سریال Cobra Kai جای فیلم «بالا رو نگاه نکن» را در صدر پربیننده‌های نتفلیکس گرفت

سریال Cobra Kai جای فیلم «بالا رو نگاه نکن» را در صدر پربیننده‌های نتفلیکس گرفت

دوران حکمفرمایی فیلم «بالا رو نگاه نکن» (Don’t Look Up) در فهرست ۱۰ تایی نتفلیکس به پایان رسید و همین بحث و جدل های فراوانی را بین منتقدان و فیلمسازان و دانشمندان حوزه محیط زیست به راه انداخت. با این حال، این فیلم قطعاً ارزش تماشا دارد. به گزارش فوربس، حالا فصل چهارم سریال Cobra Kai جای آن را گرفته است.

Cobra Kai به سرعت و در اولین روز انتشار، صدر فهرست را از «بالا رو نگاه نکن» گرفت. این سریال قدرت بیشتری را نسبت به سریال «امیلی در پاریس» (Emily in Paris) که فصل دومش را آغاز می کرد و هرگز به صدر جدول راه نیافت و نیز فیلم «بالا رو نگاه نکن» و سریال «ویچر» (The Witcher) از خود نشان داد.

سریال Cobra Kai

در فصل چهارم سریال Cobra Kai جانی و دنیل نهایتاً به هم می پیوندند تا با حریفی بزرگ تر یعنی کریس دست و پنجه نرم کنند. آن ها تلاش دارند در تورنمنت محلی پیروز شده و وی را از شهر بیرون برانند. امتیاز فصل چهارم سریال در سایت راتن تومیتوز، ۱۰۰ از طرف منتقدان و ۹۴ از طرف هواداران است. بنابر این همه همچنان این سریال را دوست دارند.

ممکن است فیلم «بالا رو نگاه نکن» همین طور در جدول پایین و پایین تر بیاید اما با این حال عملکرد فوق العاده ای را در نتفلیکس داشته است و مطمئناً در فهرست ۱۰ فیلم اوریجینال برتر باقی خواهد ماند. و این برای فیلمی که تمثیلی از تغییرات اقلیمی است عملکرد بسیار خوبی است.

بالا رو نگاه نکن

اگر بخواهیم از فیلم دیگری نام ببریم که می تواند به زودی از «بالا رو نگاه نکن» پیشی بگیرد، آن فیلم، «دختر گمشده» (The Lost Daughter) با بازی بازیگر برنده ی اسکار، الیویا کلمن است که ۵ روز پیش منتشر شد و در حال بالا رفتن در جدول است.

انتظار می رود سریال Cobra Kai برای مدتی در صدر جدول باقی بماند. این سریال به یکی از محبوب ترین سریال های نتفلیکس تبدیل شده و بعید است انتشارهای چند هفته ی آتی تغییری در این بگذارند. احتمالا فصل سوم سریال Too Hot to Handle در ۱۹ ژانویه، یا اگر آن سریال نتوانست، فصل چهارم سریال «اوزارک» (Ozark) در ۲۱ ژانویه قطعا می توانند جایگاه ۱۰ فیلم و سریال برتر را تغییر دهند.

با تمام این اوصاف فیلم «بالا رو نگاه نکن» با بازی لئوناردو دی کاپریو و جنیفر لارنس فیلمی است که قطعا ارزش دیدن دارد، به خصوص اگر دغدغه تغییرات اقلیمی داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

۱۰ نقش آفرینی ماندگار و برتر لئوناردو دی کاپریو ؛ از The Revenant تا Inception

منبع: Forbes
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود