نخست وزیر انگلیس برای سومین بار ازدواج کرد

نخست وزیر انگلیس برای سومین بار ازدواج کرد

بوریس جانسون روز گذشته در مراسمی مخفیانه با نامزد خود، کری سایموندز ازدواج کرد.

نخست وزیر ۵۶ ساله ی انگلیس و نامزد ۳۳ ساله اش در کلیسای جامع وستمینستر و در برابر گروهی از دوستان خود، با یکدیگر پیمان زناشویی بستند.

تصور می شود مهمانان در آخرین لحظه به مراسم دعوت شده باشند، به طوری که گفته می شود حتی اعضای ارشد کابینه ی جانسون هم از مراسم بی خبر بودند.

بر اساس ادعاها، جانسون و سایموندز برای این مراسم مخفیانه ۶ ماه برنامه ریزی کرده بودند.

این زوج در دسامبر سال ۲۰۱۹ با یکدیگر نامزد کردند و صاحب پسری به نام ویلفرد شدند.

جانسون و سایموندز مراسم ازدواج خود را با وجود محدودیت های کرونایی جدید انگلیس برگزار کردند که دست کم تا ۲۱ ژوئن پا برجا است و بر اساس آن، تعداد میهمانان مراسم ها نباید بیشتر از ۳۰ نفر باشد.

اینطور که گفته می شود آن ها پیشتر زمان برگزاری مراسم عروسی خود را ۳۰ ژوئن سال آینده ی میلادی اعلام کرده و از مهمانان خود برای این تاریخ دعوت کرده بودند. اما از قرار معلوم این اقدام آن ها برای رد گم کردن بوده است.

برخی منابع به رسانه های انگلیس گفته اند پدر نخست وزیر انگلیس و خواهر و برادرهایش، ریچل، جو و لئو در مراسم ازدواج او حضور داشتند.

یکی از حاضرین مراسم به رسانه ها گفته کری سایموندز «به شدت خوشحال» به نظر می رسید و بوریس جانسون «بسیار خوش تیپ و شیک شده بود و چشم از کری برنمی داشت».

این مراسم که سومین ازدواج نخست وزیر انگلیس محسوب می شود توسط همان کشیشی برگزار شد که سال گذشته پسر این زوج، ویلفرد را غسل تعمید داده بود.

این نخستین بار از سال ۱۸۲۲ تاکنون است که یک نخست وزیر انگلیس در دوران حضورش در این مسند ازدواج می کند.

جانسون و سایموندز اولین زوجی بودند که بدون ازدواج رسمی در ساختمان خیابان داونینگ لندن، دفتر و خانه ی نخست وزیر انگلیس، ساکن شدند.

کری سایموندز سال گذشته در پستی اینستاگرامی نامزدی اش با بوریس جانسون و همینطور بارداری خود را اعلام کرد.

رابطه ی این زوج تنها چند ماه پس از جدایی جانسون از همسر دومش، مارینا ویلر در سال ۲۰۱۸ علنی شد. جانسون از ویلر ۴ فرزند دارد.

ازدواج اول جانسون با آلگرا موستین-اوون هم در سال ۱۹۹۳ به پایان رسید.

منبع: mirror
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود