توضیحات کیت هرینگتون درباره تیتراژ پنهان فیلم Eternals و سرنوشت شخصیتش

توضیحات کیت هرینگتون درباره تیتراژ پنهان فیلم Eternals و سرنوشت شخصیتش

شاید حضور کیت هرینگتون در فیلم Eternals (جاودانگان) چند دقیقه بیشتر طول نکشد، اما کاراکتر او، دِین ویتمن، در پایان فیلم در صحنه ای مهم بازمی گردد که می تواند گوشه چشمی به آینده ی او در دنیای سینمایی مارول باشد.

در تیتراژ پایانی فیلم، دین جعبه ای را باز می کند که درونش شمشیری اسرارآمیز قرار دارد. دین شهامت به خرج داده و دست می برد تا شمشیر را لمس کند که صدایی خارج از تصویر از او می پرسد که آیا از این انتخاب حیاتی اطمینان دارد یا نه و در همین لحظه، صحنه به سیاهی کات می شود.

قضیه ی این شمشیر که گویی نزدیک است به پوست دین بچسبد چه بود و اهمیتش در آینده ی او چیست؟ هرینگتون اخیراً درباره ی این تیتراژ پنهان به Insider گفته است: «ما این صحنه را بعد از فیلمبرداری قسمت های اصلی فیلم ضبط کردیم و من واقعاً به خاطرش هیجان زده بودم. من از این که دین این شمشیر را می یابد و این صدا را می شنود که از او می پرسد آیا آماده است یا نه، هیجان زده بودم. من فکر می کنم این پایانی قدرتمند برای فیلم است. او برمی گردد سمت صدا و بعد سیاهی. این باعث می شود دوست داشته باشم ببینم بعدش چه اتفاقی می افتد و این موضوع که شاید من هم در اتفاقات بعدی حضور داشته باشم واقعاً جذاب است.»

کیت هرینگتون

در کتاب های مصور این مجموعه، دین ویتمن نهایتاً تبدیل به شوالیه سیاه و عضوی از انتقامجویان می شود. هرینگتون می گوید که درباره ی این که سرنوشت این شخصیت چه خواهد شد گمانه زنی هایی را در اینترنت خوانده است اما در حال حاضر نمی داند در آینده چه بر سر شخصیت خواهد آمد و یا مارول چطور شخصیت دین را تغییر خواهد داد.

«واضح است که چیزهایی در اینترنت خوانده ام. همه ی مطالب جذاب بوده اند اما اتفاقات فیلم ممکن است متفاوت باشند و من دوست ندارم درباره ی سرنوشت شخصیتم به حدس و گمان روی بیاورم.»

شاید دانستن این مطلب جالب باشد که صدایی که دین را خطاب قرار می دهد، صدای ماهرشالا علی، بازیگر برنده ی اسکار است که حضورش در فیلم بعدی توسط کلوئی ژائو کارگردان تایید شده است. در کامیک-کان سن دیگو در سال ۲۰۱۹ اعلام شده بود که علی نقش بلید را بازی خواهد کرد. با این اوصاف به نظر می رسد که وقایع هیجان انگیزی انتظار دین ویتمن را خواهد کشید.

بیشتر بخوانید:

صحبت های بی پرده کیت هرینگتون درباره اعتیاد و افسردگی اش: می خواستم خودکشی کنم

منبع: Insider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود