پشیمانی میلا کونیس از ممانعت از سفر اشتون کوچر به فضا

پشیمانی میلا کونیس از ممانعت از سفر اشتون کوچر به فضا

میلا کونیس، بازیگر مشهور هالیوودی می گوید از اینکه تصمیم گرفت همسرش اشتون کوچر را متقاعد کند به فضا نرود پشیمان است.

کوچر پیش تر گفته بود یک بلیت در سفر ورجین گلگتیک رزرو کرده بود که در سال ۲۰۱۲ کمی بعد از شروع رابطه ی عاشقانه اش با کونیس درباره ی آن با او صحبت کرده بود.

به گفته ی کوچر، کونیس بعد از به دنیا آمدن دخترشان در سال ۲۰۱۴ گفت رفتن او به فضا تصمیم عاقلانه ای برای خانواده ی آن ها نیست.

کونیس اما در مصاحبه ی جدیدش گفته از موضعی که نسبت به رویای به فضا رفتن کوچر داشته تا حدودی پشیمان است.

کونیس در اینباره گفت: «هورمون هایم به هم ریخته بود و به او می گفتم “حق نداری این کار را انجام دهی، می روی می میری. همه چیز منفجر می شود و می میری، مرا با بچه ها تنها می گذاری.»

کونیس حالا می گوید از اینکه کوچر را از رویایش محروم کرده «متنفر» است.

او گفت: «اینکه به او اجازه ی رفتن به فضا را ندادم خیلی خودخواهانه بود. اما من تازه مادر شده بودم و می گفتم “حق نداری من و بچه ها را ترک کنی.” آن تصمیم هم از اینجا شکل گرفت.»

کونیس گفت اگر همسرش یک بار دیگر از او پی پرسید احتمالاً این دفعه به او اجازه می داد به فضا رود اما دیگر خیلی دیر شده است.

گرچه به گفته ی کوچر شاید خیلی هم دیر نشده باشد. کوچر در مصاحبه ی خود گفت: «یک وقتی قرار است به فضا بروم.» اینطور که گفته می شود او بلیت سفر فضایی خود را در سال ۲۰۱۲ به قیمت ۲۰۰ هزار دلار خریداری کرده بود.

واقعاً احتمالش هست که کوچر مانند بسیاری دیگر بتواند یک روز به فضا سفر کند. چندی قبل شرکت ورجین گلگتیک سفری با حضور ریچارد برنسون، مؤسس میلیاردر گروه ورجین، به مرز فضا، تا ارتفاع ۸۸ کیلومتری سطح زمین داشت که اولین در نوع خودش بود.

شرکت ورجین گلگتیک همچنین اعلام کرده قصد دارد این سفرها را تا ۳۰۰ بار در سال برساند و امیدوار است به زودی، از ابتدای سال آینده ی میلادی برای سفرهای فضایی مشتری پیدا کند. بیش از ۷۰۰ نفر، از جمله سلبریتی هایی همچون تام هنکس، جاستین بیبر، لیدی گاگا و ایلان ماسک برای این سفر بلیت رزرو کرده اند، بلیتی که تا ۲۵۰ هزار دلار قیمت دارد.

منبع: insider
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود