نگاهی به دو خانه لوکس که گزینه های پیش روی لیونل مسی در پاریس هستند

نگاهی به دو خانه لوکس که گزینه های پیش روی لیونل مسی در پاریس هستند

جدایی دراماتیک لیونل مسی از بارسلونا بزرگ‌ترین انتقال فوتبالیِ امسال بود. این بازیکن ۳۴ ساله به خاطر این که باشگاه قادر به ثبت قرارداد جدیدش نزد مقامات رسمی نبود، بعد از ۲۱ سال مجبور به وداع با آبی اناری‌ها شد و با قراردادی دو ساله به پاری سن ژرمن پیوست.

در ابتدای امر تمرکز بر روی مسائل ورزشی همچون جاگیر شدن در باشگاه جدید و اخت شدن با تمرینات‌شان و آماده شدن برای یک شروع خوب بود. حالا اما تمرکز مسی به سمت مسائل شخصی نیز شیفت پیدا کرده است.

لیونل مسی
یکی از خانه های پیش روی لیونل مسی

مسی مجبور شده که خانه‌اش را در کاتالونیا رها کرده و همراه همسرش آنتونلا روکوزو و سه پسرشان، تیاگو، ماتئو و سرو به پاریس نقل مکان کند. حالا مشاوران املاک در پایتخت فرانسه سخت در تلاشند که برای این فوق ستاره‌ی آرژانتینی و خانواده‌اش خانه‌ای درخور دست و پا کنند.

مسی و خانواده‌اش هم اکنون در هتل ۵ ستاره‌ی رویال مونسیو ساکنند؛ هتلی که هزینه‌اش شبی ۲۳ هزار دلار است. اگرچه آن حوالی محیطی لوکس دارد، ماندن در آنجا برای طولانی مدت کاربردی نیست.

لیونل مسی
داخل یکی از خانه ها

حالا دو گزینه پیش روی آن‌ها قرار گرفته؛ دو خانه‌ی لوکسی که هر کدام کمی بیش از ۳۰ میلیون دلار ارزش دارند. هر دوی خانه‌ها استخر، باشگاه شخصی و فضای بسیار دارند.

لیونل مسی پس از پیوستن به پی اس جی، هفته‌ای یک میلیون و ۳۷۰ هزار دلار درآمد دارد. بسیاری از هم‌تیمی‌های وی در غرب پاریس ساکن‌اند چرا که این طوری به ورزشگاه پارک دِ پرنس که محل تمرین تیم است، نزدیک‌تر خواهند بود.

لیونل مسی
نمای رو به روی یکی از خانه ها

نویی-سور-سن یکی از محله‌های پیشنهادی است. به این دلیل که نه تنها از آنجا دسترسی به ورزشگاه آسان است بلکه آنجا مدرسه‌ها و امکانات خوبی برای خانواده‌اش وجود دارد.

منطقه‌ی ویلا مونمورانسی نیز به خاطر موقعیت درجه یکش، خانه‌های لوکس و رستوران‌ها و کافه‌های بسیارش، یکی دیگر از مقصدهای احتمالی است.

لیونل مسی
فضای خارجی یکی از خانه ها

هنوز مشخص نیست که آیا مسی قصد خرید دارد یا اجاره. او یک قرارداد دو ساله با باشگاه پاریسی امضا کرده است بنابراین اقامتش احتمالا خیلی طولانی‌مدت نخواهد بود.

خیلی از پاریسی‌ها، حتی آن‌هایی که بی‌نهایت ثروتمند هستند، در آپارتمان زندگی می‌کنند. خانه‌های دارای حیاط و باغچه به‌راحتی داخل شهر یافت نمی‌شود؛ به خصوص برای اجاره.

اوایل این ماه، آنتونن توماس نماینده‌ی املاکی که قبل‌تر برای سایر ستاره‌های این تیم پاریسی خانه پیدا کرده به پاریزین گفته بود: «آن‌ها دنبال یک خانه‌‌ی تر و تمیز هستند که استخر و باغچه داشته باشد. در پاریس، پیدا کردن خانه‌ی استخردار آسان نیست، به‌خصوص برای اجاره. ولی تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد.»

بیشتر بخوانید:

لیونل مسی به طور رسمی به پاری سن ژرمن پیوست + ویدیو معرفی

گریه های بی امان لیونل مسی در کنفرانس خبری خداحافظی با بارسلونا + ویدیو

منبع: Mirror
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود