اولین ویدیوی لیندزی لوهان در تیک تاک که در عین سادگی پربازدید شد + ویدیو

اولین ویدیوی لیندزی لوهان در تیک تاک که در عین سادگی پربازدید شد + ویدیو

ویدیویی از لیندزی لوهان که نحوه ی تلفظ صحیح اسمش را نشان می دهد، در تیک تاک بسیار پربازدید شده است. به گزارش دیلی میل، این بازیگر ۳۵ ساله در ۷ فوریه حضور خودش را در تیک تاک اعلام کرد. اما چیزی که خیلی ها انتظارش را نداشتند این بود که او اسمش را متفاوت از آن چیزی که خیلی ها طی این سال ها خیال می کردند درست است، تلفظ کرد.

در این ویدیوی کوتاه، ستاره ی فیلم «دختران بدجنس» (Mean Girls) بیرون از خانه است و ژاکتی سفید به تن و گوشواره های الماس به گوش دارد و با لبخند این خبر را با هوادارانش به اشتراک می گذارد.

او در این ویدیوی کوتاه می گوید: «سلام به همه. من لیندزی لوئن هستم. اگه گفتید چی شده؟ من هم حالا دیگه تو تیک تاک هستم.» اما این ویدیو طرفداران این بازیگر جوان را غافلگیر کرد چرا که لیندزی نام خانوادگی اش را به جای «لوهان» که خیلی ها گمان می کردند تلفظ صحیحش است، «لوئن» تلفظ کرد.

لیندزی لوهان

در این دو هفته، این ویدیو ۵ ثانیه ای بیش از ۲ میلیون بازدید داشته است. لیندزی همچنین با استفاده از تیک تاک به تبلیغ برای آیتم تبلیغاتی که برای Planet Fitness کار کرده نیز پرداخته است.

روز یکشنبه لیندزی صحنه ای معروف از فیلم اولش، «دام والدین» (The Parent Trap) را بازسازی کرد در حالی که دیالوگ معروفی از آن را لب می زد. دیالوگ این بود: «می خواهی بدونی تفاوت ما چیه؟ من باکلاس هستم و تو نیستی!» در پس زمینه این ویدیو صدای خنده هم شنیده می شد.

در این فیلم لیندزی در نقش دوقلوهایی که در زمان تولد از هم جدا شده اند، یعنی هالی پارکر و آنی جیمز، ظاهر شده بود. آن ها به طور تصادفی در یک اردوی تابستانی همدیگر را ملاقات می کنند و نقشه می کشند تا والدین شان را دوباره کنار هم بیاورند.

لیندزی لوهان

اگرچه ۳ ویدیوی اولش هر کدام حدود ۱ میلیون بازدید داشتند، اما ویدیوی «دام والدین» وی تنها ظرف ۲ روز بیش از ۱۲ میلیون بازدید داشته است.

لیندزی لوهان که ۳ سال می شد از فضای فیلم و سریال دور بود، قرار است با کمدی رمانتیک Falling for Christmas به دنیای سینما بازگردد. در این فیلم که کارگردانی اش بر عهده جانین دامیان بوده، کورد اورستریت و جک واگنر نیز به ایفای نقش می پردازند.

بیشتر بخوانید:

نامزدی لیندزی لوهان با یک مرد عرب

لیندزی لوهان در آستانه ورشکستگی؛ عدم توانایی پرداخت اجاره بهای خانه ۳.۵ میلیون پوندی

آیا لیندزی لوهان به دین اسلام گرویده است؟

منبع: Daily Mail
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود