به وقت بازی‌های جدید در سال ۲۰۲۲

به وقت بازی‌های جدید در سال ۲۰۲۲

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

چقدر به گیم و بازی‌های کامپیوتری علاقه دارید؟ حالا وقت آن شده که لذت بازی‌های جذاب و جدید را در سال ۲۰۲۲ را بچشید.

جالب است بدانید که در سال ۲۰۲۱ حدود ۵۰۰ هزار بازی موبایلی وجود داست و این عدد در حال افزایش است. بنابراین هر روز با مجموعه عظیمی از انواع بازی‌های موبایلی روبرو هستیم و شاید در انتخاب گزینه مناسب و بهتر دچار تردید شویم. بنابراین دلیل وجود ندارد که تمام این بازی‌ها را امتحان کنید تا درنهایت گزینه مناسب و بهتر را پیدا کنید. برای اینکه بتوانیم یک بازی را در رده بهترین‌ها معرفی کنیم، باید فاکتورهای مختلفی در آن وجود داشته باشد. این موارد شامل عملکرد مناسب، سرعت، گرافیک، تنظیمات و نصب آسان و .. است. اجازه بدهید چند بازی جذاب را به شما معرفی کنم که جزء بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۲ به حساب می‌آید  و فاکتورهای زیادی برای این جذابیت دارند. به وقت هیجان و بازی!

چقدر به گیم و بازی‌های کامپیوتری علاقه دارید؟ حالا وقت آن شده که لذت بازی‌های جذاب و جدید را در سال 2022 را بچشید.

PuBG-mobile

بازی اندرویدی پابجی یکی از بازی‌های موبایلی محسوب می‌شود که در رده بهترین‌ها قرار دارد. همچنین تفاوتی نمی‌کند که شما علاقه‌مند که چه نوعی بازی و چه سبکی هستید؛ در هر صورت و به احتمال زیاد از این بازی خوشتان می‌آید. فقط کافی است یک بار آن را دانلود کنید تا وارد جزیره‌ای جذاب و شگفت‌انگیز شوید.

یکی از موضوعاتی که جذابیت این بازی را افزایش می‌دهد، هیجان بسیار زیاد در این بازی اندرویدی است و محیطی شبیه به بازی با کنسول را برای شما فراهم می‌کند. برای دستیابی به این بازی جذاب و هیجان‌انگیز فقط نیاز به یک گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید دارید و با فعال کردن بسته اینترنت همراه اول این بازی را دانلود کنید و از بازی با آن لذت ببرید.

بازی در میان ما Among US

در این بازی جذاب که در سیستم عامل اندروید و ios تهیه شده، با سبک بازی اجتماعی روبرو هستید. شما می‌توانید حداقل با ۴ نفر و در تعداد بیشتر با ۱۵ نفر به‌طور همزمان بازی کنید. در عین حال برای دستیابی به این بازی نیازی به خرید آن نیست؛ زیرا به‌صورت رایگان ارائه شده و در سبک اکشن است. با قرار گرفتن در محیط این بازی به‌صورت اتفاقی می‌توانید بسته به تعداد و تنظیمات اتاق‌ها در حالت‌های مختلف مانند بازمانده و یا Imposter یا Survivor قرار بگیرید. این بازی به دلیل استقبال بالا و جذابیت‌های منحصر به فرد خود علاوه بر نسخه اندروید و ios، در کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ۴  و ایکس باکس نیز منتشر شده است.

بنابراین اگر دوست دارید این بازی منحصر به فرد را با استفاده از کنسول پلی استیشن ۴ یا ۵ تجربه کنید، بهتر است به فکر خرید یک کنسول بازی باشید و در عین حال برای این کار خرید قسطی پلی استیشن PS5  گزینه مقرون به‌صرفه‌ای است تا بازی، هیجان و قیمت‌های مناسب را باهم تجربه کنید.

Grand Theft Auto V

این بازی محبوب شما را به شهری به نام San Andreas می‌برد و با سه شخصیت مختلف به نام‌های فرانکلین، مایکل و تروور که شخصیت‌های اصلی داستان هستند، مواجه می‌شوید. هرکدام از این افراد به دلیل شخصیت جداگانه‌ای که دارند، چالش جدیدی در بازی ایجاد می‌کنند و حالا باید این چالش‌ها را از جلوی روی خود بردارید. در این بازی با دنیایی از تنوع، رنگ‌ها و جذابیت‌های مختلف روبرو می‌شوید. همچنین می‌توانید از یک تفریح طنزآمیز از جنوب کالیفرنیا تا کوه‌ها، سواحل شمالی، طبیعت و فروشگاه‌های آن لذت ببرید. علاوه بر آن، سه شخصیت اصلی داستان به شما اجازه می‌دهند تا حس کنجکاوی خودتان را محک بزنید و از کار آن‌ها سر دربیاورید. این بازی جالب در سیستم عامل اندروید و ios تهیه شده  و محدودیتی در دستیابی به آن وجود ندارد.

چقدر به گیم و بازی‌های کامپیوتری علاقه دارید؟ حالا وقت آن شده که لذت بازی‌های جذاب و جدید را در سال 2022 را بچشید.

 Assassin’s Creed Valhalla

در این بازی هیجان‌انگیز شما تبدیل به یک مهاجم وایکینگ می‌شوید و با دنیایی از اتفاقات جالب روبرو خواهید شد. این بازی محبوب که در محیط آیفون طراحی شده، در رده بهترین بازی‌های ۲۰۲۲ قرار دارد و به شما قدرت جستجو در دنیایی جدید می‌دهد. حالا زمان آن رسیده که با ورود به این بازی به قرون وسطایی انگلستان بازگردید و در این دوران تاریک با دشمنان خود مبارزه کنید. در این بازی باید محل زندگی و سکونت خود را گسترش دهید، نفوذ سیاسی پیدا کنید و در مقابل دشمنان از خودتان دفاع کنید.

Assassin’s Creed Valhalla به شما قدرت جسارت می‌دهد و در عین حال در فضایی فانتزی و طنزآمیز نیز خواهید بود تا ترش، وحشت و فضاهای مضحک را باهم تجربه کنید. علاوه بر آن سبک زندگی وایکینگ‌ها در این محیط بازسازی شده است تا با صحنه‌ای منحصر به فرد روبرو باشید.

Five Nights at Freddy’s: Security Breach

حتی باوجود اینکه بازی‌های متنوع و خلاقانه زیادی برای سال ۲۰۲۲ طراحی شده است، اما بازی Five Nights at Freddy’s: Security Breach  بر همه آن‌ها برتری دارد. این بازی آدرنالین و دوپامین کامل است تا از هیجان و شگفتی یک بازی جذاب لذت ببرید!

در این سری از بازی با محیطی خشن و پر از وحشت روبرو هستید و پیچیدگی‌های زیادی در مسیر خود مشاهده خواهید کرد. این بازی در یک پیتزا فروشی آغاز می‌شود و در آن انواع مختلفی از اشیای مختلف مانند بادکنک‌ها، لوازم سرگرم‌کننده و همچنین موجودات ترسناک مشاهده خواهید کرد.؛ به‌طوری که دوران کودکی برای همه ما خاطره سازی خواهد شد. در عین حال در همان ابتدای بازی به دام می‌افتید و باید مراقب دوربین‌های امنیتی باشید. شما در خیابان‌ها پرسه می‌زنید و مزاحمان مختلف را تعقیب می‌کنید. اگرچه گیر افتادن دائمی در یک مکان اصلا جالب و عاقلانه نیست؛ اما بازی ادامه دارد و با صحنه‌های مختلفی مانند روبات‌های تسخیرشده، خانه‌های ویران، انفجارهای مختلف و یا چند قاتل سریالی روبرو خواهید شد. این بازی با تمام جذابیت‌ها و ترس‌های خود در سیستم عامل اندروید و ios طراحی و ارائه شده تا برای لذت بردن از آن فقط نیاز به یک گوشی هوشمند و بسته اینترنت مناسب برای دانلود داشته باشید.

GRID Autosport

اگر عاشق رانندگی و جاده هستید و دوست دارید خودتان را در این فضا مجسم کنید، بهترین بازی برای شما GRID Autosport است. در این بازی با یک رانندگی هیجان‌انگیز  و پرسرعت روبرو هستید  و باید با سرعتی معادل با ۳۰۰ مایل در ساعت حرکت کنید. بنابراین نیاز به هوشمندی، سرعت عمل و دقت بسیار  بالایی دارید؛ در غیر این صورت از رده خارج می‌شوید. در عین حال نیازی به کنسول‌های بازی قدرتمند برای اجرای این بازی ندارید. یک گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید و یا ios  کافی است تا خودتان را بدل این هیجان بیاندازید و از محیطی منحصر به فرد لذت ببرید.

علاوه بر آن بازی GRID Autosport که در گوشی هوشمند ارائه شده، به این معنا نیست که کیفیت یک بازی در کنسول‌های پلی استیشن  و یا ایکس باکس را ندارد. این بازی برای اجرا نیاز به ۶ گیگابایت فضا دارد و با تجربه‌ای واقع‌گرایانه از جاده و رانندگی مواجه خواهید شد. همچنین تفاوتی ندارد که تجربه رانندگی و بازی‌های رانندگی هیجان‌انگیز را تجربه کرده باشید و یا اینکه آماتور باشید؛ به هر حال این بازی برای همه جذاب خواهد بود.

کلام آخر

در سال ۲۰۲۲ خودتان را به بازی‌های جذاب دعوت کنید. امسال بازی‌های مختلفی در سیستم عامل اندروید، ios و کنسول پلی استیشن و ایکس باکس ارائه شده است؛ اما دلیل ندارد که همه آن‌ها را جستجو کنید. انتخاب چند بازی جذاب کافی است تا از بقیه بازی‌ها بی‌نیاز باشید  وقت خود را برای دانلود و خرید آن‌ها تلف نکنید. در این صفحه چند نمونه بازی مختلف را که در محیط‌های مختلف معرفی کردیم. همین حالا شروع کنید!

بدون نظر

ورود