بهترین مراکز خرید ترکیه استانبول

بهترین مراکز خرید ترکیه استانبول

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

استانبول پایتخت ترکیه یکی از توریستی‌ترین شهرهای دنیا است. سالانه تعداد بسیار زیادی گردشگر از اقصی‌نقاط جهان به این شهر سفرکرده و از جاذبه‌های دیدنی آن دیدن می‌کنند. ایرانی‌ها هم استانبول را به‌عنوان یکی از مقاصد خود برای سفر انتخاب می‌کنند. در سفر خود به استانبول معمولاً تعداد زیادی ایرانی را در خیابان‌ها و مراکز خرید آن مخصوصاً اطراف خیابان استقلال و میدان تقسیم خواهید دید.

در کنار تمام جاذبه‌های دیدنی و تاریخی استانبول، خریدکردن هم یکی از تفریحات رایج و مرسوم در این شهر است. به همین منظور تعداد بسیار زیادی مرکز خرید و فروشگاه در این شهر تأسیس شده و میزبان مسافران هستند. اگر شما هم قصد سفر به استانبول را دارید، بعد از خرید بلیط هواپیما می‌توانید با استفاده از راهنمای زیر بهترین مراکز خرید این شهر را پیدا کرده و خریدهای خود را از آنها انجام دهید.

مرکز خرید جواهر

مرکز خرید جواهر یا جواهیر یکی از معروف‌ترین مراکز خرید در شهر استانبول است. این پاساژ ۶ طبقه علاوه بر خرید امکان استفاده از رستوران‌های مختلف، سینما و شهربازی کودکان را نیز برای مراجعان فراهم کرده و با دارابودن پارکینگ بزرگ، دغدغه جای پارک را نیز از شهروندان گرفته است. با مراجعه به این مکان به بیش از ۲۴۰ فروشگاه و برند معتبر و بین‌المللی دسترسی داشته و می‌توانید انواع لباس، کفش، لوازم آرایشی و … را در این مرکز خرید تهیه کنید.

Location: ۱۹  Mayıs, Büyükdere Cd. No:22, 34360 Şişli/İstanbul, Turkey

مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید فروم نیز یکی دیگر از پاساژهایی است که تمام نیازهای مشتریان را برآورده می‌کند. این مرکز خرید که یکی از شناخته‌شده‌ترین محل‌ها برای خرید در استانبول است، برندهای معتبر و جهانی کیف، کفش، لباس، لوازم منزل و جواهرات را در خود جای‌داده است. خریدکردن از فروم، تجربه یک خرید و لوکس و آسان را برای مراجعه‌کنندگان به همراه خواهد داشت.

Location: Kocatepe, Paşa Cd, 34045 Bayrampaşa/İstanbul, Turkey

مرکز خرید مال آف استانبول

مال آف استانبول یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در این شهر و حتی کشور ترکیه است. این بنای بسیار عظیم علاوه بر وجود تعداد بسیار زیادی فروشگاه، ۳ طبقه رستوران و ۱۶ سالن سینما نیز دارد. طبقات پایین‌تر این مرکز خرید با ۳۵۰ فروشگاه اشغال شده است. در مرکز خرید بزرگ مال آف استانبول می‌توانید به انواع لباس، کیف، کفش و جواهرات دسترسی داشته و از بهترین برندهای موجود در جهان خرید کنید.

Location: Ziya Gökalp, Süleyman Demirel Blv No:7, 34490 İkitelli Osb /Başakşehir /İstanbul, Turkey

مرکز خرید ایستینیه پارک

این مرکز خرید محل تأسیس شعبه برندهای مهم و معتبر مثل منگو، زارا، هوگوباس، دیور، دولچه گابانا و … است. با وجود این برندها در یک مرکز خرید، قطعاً باید انتظار خریدی لوکس و گران‌قیمت را داشته باشید. با مراجعه به این مرکز خرید می‌توانید از ۳۰۰ فروشگاه، سینما، فودکورت و کافه‌های آن استفاده کرده و علاوه بر خرید به تفریح نیز بپردازید.

Location: Pınar, Katar Cd No:11, 34460 Sarıyer/İstanbul, Turkey

بهترین مراکز خرید ترکیه استانبول

مرکز خرید کانیون

مرکز خرید کانیون برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۶ درهای خود را رو به مشتریان بازکرده است. بنای این مرکز خرید یکی از برج‌های مهم و زیبای شهر استانبول را شکل داده است. این برج ۲۶ طبقه تعداد ۱۷۹ منزل مسکونی لوکس، ۹ سینما، مرکز ورزشی و ۱۶۰ مغازه را در خود جای‌داده است. اگر قصد خریدی متنوع را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً سری به این مرکز خرید بزرگ بزنید.

Location: Levent Mah, Büyükdere Cd. No:185, 34394 Şişli/İstanbul, Turkey

مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید در استانبول است. با وجود معماری و نمای خیره‌کننده خود توانسته مخاطبان بسیار زیادی را جلب کرده و برندهای معتبر جهانی را در خود جای دهد. گوی شیشه‌ای ورودی این مرکز خرید تبدیل به یکی از نمادهای شهر استانبول شده است. برای خرید انواع پوشاک، کیف، کفش و لوازم آرایشی در کلاس قیمتی گران، می‌توانید به این مرکز خرید در قسمت آسیایی استانبول مراجعه کنید.

Location: Barbaros, Halk Cd. No:8 D:B, 34746 Ataşehir/İstanbul, Turkey

مرکز خرید آکوا فلوریا

قرارگیری مرکز خرید آکوا فلوریا در کنار ساحل به جذابیت‌های آن افزوده است. از طرفی با وجود بزرگ‌ترین آکواریوم مصنوعی دنیا در این مرکز خرید روزانه تعداد بسیار زیادی برای تماشا وارد آن می‌شوند. این مرکز خرید با دارابودن فودکورت بسیار بزرگ، سینما، آمفی‌تئاتر و شهربازی ویژه کودکان توانسته به یکی از پرمخاطب‌ترین مراکز خرید در استانبول تبدیل شود. پیشنهاد می‌کنیم پس از گشت‌وگذار در این مرکز خرید حتماً سری به ساحل زده و در آن به استراحت بپردازید.

Location: Şenlikköy, Yeşilköy Halkalı Cd. 93-93/1, 34153 Bakırköy/İstanbul, Turkey

مرکز خرید آکمرکز

مرکز خرید آکمرکز یکی از پاساژهای قدیمی شهر استانبول است. البته نباید بگذارید قدمت این مرکز خرید تأثیری روی قضاوت شما بگذارد، آکمرکز همچنان یکی از بهترین مراکز خرید در استانبول است. وجود تعداد زیادی فروشگاه از برندهای معتبر باعث شده تا مراجعه‌کنندگان به بازه گسترده‌ای از انتخاب برای خرید لباس مردانه، زنانه و بچگانه، لوازم الکترونیک، لوازم آرایشی و اسباب‌بازی دسترسی داشته باشند.

Location: Kültür, Nispetiye Cd No:56, 34340, 34340 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی

اگر قصد خرید لباس را دارید حتماً سری به مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی بزنید. این مرکز خرید با وجود برندهای معتبر و مهمی مثل لاکوست، تامی، کلوین کلاین و … یکی از بهترین و مهم‌ترین مراکز برای خرید لباس است. در کنار خرید در این مجموعه می‌توانید از امکانات دیگر آن مثل سینما، کافه، رستوران و شهربازی نیز استفاده مکنید.

Location: Teşvikiye, Teşvikiye Cd. No:12, 34365 Şişli/İstanbul, Turkey

مرکز خرید اوت لت کاله سنتر

اوت لت‌ها یکی از بهترین مراکز برای خرید اقتصادی هستند. برندهای معتبر با تأسیس شعبه‌هایی در مراکز خرید اولت لت، محصولات تک‌سایز شده خود را به آنجا فرستاده تا با قیمت پایین‌تری به فروش برسانند. یکی از مراکز خرید اوت لت در استانبول کاله سنتر است. کاله سنتر که در سال ۲۰۰۷ افتتاح شده است بیش از ۱۲۰ فروشگاه از برندهای مختلف و معتبر جهانی مثل نایکی و آدیداس دارد. در این مرکز خرید علاوه بر خرید به سینما، رستوران و شهربازی نیز دسترسی خواهید داشت.

