بستری شدن گرایمز در بیمارستان بعد از حضور در برنامه تلویزیونی ایلان ماسک

بستری شدن گرایمز در بیمارستان بعد از حضور در برنامه تلویزیونی ایلان ماسک

گرایمز دو روز پس از شرکت در برنامه تلویزیونی «پخش زنده شنبه شب» (Saturday Night Live) که اجرای آن را شریک زندگی اش، ایلان ماسک برعهده داشت، اعلام کرد به خاطر حمله اضطرابی «ترسناکی» راهی بیمارستان شد.

گرایمز روز چهارشنبه ی هفته ی گذشته تصویری از خود به همراه مایلی سایرس در پشت صحنه ی برنامه ی «پخش زنده شنبه شب» منتشر کرد. گرایمز لباس و گریمی به شکل پرنسس پیچ داشت، شخصیتی که در بخش نمایشی برنامه، نقش آن را به صورت افتخاری ایفا کرد.

گرایمز در شرح این عکس نوشت: «این عکس را یادم رفت پست کنم چون دیروز به نوعی خودم را دچار حمله اضطرابی و راهی بیمارستان کردم که راستش را بخواهید خیلی ترسناک بود و فکر می کنم فرصت خوبی است که روان درمانی را شروع کنم.»

او در ادامه نوشت: «با همه ی این ها – مایلی سایرس در اجرای زنده خیلی خوب و خونسرد است. از گروه برنامه “پخش زنده شنبه شب” ممنونم که اینقدر مهربان بودند و به من اجازه دادند در نقش پرنسس پیچ یواشکی حضور داشته باشم.»

یکی از بزرگ ترین غافلگیری های این قسمت از برنامه ی «پخش زنده شنبه شب» با اجرای ماسک، حضور افتخاری گرایمز بود.

در این بخش نمایشی، ماسک نقش شخصیت واریوی نینتندو را ایفا می کرد. مایکی دی، یکی از عوامل برنامه ی «پخش زنده شنبه شب» هم نقش وکیل او را بازی می کرد که سعی داشت ثابت کند واریو قاتل دشمن اصلی اش، ماریو نیست. گرایمز هم در نقش پرنسس پیچ، معشوقه ی ماریو حضور پیدا کرد.

معلوم نیست حمله اضطرابی گرایمز و بستری شدنش در بیمارستان به دلیل حضورش در برنامه «پخش زنده شنبه شب» بوده است یا خیر. گرایمز مدت زمان بستری شدنش در بیمارستان را هم به طور دقیق ذکر نکرده است.

تصمیم به برای سپردن کار اجرای این قسمت از برنامه ی «پخش زنده شنبه شب» به ایلان ماسک واکنش های زیادی را به دنبال داشت، به طوری که گفته می شد تعدادی از عوامل برنامه هم مخالف این تصمیم بودند. با این حال، پیت دیویدسون از حضور ماسک در برنامه «پخش زنده شنبه شب» دفاع کرد و دست آخر مدیرعامل ۴۹ ساله ی تسلا مجری جدیدترین قسمت این برنامه شد.

ماسک در این برنامه فاش کرد که به سندرم آسپرگر مبتلا است. او در تک گویی آغازین برنامه گفت: «من به عنوان اولین فرد مبتلا به آسپرگر که مجری این برنامه بوده، امشب درواقع دارم تاریخ ساز می شوم.» گرچه بعداً گفته شد که دن آیکروید که یک بار در سال ۲۰۰۳ اجرای برنامه «پخش زنده شنبه شب» را برعهده گرفته بود، نیز به سندرم آسپرگر مبتلا است.

گرایمز و ماسک از سال ۲۰۱۸ با یکدیگر در رابطه هستند و در همان سال بود که برای اولین بار در مراسم مت گالا با یکدیگر در ملأعام حاضر شدند. پسر آن ها به نام X AE A-Xii در ماه مه سال گذشته به دنیا آمد که چندی قبل تولد یک سالگی اش بود.

ماسک در تک گویی آغازین برنامه «پخش زنده شنبه شب» هم به شوخی درباره ی نحوه ی انتخاب اسم پسرشان X AE A-Xii گفت که نام او نتیجه ی دویدن یک گربه روی کیبورد بود.

 

بیشتر بخوانید:

تصاویر جدید ایلان ماسک و گرایمز از فرزند ۹ ماهه خود

منبع: insider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • من اردیبهشت ۲۶, ۱۴۰۰

    وقتی چند وقت دیگه صد میلیارد دلار از ماسک به خاطر طلاق بکنه ، حمله های عصبی ش خوب میشه .

  • جیم موریارتی اردیبهشت ۲۶, ۱۴۰۰

    اینم دید شوهرش با آسپرگر جلب توجه کرده خواسته کم نیاره .