کلنگ زنی گلخانه ای بزرگ توسط رهبر کره شمالی در میان جمعیت انبوه + ویدیو

کلنگ زنی گلخانه ای بزرگ توسط رهبر کره شمالی در میان جمعیت انبوه + ویدیو

کیم جونگ اون، رهبر کشور کره شمالی، در مراسم آغاز به کار ساخت مزرعه ای گلخانه ای حضور پیدا کرد. در این مراسم هزاران نفر او و ماشین حامل او را احاطه کرده بودند. رهبر کره شمالی با قدردانی از تلاش ها برای مدرنیزه کردن کشاورزی در این کشور آغاز به کار این پروژه را اعلام کرد.

به گزارش دیلی میل، کیم جونگ اون که گمان می رود ۳۸ ساله باشد، اولین نفری بود که بیل را در خاک فرو کرد تا بدین ترتیب آغاز ساخت مزرعه گلخانه ای ریونفو در بخش هامجو در استان هامگیونگ را اعلام کرده باشد.

تکمیل این مزرعه که مساحتی ۱۰۰ هکتاری دارد ۸ ماه طول خواهد کشید. در این مراسم، آتش بازی و نمایش تراکتوری هم وجود داشت. کیم گفت که این گلخانه عظیم برای تامین سبزیجات مورد نیاز ساحل شرقی ضروری خواهد بود.

نمایش تراکتوری کشور کره شمالی

او همچنین از لزوم مدرنیزه کردن کشاورزی برای توسعه ی روستایی گفت. افتتاح این گلخانه وسیع در حالی صورت می گیرد که کشور کره شمالی با کمبود مواد غذایی و مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کند.

ماه پیش کیم نامه ای به اتحادیه کشاورزان کره شمالی نوشت و از کشاورزها خواست اقلام غذایی را در بازار سیاه نفروشند. پیونگ یانگ همچنین تایید کرد که وزارت کشاورزی مبدل به یک کمیسیون کشاورزی خواهد شد. کارشناسان گفتند که این حرکت مشابه تلاش های چین در دهه ۱۹۸۰ برای رونق پروژه های دولتی در مقیاس بزرگ است.

کشور کره شمالی

در پی تحریم های بین الملل، اقتصاد کشور کره شمالی در حال تلاش برای بقا بوده است. زمین های کوهستانی این کشور عمدتاً برای کشاورزی مناسب نیست و از این رو کره به شدت به واردات از چین متکی است. بسته شدن مرزها در پی شیوع ویروس کرونا به معنی مسدود شدن این راه بوده است.

بیشتر بخوانید:

تصاویر نگران کننده از راه رفتن کیم جونگ اون رهبر کره شمالی + ویدیو

پیام تبریک ملکه بریتانیا به کیم جونگ اون به مناسبت روز ملی کره شمالی

مقلد کیم جونگ اون می‌گوید که با وجود تهدیدهای جانی همچنان ادای او را در خواهد آورد

کیم جونگ اون لاغرتر و غمگین تر از همیشه در تازه ترین حضور در انظار عمومی

منبع: Dailymail
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود