی پاییزی ترلان پروانه در استانبول ترکیه

استانبول گردی پاییزی بدون ماسک ترلان پروانه، با اعتراض کامنتی برخی از همودارانش نیز روبرو شده است.

مهراوه شریفی نیا خواهر ملیکا که شب های مهر ماهی شبکه ۳ او را در کنار حسام منظور (در نقش عبد) و سارا رسول زاده (در نقش نجلا) در سریال نجلا خواهیم دید،‌علاقه زیادی به پاییز دارد.

دومین اینستانوشته پاییزی مهراوه شریفی نیا
روایت پاییزی مهراوه شریفی نیا با کامنت بهنوش بختیاری و مژده لواسانی (مجری شبکه ۲ سیما) نیز همراه شد

این عکس پاییزی مهراوه ، کامنت های پاییزی زیادی دریافت کرد.

پاییزی گردی های ویشکا آسایش

ویشکا آسایش (هنرپیشه نقش قطام سریال امام علی) نیز در روزهای پاییزی کرونایی ایران، به جنگل و کوهستان و دریاچه زده است که عکس پاییزی وی را در بالا مشاهده می کنید.

روایت های پاییزی بهاره رهنما را نیز در ۳ قاب زیر مشاهده کنید.

پست های پاییزی بهاره رهنما از دیدار با والدین تا گفت و گو درباره سرطان پستان

این هم عکسی که محمد رضا گلزار در پشت صحنه عاشقانه ۲ در کنار رامین رضاییان، حسین یاری و منوچهر هادی به اشتراک گذاشت و ۳۹۳ هزار لایک دریافت کرد.

سلبریتی سینما
روایت پاییزی محمد رضا گلزار با سلبریتی های عاشقانه ۲

برای مشاهده دل نوشته های کاربران ایرانی و عکس های پاییزی سلبریتی ها به هشتگ پاییز مراجعه کنید.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود