فیلم لحظه سرقت مسلحانه خونین از طلا فروشی در تبریز

فیلم لحظه سرقت مسلحانه خونین از طلا فروشی در تبریز

سرقت مسلحانه طلا فروشی تبریز در روز سه شنبه ۲۹ مهر ۹۹ یک کشته بر جای گذشت. سرقت خونین از طلا فروشی تبریز با یک کشته و مصدوم و با حضور پلیس به پایان رسید. روز گذشته ۳ سارق مسلح به یکی از طلا فروشی های واقع در خیابان حجتی شهر تبریز حمله ور شدند که پس از ورود به طلا فروشی، طلا های موجود در طلا فروشی را به سرقت بردند و صاحب طلا فروشی نیز مصدوم شد.

یک نفر عابر پیاده که از محل طلا فروشی گذر می کرد پس از شلیک گلوله از تفنگ شکاری سارقان مسلح طلا فروشی تبریز در دم جان باخت. تلاش برای دستگیری سارقان مسلح طلا فروشی تبریز ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز گفته که پرونده ویژه دستگیری و شناسایی سارقان مسلح طلا فروشی خیابان حجتی تبریز در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرقت از طلا فروشی تبریز
تصویر پیاده رو خونین روبروی طلا فروشی خیابان حجتی تبریز که محل قتل یکی از هموطنان تبریزی در پی سرقت از یک طلا فروشی بود

در تصاویری که در رسانه ها منتشر شده، خون عابر پیاده ای که بر اثر شلیک گلوله سارقان مسلح طلا فروشی تبریز بر زمین ریخته شده، مشاهده می شود. هویت این مقتول هنوز اعلام نشده است. گفته شده که یک زن به همراه دو مرد مسلح نسبت به سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی در تبریز اقدام کرده اند. ویدیو لحظه تیر اندازی و سرقت مسلحانه از طلا فروشی تبریز را مشاهده کنید. یکی از سارقان مسلح بدون هدف به برخی از رهگذران تیر شلیک می کردند. صاحب طلا فروشی مجروح شده و به بیمارستان انتقال یافت.

فیلم لحظه سرقت مسلحانه از طلا فروشی تبریز بازتاب های زیادی در شبکه های اجتماعی داشته است. برای اطلاع از جزییات بیشتر محل وقوع جرم و نظر شهروندانی که در محل در زمان حادثه حضور داشتند از هشتگ تبریز در شبکه های اجتماعی استفاده کنید. ویدیو زیر نیز لحظاتی پس از وقوع سرقت مسلحانه خونین طلا فروشی تبریز در آخرین سه شنبه مهر ۹۹ را نشان می دهد.

۲ سال پیش نیز یکی از مغازه های طلا فروشی در خیابان مارلان تبریز به شیوه ای عجیب توسط مجرمان مورد حمله و سرقت قرار گرفت. آن ها زیر مغازه، تونل ۱۵ متری حفر کرده بودند. در طول سال ده ها سرقت مسلحانه از طلا فروشی های ۳۱ استان کشور ثبت می شود.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • فرید مهر ۳۰, ۱۳۹۹

    توحش انگار تو خون این ملته. انگار که نه. حتما.
    یه نگاه به سرقت باقی کشورا کنی میبینی مثل ادم میان سرقت میکنن میرن. بدونه هیچ زخمی یا کشته ایی. تازه معذرت میخوان اگه کسی ترسید. اما اینجا با قمه میزنن صاحاب مغازه رو میکشن. رهگذر رو با تیر میزنن. دست شاهو قطع میکنن. چاقو تو شکم مشتری بیگناه میزنن. خلاصه توحش خاورمیانه همینه. فرقیم نداره کجا باشه

    • Shahab آبان ۱, ۱۳۹۹

      دزدها معذرت میخوان؟
      مگه سریاله???
      بیخیال داداش
      تو دیگه زدن تو سر ایرانی رو از حد گذروندی
      درسته تو خیلی چیزها عقب تریم ولی اینکه دزدهای بقیه کشور ها معذرت میخوان رو اصلا نمی‌فهمم??
      میگن چی مثلا؟
      ببخشید بدبختتون کردیم ?
      حرفت خیلی خنده دار بود خدایی