Location: Güven, Adnan Kahveci Blv. No:89, 34160 Güngören/İstanbul, Turkey

مرکز خرید اوت لت اولویوم

اوت لت اولویوم همواره یکی از شلوغ‌ترین مراکز خرید استانبول است. روزانه تعداد بسیار زیادی از شهروندان و مسافران به این مرکز خرید مراجعه کرده و اقدام به خرید مایحتاج خود می‌کنند. در این مرکز خرید شما می‌توانید به فروشگاه‌های زیادی که تمام نیازهای شما را برای خرید شخصی و سوغاتی پاسخ می‌دهند، دسترسی داشته باشید.

Location: Beştelsiz, Prof. Muammer Aksoy Cad. No:30, 34020 Zeytinburnu /İstanbul, Turkey

بهترین مراکز خرید ترکیه استانبول

مرکز خرید اوت لت آسیا پارک

همان‌طور که از نام مرکز خرید اوت لت آسیا پارک مشخص است، این پاساژ بزرگ در قسمت آسیایی شهر استانبول قرار گرفته است. وجود فروشگاه‌های متنوع و مختلف و همچنین خلوت بودن این مکان باعث شده که اوت لت آسیا پارک جزو یکی از بهترین مراکز خرید در استانبول محسوب شود.

Location: Necip Fazıl, Alemdağ Cd Outlet No:848, 34773 Dudullu Organize Sanayi Bölgesi /Ümraniye /İstanbul, Turkey

مرکز خرید اوت لت دیپوسایت

دیپوسایت نیز یکی از معروف‌ترین اولت لت‌های ترکیه است. با مراجعه به این مرکز خرید می‌توانید انتخاب‌های مناسبی در لباس، کیف، کفش و لوازم‌خانگی داشته و خرید مقرون به صرفه‌ای داشته باشید. پس از گشت‌وگذار در این مرکز خرید می‌توانید به بالاترین طبقه آن رفته و از طعم غذاهای بی‌نظیر ترکی بچشید.

Location: Başak, Giyim Koop. Sanayi Sitesi Ziya Gökalp Osb, Atatürk Blv. No:25, 34490 İkitelli Osb/Başakşehir/İstanbul, Turkey

مرکز خرید اوت لت ویاپورت

مرکز خرید اوت لت آسیا پارک از آن دسته مراکز خریدی است که در فضای روباز ساخته شده است. مراجعه به این مرکز خرید علاوه بر فراهم‌کردن امکانات خرید اقتصادی باعث می‌شود تا شما تفریح مناسبی را نیز در کنار دریاچه مصنوعی و رستوران‌های بی‌نظیر آن داشته باشید. در این مرکز خرید بزرگ می‌توانید به برندهای معتبری مثل آدیداس، پوما، کلوین کلاین، نایکی و … دسترسی داشته باشید.

Location: Yenişehir, Dedepaşa Cd No:19, 34912 Pendik/İstanbul, Turkey

مرکز خرید اپتیمیوم اوت لت

مرکز خرید اپتیمیوم اوت لت نیز یکی از مکان‌های خلوتی است که شما می‌توانید با خیال راحت در آن به خریدکردن بپردازید. وجود فروشگاه‌های متنوع پوشاک، لوازم منزل، لوازم آرایشی و ورزشی باعث شده تا این مر کز خرید به یکی از جامع‌ترین مراکز خرید در استانبول تبدیل شود. از مهم‌ترین برندهایی که در این مرکز خرید شعبه دارند باید به آدیداس، پوما، سامسونگ و … اشاره کرد.

Location: Yeni Sahra, Demokrasi Cd. 2/B, 34746 Ataşehir/İstanbul, Turkey

سایر محل‌های خرید در استانبول

  • مرکز خرید استار سیتی اوت لت
  • مرکز خرید اوت لت فاکس سیتی
  • مرکز خرید اوت لت ایرپورت
  • گرند بازار
  • بازار مصری‌ها (بازار ادویه)
  • بازار سنتی امینونو
  • خیابان استقلال
  • خیابان سردار اکرم
  • خیابان آکسارای

در سفر به ترکیه مراکز خرید مناسب را انتخاب کنید

در این مطلب از فلایتیو مراکز خریدهای مختلف ترکیه را معرفی کردیم تا زمانی که به این کشور سفر می‌کنید بتوانید با برنامه‌ریزی مناسب، هر چیزی که نیاز دارید را تهیه کنید. از بین مراکز خرید معرفی شده می‌توانید از آدرس‌های و اطلاعاتی که گفته شده، بهترین مرکز را انتخاب کنید و در وقت و هزینه‌های خود هم صرفه جویی کنید.

بدون نظر

ورود